-
1. Data: 2009-06-23 10:52:24
Temat: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: glos <g...@p...onet.pl>
Witam,
Mialem wlasnie nieprzyjemnosc kontaktu z mBankiem - zainteresowany
bylem otwarciem u nich firmowego rachunku walutowego (mBIZNES max
walutowy). Korzystajac z formularza kontaktowego, zadalem kilka bardzo
precyzyjnych pytan, dotyczacych sposobu i kosztow realizacji przelewow
walutowych z i na w/w konto, ktore to informacje sa dosyc
niejednoznaczne na stronie mBanku. Prosilem rowniez o info, jaka
bedzie procedura otwierania ew nastepnych r-kow. Pytalem tez jaka
czesc formalnosci moge zrealizowac w "punktach naziemnych". W
odpowiedzi dostalem skopiowany krotki marketingowy belkot z
przeczytanej przez mnie wczesniej strony internetowej, nie zawierajacy
zadnych odpowiedzi na moje pytania.
Najwyrazniej mBankowi nie zalezy na nowych klientach. Ze swojej strony
odradzam korzystanie z mBanku wszystkim poszukujacym dobrego supportu.
Lepiej zaplacic pare zlotych wiecej prawdziwemu bankowi, a nie
majacemu gdzies klientow bankowemu hipermarketowi. Najwyrazniej mBank
wciaz dziala na zasadzie - "jesli dziala to dobrze, jesli nie dziala -
to Twoj problem, drogi Kliencie i radz sobie sam".
Przy okazji - czy ktos z Grupowiczow zna bank, oferujacy w
umiarkowanej cenie firmowe konta walutowe z mozliwoscia:
- przyjmowania przelewow w EUR
- dokonywania przelewow nadal w EUR na zdefiniowane konto prywatne w
innym banku?
Zadnych innych mozliwosci nie potrzebuje
--
Pozdrawiam,
glos
-
2. Data: 2009-06-23 11:51:52
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
"glos" <g...@p...onet.pl> wrote in message
news:254af250-139b-4854-9804-7cfb024f2255@m19g2000yq
k.googlegroups.com...
> Witam,
>
> Mialem wlasnie nieprzyjemnosc kontaktu z mBankiem - zainteresowany
> bylem otwarciem u nich firmowego rachunku walutowego (mBIZNES max
> walutowy). Korzystajac z formularza kontaktowego, zadalem kilka bardzo
> precyzyjnych pytan, dotyczacych sposobu i kosztow realizacji przelewow
> walutowych z i na w/w konto, ktore to informacje sa dosyc
> niejednoznaczne na stronie mBanku. Prosilem rowniez o info, jaka
> bedzie procedura otwierania ew nastepnych r-kow. Pytalem tez jaka
> czesc formalnosci moge zrealizowac w "punktach naziemnych". W
> odpowiedzi dostalem skopiowany krotki marketingowy belkot z
> przeczytanej przez mnie wczesniej strony internetowej, nie zawierajacy
> zadnych odpowiedzi na moje pytania.
>
> Najwyrazniej mBankowi nie zalezy na nowych klientach. Ze swojej strony
> odradzam korzystanie z mBanku wszystkim poszukujacym dobrego supportu.
> Lepiej zaplacic pare zlotych wiecej prawdziwemu bankowi, a nie
> majacemu gdzies klientow bankowemu hipermarketowi. Najwyrazniej mBank
> wciaz dziala na zasadzie - "jesli dziala to dobrze, jesli nie dziala -
> to Twoj problem, drogi Kliencie i radz sobie sam".
>
> Przy okazji - czy ktos z Grupowiczow zna bank, oferujacy w
> umiarkowanej cenie firmowe konta walutowe z mozliwoscia:
> - przyjmowania przelewow w EUR
> - dokonywania przelewow nadal w EUR na zdefiniowane konto prywatne w
> innym banku?
> Zadnych innych mozliwosci nie potrzebuje
>
Zobacz taryfe oplat dla kont firmowych w Aliorze, maja SEPA. Co do kosztow
musisz sam spawdzic na stronie
http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
okumentow/wlasna_dzialalnosc/tabela_oplat_i_prowizji
.pdf
-
3. Data: 2009-06-23 12:47:09
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
> Korzystajac z formularza kontaktowego, zadalem kilka bardzo
> precyzyjnych pytan, dotyczacych sposobu i kosztow realizacji przelewow
> walutowych z i na w/w konto, ktore to informacje sa dosyc
> niejednoznaczne na stronie mBanku.
To znaczy?
> Prosilem rowniez o info, jaka
> bedzie procedura otwierania ew nastepnych r-kow. Pytalem tez jaka
> czesc formalnosci moge zrealizowac w "punktach naziemnych".
Bardzo konkretne pytania, na które odpowiedzi na stronach mBanku sa nawet
w formie obrazkowej, jak tu
http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/9.htm
l
Czego nie rozumiesz?
