  • 1. Data: 2009-08-10 18:18:55
    Temat: Toyota - jest podgląd blokad
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    Witam,

    W zasadzie temat wszystko mówi, w niedzielę załadowali nowy system i
    jedną widoczną dla mnie zmianą to właśnie podgląd blokad na kartach.
    Bardzo przydatne, choć brakuje daty wygaśnięcia blokady, co również
    przydałoby się kiedy mamy do czynienia z typową blokadą, a nie obciążeniem.

    Druga zmiana (chyba że było wcześniej) to przelewy między własnymi
    rachunkami. Dotychczas trzeba było rachunek docelowy "wklejać" i
    wpisywać swoje dane, co bywało uciążliwe.

    W dalszym ciągu brakuje przelewów zagranicznych, przydałyby się też
    takie pierdółki jak doładowanie prepaida, mam nadzieje że ktoś z TB to
    czyta ;)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-10 19:15:31
    Temat: Re: Toyota - jest podgl?d blokad
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-08-10, Piotr C. <k...@...m.a.i.l.c.om> wrote:

    > W zasadzie temat wszystko mówi, w niedziel? za?adowali nowy system i
    > jedn? widoczn? dla mnie zmian? to w?a?nie podgl?d blokad na kartach.

    Prosiłem ich o to tak z rok albo i dłużej. No i wyprosiłem :) Albo po
    prostu nie tylko mi przeszkadzał brak tegoż. Cieszy, że reagują na
    sugestie klientów, ale trochę smuci że tak wolno.
    Mi przeszkadza np użycie 3 różnych głosów w IVRrze i to jeszcze jednego
    z systemu TextToSpeech do odtworzenia stałej zapowiedzi (nie wiem ile to
    teraz w studio kosztuje, ale chyba mniej niż licencja na TTSa).

    > Bardzo przydatne, cho? brakuje daty wyga?ni?cia blokady, co równie?
    > przyda?oby si? kiedy mamy do czynienia z typow? blokad?, a nie obci??eniem.

    Pisz do nich, dzwoń, informuj, pytaj! Ja pytałem kiedy planują i
    powiedzieli tydzień temu 'nie wiemy, nie planujemy i ogólnie chgw'. A
    zrobili.

    > W dalszym ci?gu brakuje przelewów zagranicznych,

    Bo to, choćby w opcji tylko-Sepa kosztuje pewnie wiele jurków, a zyski
    są dopiero po x latach a nie 'jutro'.

    No i brak obsługi telefonicznej 24/7, ale to też jakoś się 'przeżywa',
    zwłaszcza że karty VISA monitorują i pierwsze 3-4 transakcje paypalem
    oznaczały telefon o 3 w nocy (bo lubię sobie klikać gdy w USA jest
    dzień).
    Doładowania pewnie im się mało opłacają. Nie ma też nigdzie 'zapłać z
    Toyotą' czy podobnego programu, ale mi ten bank bardziej pasuje od
    mBanku.
    Btw, ciekawe że bank z marką samochodu w nazwie nie sprzedaje OC/AC :)

    kd,
    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej