  • 21. Data: 2004-07-08 15:26:52
    Temat: Re: Token VW przestal poprawnie dzialac
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    MarcinB wrote:

    > Odpowiedz mi proszę: Ile pobierają w VW za wymianę tokena
    > uszkodzonego na nowy (100 czy 100+10)?

    100 zł + to co zapłacisz na wysyłkę

    > Mój token ma pęknięty wyświetlacz po upadku i wyświetla bzdury. Ktoś
    > może wie, czy da się to jakoś podciągnąć pod darmową wymianę?

    Nie da się. Chyba że masz jakieś nadzwyczajne środki perswazji, których mnie
    zabrakło ;-)

    > Albo czy
    > rozwiązując umowę musiałbym oddać sprawny token pod groźbą kary
    > (100zł)?

    opłata jest AFAIR za zwrot uszkodzonego lub brak zwrotu, IMHO taniej
    powiedzieć że zgubiłeś - nie trzeba wysyłać.

    Bogdan B.

  • 22. Data: 2004-07-09 13:21:56
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    Był 8 lipiec (czwartek) gdy o godzinie 15:07 *MarcinB* napisał(a) :

    > Próbowałeś dyskutować, czy po prostu zamówiłeś nowy (przepraszam za
    > dociekliwość)?

    wiem z autopsji że z konsultantem i tak za dużo nie wynegocjujesz. On ma
    komputer a w nim program w którym może zaznaczyć lub nie jakąś opcje - to
    jego praca - na resztę nie ma wiekszego wpływu.

    Jak dzwoniłem to prośiłem żeby wydano mi nowy token, konsultant na to że
    dobrze by było go zastrzec, a ja twardo twierdziłem że tego mi nie
    potrzeba, no chyba że za darmo ;)
    ot i cała tajemnieca :D

    Daniel
    "Nie kradnij! Rząd nie znosi konkurencji!"