  • 11. Data: 2007-04-05 15:35:12
    Temat: Re: Toyota bank a mbank
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Thu, 05 Apr 2007 10:38:28 +0200, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    >trzymanie 4000 zl na koncie po to, aby otrzymac 5 zl premii to dla mnie
    >smiech,
    >nikt nie bedzie trzymal tam takiej kasy dla 5 zl, ale pewnie znajda sie
    >tacy, ktorzy lubia miec sporo gotowki na koncie osobistym

    jesli dadza sensowne oprocentoweanie, to kto wie?
    sporo ludzi trzyma kase na rorach - niektorzy musza miec kilka kpln
    pod reka, a z drugiej strony odfiltrowywuje to uczniakow, dla ktorych
    tysiac plnow jest problemem...

    jest takie powiedzenie "po kopiejke to i car sie schyli, po rubla to
    nawet przykleknie..."

    dlatego sadze ze zrobili ta promocje sensowna - chca dobrych klientow
    przyzwyczaic ko korzystania ze swoich uslug, a z drugije strony
    neiwiele to ich kosztuje (biorac pod wuage koszty reklamy)

    >tak, sa na liscie
    >http://www.bfg.pl/u235/navi/27907

    dzieki

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 12. Data: 2007-04-05 17:02:55
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > jesli dadza sensowne oprocentoweanie, to kto wie?

    5zł miesięcznie od 4000 to już ekwiwalent 1.5% (netto)
    myślisz, że dołożą do tego kolejne 3? Bardzo wątpię

  • 13. Data: 2007-04-06 14:37:17
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    RobertS wrote:
    > darmowe przelewy to jedno, a dwa to Toyota More - program dla posiadaczy
    > samochodów tej marki, jestem szczęśliwym posiadaczem ww. więc oferta mnie
    > zainteresowała

    A moglbys napisac co daje ten program Toyota More? Jakos na stronie
    banku nie znalazlem, a tez mam Toyotke i moze sie to okazac ciekawa
    propozycja :)

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko