  • 11. Data: 2012-07-11 20:59:59
    Temat: Re: To dlatego Optima spuściła z tonu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gral" jtkglu$efo$...@i...gazeta.pl

    sport.

    > informacyjnie - to samo działa na BP. może masz bliżej ;)

    A Bliska też daje? Orlen wprowadził łikendową płatność
    gotówką, aby zebrać pieniądze, które później wypłaca?... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-07-11 21:38:29
    Od: " bogdan" <d...@g...pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2012-07-11, bogdan <d...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A co z nimi jest nie tak? Bo w sumie w kategorii KO chyba mają najlepszą
    ofertę
    > (biorąc pod uwagę, że można robić wiele wpłat/wypłat), a i same lokaty też
    > najgorzej nie wypadają.

    W kategorii KO jest całkiem OK, chociaż na pieniądze trzeba czekać
    przynajmniej dzień.
    Ja wolę trzymać na większym % lokaty małych kwot i w razie czego po prostu
    zerwać.

  • 13. Data: 2012-07-11 22:07:01
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    pa:

    > PS. Liczę, że z Optimy obudzą się zanim będzie za późno...

    Tak w ogóle to już dostaliście maila z Optimy w sprawie lokaty
    elastycznej 6% na 6 miesięcy?

    --
    notveryoldman

  • 14. Data: 2012-07-12 00:06:59
    Od: " goober" <g...@g...pl>

    bogdan <d...@g...pl> napisał(a):

    > klienci pewnie zostaną, ale oszczędności mogą teraz szybko wyparować
    > ja swoje już zabrałem

    Dokładnie, konto jest bezpłatne - może leżeć puste. Jutro zabieram od nich
    resztę pieniędzy (zostały, bo naiwnie sądziłem, że jednak utrzymają wyższy
    procent).

    W tym wszystkim najbardziej zabawna wydaje mi się notka z ich strony głównej:

    "Do 31 grudnia wszystkie środki na Koncie BGŻOptima nadal cieszyć się będą
    atrakcyjnym, podwyższonym oprocentowaniem 5,8%."

    Ta "atrakcyjność" jest mocno naciągana.

  • 15. Data: 2012-07-12 08:07:45
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-11 22:07, notveryoldman pisze:
    > pa:

    > Tak w ogóle to już dostaliście maila z Optimy w sprawie lokaty
    > elastycznej 6% na 6 miesięcy?

    ta, dostaliśmy

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 16. Data: 2012-07-12 09:14:02
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    > ta, dostaliśmy

    Neeeeee. A o so chozi?

  • 17. Data: 2012-07-12 09:35:16
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-12 09:14, azot pisze:

    > Neeeeee. A o so chozi?

    o to
    <http://komunikacja.bgzoptima.pl/optiext/optiextensi
    on.dll?ID=7v446eM2r1wa2Esw%2BpaC1h8uIBB9hFb1beVU7Y>

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 18. Data: 2012-07-12 17:28:36
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-12 00:06, goober pisze:
    > "Do 31 grudnia wszystkie środki na Koncie BGŻOptima nadal cieszyć się będą
    > atrakcyjnym, podwyższonym oprocentowaniem 5,8%."
    >
    > Ta "atrakcyjność" jest mocno naciągana.

    Czy tak mocno? Nie znam innego konta z takim oprocentowaniem, z którego
    można wypłacić środki dowolną liczbę razy w miesiącu bez utraty odsetek.
    Do trzymania środków, które będziemy potrzebowali 'wkrótce' to konto
    jest idealne ;) No chyba, że możemy poczekać do 2 tygodni to aukcje
    lokat w Millenium lepsze bo dają 7-8% ;)

  • 19. Data: 2012-07-13 03:51:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "notveryoldman" 4ffddceb$0$1308$6...@n...neostrada.pl

    > Tak w ogóle to już dostaliście maila z Optimy w sprawie lokaty
    > elastycznej 6% na 6 miesięcy?

    IMO mało.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-07-13 04:58:16
    Od: paff <p...@w...pl.usun.to>

    W dniu 2012-07-11 20:29, gral pisze:

    > informacyjnie - to samo działa na BP. może masz bliżej ;)

    Jak ostatnio poprosiłem o cashback na bp, to facet zrobił taaakie oczy,
    a potem zaczął mi tłumaczyć gdzie stoi najbliższy bankomat.

    No orlenie też zwykle mam problem. Jedni twierdzą, że się nie da i
    koniec, inni po prostu nie potrafią ("to najpierw pana skasuję, a potem
    zobaczymy") ale najczęściej "akurat teraz się nie da".

    Kiedyś wypytywany pracownik tłumaczył mi, że muszą mieć w kasie minimum
    1000 zł żeby cokolwiek wypłacić. Ale z kolei jak im się nazbiera powyżej
    tego tysiąca, to szybko ktoś przychodzi i rolicza kasę, zabierając
    gotówkę. I znowu nie ma tysiąca.

    Czasem jak w czasie jakiś dłuższych wyjazdów postanawiam zapracować
    sobie na 50 zł na millenium i 50 zł na koncie żony, to oceniam że na 1/3
    orlenów można wypłacić, na reszcie jest problem.

    Paweł