  • 1. Data: 2009-09-11 10:41:28
    Temat: TokenGSM eurobank - technicznie
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Witam
    Chciałem dowiedzieć się od doświadczonych użytkowników eurobanku jak to
    jest z TokenemGSM? Od banku otrzymuje sie wiadomość sieciową - WAP Push
    (nie jest to SMS) z linkiem do pliku *.jad po pobraniu pliku maszyna
    Java pobiera plik *jar z aplikacją. Czy można naraz użytkować token na
    więcej niż jednym urządzeniu? Czy jeżeli posiadam link mogę po raz
    kolejny pobrać *.jar, zainstalować i aktywować token, bo zauważyłem w
    nim jakiś licznik haseł.
    pozdrawiam
    orcio

  • 2. Data: 2009-09-11 10:53:01
    Temat: Re: TokenGSM eurobank - technicznie
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-09-11 12:41, orcio pisze:
    > Witam
    > Chciałem dowiedzieć się od doświadczonych użytkowników eurobanku jak to
    > jest z TokenemGSM? Od banku otrzymuje sie wiadomość sieciową - WAP Push
    > (nie jest to SMS)
    W większości przypadków jest SMS-em.

> [...]
    > więcej niż jednym urządzeniu? Czy jeżeli posiadam link mogę po raz
    > kolejny pobrać *.jar, zainstalować i aktywować token, bo zauważyłem w
    Jeżeli to będzie ten sam model telefonu lub przynajmniej podobne
    telefony - to tak, jest to możliwe, ale oczywiście konieczna będzie
    synchronizacja liczników za każdym razem i na początku trzeba
    zsynchronizować zawartość RMS, co nie w każdym telefonie jest możliwe.