  • 1. Data: 2009-01-02 10:51:09
    Temat: [Toyota Bank] - dziwny marketing
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Czy Was tez atakuja ze wszad informacje o karcie kredytowej TB z 1%
    cashbacku? Promocja zakonczyla sie 31 grudnia 2008. Jesli dzieki tej
    nieistniejacej promocji chca lowic klientow to IMHO jest to nieetyczne, a
    jesli nie to jest zwykle wyrzucanie kasy w bloto.
    Utwierdza mnie to w przekonaniu zeby trzymac sie od nich z daleka :). 3 dni
    temu minela rocznica zlozenia przeze mnie reklamacji na ktora ciagle
    odpowiedzi nie otrzymalem, ale szampana z tego powodu nie otworzylem ;).

    MK

  • 2. Data: 2009-01-02 12:38:35
    Temat: Re: [Toyota Bank] - dziwny marketing
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK"
    > Czy Was tez atakuja ze wszad informacje o karcie kredytowej TB z 1%
    > cashbacku? Promocja zakonczyla sie 31 grudnia 2008.

    już cię zdążyli zaatakować w tym roku?
    po co mieliby na to wydawać pieniądze :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2009-01-02 12:53:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message

    > już cię zdążyli zaatakować w tym roku?
    > po co mieliby na to wydawać pieniądze :-)
    > *** blad ***

    Zaatakowali na Onecie, a nie sadze zeby tak byly wyswietlane darmowe
    banery...

    MK

  • 4. Data: 2009-01-02 12:55:49
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    MK wrote:
> [...]
    > dni temu minela rocznica zlozenia przeze mnie reklamacji na ktora ciagle
    > odpowiedzi nie otrzymalem, ale szampana z tego powodu nie otworzylem ;).

    Witam

    Promocja przedłużyła się do końca 2009, wysłali mi SMS-a o tym, nie wiem
    jak z aktualnością regulaminów.
    Co do reklamacji - składałem jedynie zapytania różnego rodzaju (o
    blokady, o naliczenia opłat gdy przekroczyłem limit wypłat z ATM, itd
    itd) - zawsze w ciągu 24h miałem odpowiedź...

    Rozczarowali mnie tylko tym, że w tym roku nie przysłali prezentów ;)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-01-02 13:10:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om> wrote in message

    > Promocja przedłużyła się do końca 2009, wysłali mi SMS-a o tym, nie wiem
    > jak z aktualnością regulaminów.

    Co oznacza, ze racjonalnie nie potepuja, bo wysylaja sms tylko do swoich
    klientow, a banery trafiaja do potencjalnych i tam jest podany koniec
    promocji 31.12.2008.

    > Co do reklamacji - składałem jedynie zapytania różnego rodzaju (o blokady,
    > o naliczenia opłat gdy przekroczyłem limit wypłat z ATM, itd itd) - zawsze
    > w ciągu 24h miałem odpowiedź...

    No na pytanie odpowiadali, a jak zlozylem reklamacje 30 grudnia 2007 to do 2
    stycznia 2009 nie uporali sie z nia. Pewnie zapatrzyli sie na sposob obslugi
    klienta z "Co mi zrobisz jak mnie zlapiesz"

    -Proszę pana, ja już miesiąc czekam na samochód, a ten pan dostał go po
    ośmiu godzinach!!!
    -Proszę usiąść. (wyciąga kalendarz)
    -O, i już mija się pan z prawdą. Czeka pan 38 dni, a nie, jak pan powiedział
    miesiąc.
    -To już ponad miesiąc!
    -No! Skoro czeka pan już tyle czasu to może pan poczekać jeszcze jeden
    dzień.
    -Ja mam czekać jeszcze jeden dzień?! Niech ten pan zaczeka!
    -Gdyby ten pan czekał jeden dzień to mielibyśmy 300% straty produkcyjnej, a
    jeśli pan zaczeka to... (wyciąga kalkulator) To jakby nie liczyć, to jest
    2,702% straty.
    -Na stratę 2,702% możemy sobie pozwolić, ale na 300%!

    > Rozczarowali mnie tylko tym, że w tym roku nie przysłali prezentów ;)

    Brakuje ci katalogu rzeczy jakie moglbys sobie kupic? ;).

    MK

  • 6. Data: 2009-01-03 10:09:48
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "Piotr C." wrote in message

    > Promocja przedłużyła się do końca 2009, wysłali mi SMS-a o tym, nie wiem
    > jak z aktualnością regulaminów.
    > [...]

    Niestety w regulminie promocji stoi , że do 31.12.2008
    ...jeszcze się bawią ;-)
    http://www.toyotabank.pl/_files/Regulamin_1proc.pdf

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 7. Data: 2009-01-04 08:25:54
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety w regulminie promocji stoi , że do 31.12.2008
    > ...jeszcze się bawią ;-)
    > http://www.toyotabank.pl/_files/Regulamin_1proc.pdf

    to nie marketing a klasyczne oszustwo (art 286 kk)

    --
    Znudziła Ci się nasza-klasa? Looknij na http://Wspolna-Flaszka.PL
    Chcesz handlować w internecie na wysoką skalę?
    gratis. Oferujemy ciekawy program partnerski, zarabiaj z nami!

  • 8. Data: 2009-01-04 08:40:02
    Temat: Re: - dziwny marketing
    Od: BK <b...@g...com>

    On 4 Sty, 09:25, "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>
    wrote:

    > to nie marketing a klasyczne oszustwo (art 286 kk)

    Chyba w innym wymiarze. Jeszcze w zadnym komentarzu czy orzeczeniu nie
    widzialem takiego podejscia do 286 zeby reklamowanie takiej promocji,
    ktora sie juz skonczyla, uznac za oszustwo.