  • 11. Data: 2007-04-20 16:46:28
    Temat: Re: Toyotabank i konto bez karty - już się nie da?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mnóstwo banków pobiera opłatę w momencie *zamówienia* karty debetowej,
    > żeby daleko nie szukać - mBank, inteligo.

    praktycznie sie z tym jeszcze nie spotkalem, moze dlatego, ze karty
    debetowe to dla mnie egzotyka...

    Mille mnie zmusilo do tego, abym taka karte zamowil...dostalem,
    wygenerowalem haslo2 w bankomacie, schowalem do klasera i oplaty mi
    nigdy nie pobrali chociaz powinni

    karta do eKonta jest defaultowo darmowa (placi sie za ta do eMaxa), a w
    Inteligo mialem konto jak byl to jeszcze zagraniczno-niemiecki bank, jak
    PKO BP go przejelo to konto zlikwidowalem

    jest jeszcze allekarta, ale przez pierwsze 2 lata gratis, jak bede
    musial za nia zaplacic to sobie zamowie w TBP... ;-)

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 12. Data: 2007-04-20 18:57:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    A tak przy okazji, to ktoś otrzymał już kartę albo pin? Moja miała
    dojść, w/g zapewnień banku, najpóźniej do 5 kwietnia. Dziś jest 20 i ni
    widu, ni słychu...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2007-04-20 18:58:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-20 15:18, RobertS stwierdził, że:
    > poza tym IMHO jak nie aktywujesz zamówionej karty to bank nie może pobrać
    > za nią opłaty...

    Pobiera. U mnie opłata została pobrana kilka dni temu, a do dziś
    plastiku nie mam. Pomijam fakt, że obiecywali go dostarczyć najpóźniej
    do 5 kwietnia.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 14. Data: 2007-04-20 20:40:21
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

    > A tak przy okazji, to ktoś otrzymał już kartę albo pin? Moja miała
    > dojść, w/g zapewnień banku, najpóźniej do 5 kwietnia. Dziś jest 20 i ni
    > widu, ni słychu...

    Tak, miałem troche szczęścia bo karta przyszła z umową, jednak na dostarczenie
    umowy czekałem aż rozwiążą problem z kartami. Lepiej do nich zadzwonić i się
    przypomnieć oni tam mają niewszystko dopracowane - wciąż czekam na hasło do
    sejfu elektronicznego. Odnośnie karty chyba nie jest online bo po transakcji nie
    ma śpladu w blokadach ani nie zmieniły się środki dostępne na koncie.