  • 1. Data: 2011-04-28 10:22:13
    Temat: Toyota - zmiana TOiP
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Od 1.05 zmieniono tabele oprocentowania (nie znalazłem zmian w
    depozytach - więc chyba nie ma istotnych) i TOiP - jedna zmiana:
    Prowizja od wpłaty/wypłaty gotówkowej 1% nie mniej niż 10 zł

    W dalszym ciągu konto oszczędnościowe nie do użytku, ze względu na
    zaporowe koszty od drugiego przelewu w miesiącu i kiepskie
    oprocentowanie z kapitalizacją miesięczną.

    Warunki dla lokat jedno-, dwu- i trzydniowych bez zmian
    Plan depozytowy +19 Oprocentowanie (stałe)
    Okres (w dniach) 1 2 3
    od 5.000 PLN 4,00% 4,40% 4,60%

    Natomiast istnienie koszyka zleceń, pozwalającego jednym zamachem
    potwierdzić wiele zleceń przelewu, czyni to konto przydatnym do
    opłacania lokat optymalizowanych...

    witrak()

  • 2. Data: 2011-04-28 15:55:18
    Temat: Re: Toyota - zmiana TOiP
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent witrak() nadaje:
    > Natomiast istnienie koszyka zleceń, pozwalającego jednym zamachem
    > potwierdzić wiele zleceń przelewu, czyni to konto przydatnym do
    > opłacania lokat optymalizowanych...

    A da radę napełnić taki koszyk jednorazowym wsadem np. w formie pliku
    txt, csv, jakimkolwiek? Bo jak tak to biorę kiecę i lecę ;-)

  • 3. Data: 2011-04-28 21:49:40
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    JanKo wrote:
    > Agent witrak() nadaje:
    >
    > A da radę napełnić taki koszyk jednorazowym wsadem np. w formie
    > pliku txt, csv, jakimkolwiek? Bo jak tak to biorę kiecę i lecę ;-)

    Tak to nie ma. Ale pewnie w bankowości korporacyjnej jest taka
    albo podobna możliwość - pewnie już za jakieś dwie stówy
    miesięcznie :-)

    witrak()