  • 1. Data: 2002-07-01 18:05:56
    Temat: To chyba NIE JEST dobra wiadomosc :-(
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Z http://www.computerworld.pl/

    ATMAN w BRE i PKO

    BRE Bank i PKO BP będą korzystać z oferowanych przez ATM SA,
    szerokopasmowych usług dostępu do sieci o gwarantowanej jakości. Oba banki,
    w ramach usługi ATMAN Business Internet, wykorzystywać będą punkty styku w
    technologii ATM zapewniające przepustowość do 155 Mb/s.

    Z usług ATM korzystają także Inteligo, Kredyt Bank i Bank Ochrony
    Środowiska.

    ****

    No coz, z uslug Inteligo juz dawno zrezygnowalem, bo po co mi bank
    internetowy, do ktorego nie moge dostac sie Internetem....

    Tfu! Bylebym nie wykrakal
    :-(

    Pzdr,

    M.

  • 2. Data: 2002-07-01 19:57:31
    Temat: Re: To chyba NIE JEST dobra wiadomosc :-(
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing>

    Maciej Bebenek wrote:

    > No coz, z uslug Inteligo juz dawno zrezygnowalem, bo po co mi bank
    > internetowy, do ktorego nie moge dostac sie Internetem....
    >
    > Tfu! Bylebym nie wykrakal
    > :-(

    Też się nad tym zastanawiam, dziś rano nawet po POL34 nie sposób było
    załadować strony logowania Inteligo szybciej jak za piątym-szóstym razem
    :-(((

    <Slawomir 'at' Tobis . pl >

  • 3. Data: 2002-07-01 20:03:00
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Użytkownik "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing> napisał w wiadomości

    > Też się nad tym zastanawiam, dziś rano nawet po POL34 nie sposób było
    > załadować strony logowania Inteligo szybciej jak za piątym-szóstym razem
    > :-(((

    Wy to macie jakies dziwne problemy z tym Inteligo. Stukam sobie z NS, na
    marnym SDI, przy ciagle pieprzacym sie routerze w Krakowie i jakos nigdy nie
    mialem problemow...

  • 4. Data: 2002-07-01 20:19:33
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > Wy to macie jakies dziwne problemy z tym Inteligo. Stukam sobie z NS, na
    > marnym SDI, przy ciagle pieprzacym sie routerze w Krakowie i jakos nigdy
    nie
    > mialem problemow...

    mnie to najbardziej zawsze dziwi że na marniutkim SDI w domu w Krakowie
    Inteligo działa mi błyskawicznie a w pracy, z łacza 1 Mb z TPSY, oraz 1 Mb
    Netii praktycznie nie da się zalogowac

  • 5. Data: 2002-07-01 20:27:52
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing>

    Luzak wrote:

    > mnie to najbardziej zawsze dziwi że na marniutkim SDI w domu w
    > Krakowie Inteligo działa mi błyskawicznie a w pracy, z łacza 1 Mb z
    > TPSY, oraz 1 Mb Netii praktycznie nie da się zalogowac

    Wobec tego chyba serwer musi się nie wyrabiać. Sprawdziłem pingi (max.
    120-150 ms) i tracerouta do secure.inteligo.com.pl - 11 hopsów (po odjęciu
    routerów POZMAN-a zostają 3 hopsy - lepiej już nie można). Strona logowania
    nie chciała się załadować. W tym czasie BZWBK 24, Lukas i mBank po prostu
    śmigały...

    <Slawomir 'at' Tobis . pl >

  • 6. Data: 2002-07-01 20:44:13
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > mnie to najbardziej zawsze dziwi że na marniutkim SDI w domu w Krakowie
    > Inteligo działa mi błyskawicznie a w pracy, z łacza 1 Mb z TPSY, oraz 1 Mb
    > Netii praktycznie nie da się zalogowac

    Sdi jest podpiete do polpaka wiec te same lacza przesylowe.

  • 7. Data: 2002-07-01 20:45:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    logowania
    > nie chciała się załadować. W tym czasie BZWBK 24, Lukas i mBank po prostu

    Ale jak serwer, skoro jak powiedzial kolega Luzak, male lacza smigaja, a
    duze nie? To rozumier ze jest filtr na lacza >512 kb? =)

  • 8. Data: 2002-07-01 20:46:42
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Aha, moze to byc jeszcze wina systemu. Np strona ze skryptem php na mysqlu
    (forum) dziala kumplowi na wszystkich systemach, tylko nie na 2000.
    Przegladarki byly sprawdzone WSZYSTKIE. Nie znane sa meandry internetu... =)

  • 9. Data: 2002-07-01 20:50:11
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > odjęciu routerów POZMAN-a zostają 3 hopsy - lepiej już nie można).
    > Strona logowania nie chciała się załadować. W tym czasie BZWBK 24,

    To raczej nie serwer. Ja mam 7 hopow, pingi na poziomie 45-50 msek i gora -
    kilkuprocentowa strate pakietow i nic. Testy byly robione w godzinach, gdzie
    nikt rozsadny przed klawiatura nie siada.

    Teraz zauwazylem, ze I. sie przepielo gdzies blizej backbonu TPSA, ale efekt
    jest IMHO ten sam. Opera dosc ciekawie pokazuje predkosci transferu. Po
    sciagnieciu +/- 18 kB (z predkoscia 3-4 kB/sek) nagle wszystko sie wali
    (sending request). Po 2 minutach "cos" ozywa i sciaga kolejne 16 kB.
    Nastepnie sciaga 24 obrazki (:-) i znow wywala sie na 25...

    Zeby bylo smieszniej, wlaczenie JAKIEGOKOLWIEK w3cacha (np.
    w3cache.icm.edu.pl) powoduje, ze cala operacja konczy sie po 30-40 sekundach
    (chociaz bywalo gorzej)

    Pzdr,

    M.

  • 10. Data: 2002-07-01 20:51:35
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Sdi jest podpiete do polpaka wiec te same lacza przesylowe.

    Niedokladnie. Tepsa tez umie zagmatwac sprawe.

    M.