  • 1. Data: 2007-08-23 17:59:35
    Temat: Toyota Bank - pierwsze wrażenia, czyli czego brakuje
    Od: Piotr <p...@R...com>

    Witam,

    Założyłem konto, przedtem było (jest) Inteligo. Doskwierał mi brak
    wypukłej karty (rezerwacje, wypożyczalnie samochodów itd.) oraz brak
    przelewów zagranicznych.
    No to na szybko lista braków w Toyota Bank:
    - brak doładowań telefonów prepaid
    - brak... przelewów zagranicznych
    - brak "płatności", czyli coś jak zdefiniowany odbiorca + "tytułem"
    + historia płatności - np. płacąc za wodę będe muszę zapisać w
    zeszycie ile było poprzednio (sami obliczamy), w Int. było z automatu
    - edycja zlecenia stałego: nie można zmienić rach. źródłowego
    - zlecenia stałe nie figurują na liście oczekujących (już taka uroda...)

    Ciekawi mnie jedna, ale ważna rzecz. Toyota bank - niby japoński,
    szczycą się Kaizenem itp., ale w zarządzie zasiadają sami Polacy. Dla
    mnie (pracuję właśnie dla Azjatów) jest to niepojęte... gdzie w takim
    razie japoński charakter tego banku??? Skąd ma się on brać?

    Wracając do konta... agrodą są darmowe przelewy i lepsze oprocentowanie.
    Ale nie wiem czy to wystarczy. Niebawem dostanę konto w Citi - tam
    zapewne pojawi się kolejna lista plusów i minusów. Szkoda że nie można
    mieć wszystkiego...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-23 19:32:14
    Od: pwk <p...@w...pl>

    A grubych błędów nie zauważyłeś?
    Np. znikające transakcje?
    Wadliwe działanie strony transakcyjnej?
    itd itp :(

  • 3. Data: 2007-08-23 19:34:56
    Od: "robert.wicik" <N...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@R...com> napisał w wiadomości
    > - edycja zlecenia stałego: nie można zmienić rach. źródłowego
    > - zlecenia stałe nie figurują na liście oczekujących (już taka uroda...)

    mnie właśnie te zlecenia najbardziej denerwują

    > Wracając do konta... agrodą są darmowe przelewy i lepsze oprocentowanie.

    oprocentowanie takie sobie
    w VW banku 4% od 1zł i przelewy dowolnie w miesiącu
    a tutaj przy drugim przelewie z konta oszczędnościowego leci 9zł bez
    ostrzeżenia

  • 4. Data: 2007-08-23 20:13:54
    Od: Piotr <p...@R...com>

    robert.wicik pisze:
    > a tutaj przy drugim przelewie z konta oszczędnościowego leci 9zł bez
    > ostrzeżenia

    Eee faktycznie, zapomniałem o tym, właśnie dzięki Tobie uniknąłem straty
    4x9zł... bo ustawiłem zlecenia stałe z oszczędnościowego....

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-08-24 13:41:30
    Temat: Re: Toyota Bank - pierwsze wrażenia, czyli czego brakuje [JEST PIERWSZY BABOL]
    Od: Piotr <p...@R...com>

    pwk pisze:
    > A grubych błędów nie zauważyłeś?

    No to krótko o błędzie jaki znalazłem.
    1. Przelałem pieniądze z tytułem [przelew własny] z konta B w innym
    banku na konto w TB.
    2. Przypuśćmy, że zapomniałem o opłacie za konto - 30zł
    3. Historia transakcji:
    1. Typ transakcji: Polecenie przelewu
    Konto nadawcy: B
    Konto odbiorcy: TB
    Kwota: x
    Tytuł transakcji: przelew własny
    2. Typ transakcji: Polecenie przelewu
    Konto nadawcy: TB
    Konto odbiorcy: B
    Kwota: 30zł
    Tytuł transakcji: przelew własny
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    Czyli, wyraźnie widzę że jest zlecenie ODESŁANIA 30zł na moje konto w
    innym banku, z tym samym tytułem płatności!!
    Czego się czepiam: kwota (opłata) się zgadza. Ale szczegóły obciążenia
    kompletnie spieprzone. To nie jest forum o kosmetykach, tylko strona
    banku. Wieczorem znajde adres do reklamacji i wyśle to...

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-08-24 14:16:54
    Od: pwk <p...@p...pl>

    He, he, też to zauważyłem. Idiotyczne, ale nie niebezpieczne.

    Zrób tak: ustaw przelew zdefiniowany z beneficjentem dla bezpieczeństwa
    do siebie w innym banku, na np 1 zł - jak odkręcą ten cyrk, to łatwiej
    znajdziesz... jeśli odkręcą...
    Podpisz kluczem i Zapisz.
    wywołaj tym ichniejszym poleceniem wykonaj czy jakoś.
    wprowadź sobie jakiś tytuł płatności - np. test
    w kwocie zostaw złotówę i ustaw datę realizacji na 28.02.2010 i skieruj
    do realizacji.

    Napisz gdzie znajduje sie teraz ten przelew :)))