  • 21. Data: 2007-04-02 20:29:47
    Temat: Re: Toyota Bank powoli startuje
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    nieco offtopic, ale dostalem wlasnie przesylke (nie z TBP) kurierska...
    czyli potrafia doreczyc nawet b.pozno (godz. 22.28), a na przesylce
    info, ze "dostarczyc pomiedzy 16 a 18" ;-))

    kurier byl z UPS

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 22. Data: 2007-04-03 06:32:13
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Daj znać, jak Ci się uda aktywować to wszystko. Ja się dziś poblokowałem
    > i nikt nie wie dlaczego. Cóż, trzeba zamówić nowy Telekod.

    Jak tak czytam Wasze posty to na razie start TB to ni mniej, ni więcej
    tylko zwyczajna amatorka :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 23. Data: 2007-04-03 10:38:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-03 08:32, Bartosz 'bart' Nowakowski stwierdził, że:

    > Jak tak czytam Wasze posty to na razie start TB to ni mniej, ni więcej
    > tylko zwyczajna amatorka :)

    Nie jest źle :) okazało się, że wczoraj zablokowany kod dziś już działał.
    Czekam aż TB otrzyma moją umowę i wtedy zabiorę się za aktywowanie tokena.
    Swoją drogą, brakuje choćby małej karteczki z instrukcją obsługi
    "pierwsze logowanie" bo droga przez to jest zgadywanką.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 24. Data: 2007-04-03 10:50:56
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Marcin Nowakowski wrote:

> [...]
    > Swoją drogą, brakuje choćby małej karteczki z instrukcją obsługi
    > "pierwsze logowanie" bo droga przez to jest zgadywanką.

    To akurat można zrozumieć, wiadomo jakieś niuanse zawsze w praniu wyjdą.
    Natomiast to, że kurier nie bardzo wie o co chodzi to już trochę gorzej.
    Jak coś pójdzie nie tak to czas założenia konta się automatycznie
    wydłuża a klient wnerwia.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 25. Data: 2007-04-03 14:19:17
    Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl>

    Użytkownik "ES" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj przyjechał kurier.
    > Zabrał podpisane umowy, zostawił token.
    > Widać, że powoli, bo powoli, ale startują. :-)

    A ja jestem ciekawa z racji auta, czy dla właścicieli Toyot będą mieć specjalne
    oferty. Bo jeśli tak - to jestem skłonna ich ofertę rozważyć :)

  • 26. Data: 2007-04-03 19:20:17
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A ja jestem ciekawa z racji auta, czy dla właścicieli Toyot będą mieć
    > specjalne oferty. Bo jeśli tak - to jestem skłonna ich ofertę rozważyć :)
    >

    > Pozdrawiam

    rowniez mnie to interesuje, bo posiadaczem jestem ;-))

    poza tym byl u mnie kurier, mam identyfikator i klucz (token), ale musze
    go jutro aktywowac, bo bez aktywacji nie bedzie dzialal (takie znalazlem
    info na stronie TBP)

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 27. Data: 2007-04-03 21:36:56
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "RobertS"

    > rowniez mnie to interesuje, bo posiadaczem jestem ;-))

    za obsługę auta w salonach firmowych Toyoty są punkty
    http://www.toyotamore.pl/

    najlepsze punkty są za otrzymany przelew - 20 pkt
    już widzę jak z pl@net do TB leci po 100 przelewów dziennie na 1 grosz
    - zawsze to 2000 pkt dziennie, wymienialnych na gotówkę np przy
    zakupie
    karty lub platnosci za serwis Toyotki :-)
    *** blad ***

  • 28. Data: 2007-04-03 22:00:45
    Od: MariuszJ <l...@g...pl>

    blad napisał(a):
> [...]
    > - zawsze to 2000 pkt dziennie, wymienialnych na gotówkę np przy zakupie
    > karty lub platnosci za serwis Toyotki :-)

    Chyba nie sądzisz, że tam pracują idioci i coś takiego by przepuścili.
    20 punktów mozna otrzymać tylko za pierwszy przelew w miesiącu.

  • 29. Data: 2007-04-04 13:36:06
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    wlasnie aktywowalem token, jak tylko kurier dotrze do banku z umowami bede
    widzial swoje konta

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    karty debetowej nie dostane, gdyz o nia nie wnioskowalem wniosek taki, ze
    nie jest ona obowiazkowa i de facto konto mozna miec calkiem za darmo

  • 30. Data: 2007-04-04 13:47:47
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > p.s.
    > karty debetowej nie dostane, gdyz o nia nie wnioskowalem wniosek taki, ze
    > nie jest ona obowiazkowa i de facto konto mozna miec calkiem za darmo

    Jak się dopchacie do www to zdajcie relacje jak to wygląda. Tak na boku
    zastanawiam się, konto za darmo i przelewy, ale bez karty debetowej i
    wpłatomatu hmmmm to bardzo słabo wygląda. Może jak się konto bardziej
    rozpowszechni? Na dzień dzisiejszy mbank trzeba posiadać w swoim
    arsenale i coś jeszcze do darmowych przelewów i ewentualnie jako wpłatomat.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski