  • 1. Data: 2007-10-20 18:46:04
    Temat: Toyota Bank
    Od: " Robmon" <6...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Poszukuję kontaktu z osobami posiadającymi konto firmowe w Toyota bank. Muszę
    szybko podjąć decyzję co do bankowego konta firmowego. Koszt
    miesięczny prowadzenia rachunku nie jest aż tak istotny, choć też biorę go
    pod uwagę. Zależy mi natomiast na możliwości wydruku przelewu natychmiast po
    jego wykonaniu, bez oczekiwania na faktyczne przeksięgowanie kwoty.Czy w tym
    banku istnieje taka opcja???
    Będę wdzięczny za każdą pomoc.
    Pozdrawiam.
    Robmon

  • 2. Data: 2007-10-21 07:42:02
    Temat: Re: Toyota Bank
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Sat, 20 Oct 2007 18:46:04 +0000 (UTC)
    " Robmon" <6...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Zależy mi natomiast na możliwości wydruku
    > przelewu natychmiast po jego wykonaniu, bez oczekiwania na faktyczne
    > przeksięgowanie kwoty.Czy w tym banku istnieje taka opcja???
    > Będę wdzięczny za każdą pomoc.

    Takie opcji nie ma chyba w żadnych banku, o ile się nie mylę, dopóki
    przelew nie wyjdzie elixirem. Inaczej wydruk przelewu nie miałby
    specjalnie żadnej wartości coś mniej więcej jak czeki od
    nigeryjczyków ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2007-10-21 11:09:10
    Od: muk <n...@m...i.juz>

    Bartosz 'xbartx, Nowakowski wrote:
    > Takie opcji nie ma chyba w żadnych banku, o ile się nie mylę, dopóki
    > przelew nie wyjdzie elixirem.

    Jestem niemal pewien, że taka opcja jest w pekao24. No chyba, że od razu
    załapałem się na sesję elixir ;)

  • 4. Data: 2007-10-22 09:04:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Paź, 20:46, " Robmon" <6...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > jego wykonaniu, bez oczekiwania na faktyczne przeksięgowanie kwoty.Czy w tym

    W BPH (raczej jesli juz, to trzeb aznalezc oddzial pozostajacym w
    malym BPH) mozna o ile dobrz epamietam wydrukowac przelew po
    zatwierdzeniu, odnajdujac go w zdarzeniach konta, z tym, ze zamiast
    daty realizacji jest wtedy - "przelew oczekuje na realizacje" - data
    zatwierdzenia przez klienta chyba jest.
    Ale konta firmowae tam drogie....

  • 5. Data: 2007-10-22 16:56:43
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 20 Oct 2007 18:46:04 +0000 (UTC), Robmon napisał(a):

> [...]
    > szybko podjąć decyzję co do bankowego konta firmowego. Koszt
    > miesięczny prowadzenia rachunku nie jest aż tak istotny, choć też biorę go

    Odradzam właśnie zamykam to konto
    - konto zakładałem przez trzy miesiące!
    - złożyłem drobną reklamacje i przez dwa miesiące bank nie zdołał
    wygenerować kilku zdaniowej odpowiedzi, pomimo tego, iż bank ma w swoim
    regulaminie dwa tygodnie na odpowiedź
    - zamykanie konta to jest droga przez mękę
    już mi się nawet nie chce dzwonić
    - wyciągi on-line do du...
    - konsultanci eh szkoda słów
    - procedury jakby przepisane z Mrożka
    jednym słowem "omijać z daleka"

    > Zależy mi natomiast na możliwości wydruku przelewu natychmiast po
    > jego wykonaniu, bez oczekiwania na faktyczne przeksięgowanie kwoty.Czy w tym
    > banku istnieje taka opcja???

    Na pewno istnieje w Inteligo tym starym (nie PKO Inteligo)
    działa na zasadzie:
    data zlecenia
    data realizacji zlecania
    data wydruku