  • 11. Data: 2008-01-07 06:40:22
    Temat: Re: ToyotaBank - transakcja - telefon
    Od: Janusz Plantagenet <l...@g...com>

    On 6 Sty, 23:52, "jack" <a...@...pl> wrote:
    > Zablokowali Ci ? Pytales na infolinii ?

    Infolinię mają czynną tylko do 21, a w niedzielę w ogóle nie działa.
    Nie dzwoniłem więc i mam to gdzieś - niech sobie karta wisi...

  • 12. Data: 2008-01-07 19:27:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "krzysztofsf" e...@e...goo
    glegroups.com

    > Chociaz do prewencyjnego blokowania to banki sa szybkie.

    W Lukas zablokowanie bankomatowej kosztuje 2 złote.
    Ale już zastrzeżenie jest za free. :)
    Ja swoją w tym banku zastrzegłem.

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

  • 13. Data: 2008-01-07 20:10:42
    Od: "Janusz Plantagenet" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>
    napisał w wiadomości news:fltufa$p3k$1@achot.icm.edu.pl...

> [...]
    > e...@e...goo
    glegroups.com

    > W Lukas zablokowanie bankomatowej kosztuje 2 złote.

    Ja mam konto w mBanku od 2001 roku, wcześciej miałem (ale na szczęście krótko w
    PekaoSA i Sląskim) i nigdy nie zdarzyło się, żeby mi zablokowano kartę, a
    transakcje robiłem różne włącznie z bardzo wysokimi i bardzo częstymi.

  • 14. Data: 2008-01-08 01:28:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Janusz Plantagenet" flu0vh$fvq$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > PekaoSA i Sląskim) i nigdy nie zdarzyło się, żeby mi zablokowano kartę, a
    > transakcje robiłem różne włącznie z bardzo wysokimi i bardzo częstymi.

    Nie dlatego blokowane są karty, że są używane.

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com