-
4. Data: 2009-06-23 13:26:30
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
K.K. wrote:
(...)
>> Prosilem rowniez o info, jaka
>> bedzie procedura otwierania ew nastepnych r-kow. Pytalem tez jaka
>> czesc formalnosci moge zrealizowac w "punktach naziemnych".
>
> Bardzo konkretne pytania, na które odpowiedzi na stronach mBanku sa
> nawet w formie obrazkowej, jak tu
> http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/9.htm
l
> Czego nie rozumiesz?
Nie rozumial tego, o co sie spytal w formularzu kontaktowym.
Czy to takie trudne dla projektantow serwisow www, ze uwagi i pytania
klientow nie powinny ladowac w /dev/null?
--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org
-
5. Data: 2009-06-23 13:29:14
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: "george" <g...@v...pl>
"glos" <g...@p...onet.pl> wrote in message
news:254af250-139b-4854-9804-7cfb024f2255@m19g2000yq
k.googlegroups.com...
> Witam,
>
> Mialem wlasnie nieprzyjemnosc kontaktu z mBankiem - zainteresowany
> bylem otwarciem u nich firmowego rachunku walutowego (mBIZNES max
> walutowy). Korzystajac z formularza kontaktowego, zadalem kilka bardzo
> precyzyjnych pytan, dotyczacych sposobu i kosztow realizacji przelewow
> walutowych z i na w/w konto, ktore to informacje sa dosyc
> niejednoznaczne na stronie mBanku. Prosilem rowniez o info, jaka
> bedzie procedura otwierania ew nastepnych r-kow. Pytalem tez jaka
> czesc formalnosci moge zrealizowac w "punktach naziemnych". W
> odpowiedzi dostalem skopiowany krotki marketingowy belkot z
> przeczytanej przez mnie wczesniej strony internetowej, nie zawierajacy
> zadnych odpowiedzi na moje pytania.
>
> Najwyrazniej mBankowi nie zalezy na nowych klientach. Ze swojej strony
> odradzam korzystanie z mBanku wszystkim poszukujacym dobrego supportu.
> Lepiej zaplacic pare zlotych wiecej prawdziwemu bankowi, a nie
> majacemu gdzies klientow bankowemu hipermarketowi. Najwyrazniej mBank
> wciaz dziala na zasadzie - "jesli dziala to dobrze, jesli nie dziala -
> to Twoj problem, drogi Kliencie i radz sobie sam".
>
> Przy okazji - czy ktos z Grupowiczow zna bank, oferujacy w
> umiarkowanej cenie firmowe konta walutowe z mozliwoscia:
> - przyjmowania przelewow w EUR
> - dokonywania przelewow nadal w EUR na zdefiniowane konto prywatne w
> innym banku?
> Zadnych innych mozliwosci nie potrzebuje
>
> --
>
tak swoja droga nie chcialbys chyba aby w twoim biznesie ktos opowiadal
regulamin "wlasnymi" slowami za kóre byc moze bedziesz odpowiadal. Moze maja
taki prikaz: jak to tylko mozliwe cytujcie regulami + odsylajcie do niego.
W sumie nie dziwi mnie to...
george
-
6. Data: 2009-06-23 13:59:24
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisal w wiadomosci
news:h1ql5h$li8$1@online.de...
> K.K. wrote:
> (...)
>>> Prosilem rowniez o info, jaka
>>> bedzie procedura otwierania ew nastepnych r-kow. Pytalem tez jaka
>>> czesc formalnosci moge zrealizowac w "punktach naziemnych".
>> Bardzo konkretne pytania, na które odpowiedzi na stronach mBanku sa
>> nawet w formie obrazkowej, jak tu
>> http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/9.htm
l
>> Czego nie rozumiesz?
> Nie rozumial tego, o co sie spytal w formularzu kontaktowym.
> Czy to takie trudne dla projektantow serwisow www, ze uwagi i pytania
> klientow nie powinny ladowac w /dev/null?
Tylko po co, skoro malo kto z ich pracy korzysta? Powyzszy link i autor
watku jest tego dowodem.
-
7. Data: 2009-06-23 14:44:19
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
K.K. wrote:
> Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisal w
> wiadomosci news:h1ql5h$li8$1@online.de...
>> K.K. wrote:
>> (...)
>>>> Prosilem rowniez o info, jaka
>>>> bedzie procedura otwierania ew nastepnych r-kow. Pytalem tez jaka
>>>> czesc formalnosci moge zrealizowac w "punktach naziemnych".
>>> Bardzo konkretne pytania, na które odpowiedzi na stronach mBanku sa
>>> nawet w formie obrazkowej, jak tu
>>> http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/9.htm
l
>>> Czego nie rozumiesz?
>> Nie rozumial tego, o co sie spytal w formularzu kontaktowym.
>> Czy to takie trudne dla projektantow serwisow www, ze uwagi i pytania
>> klientow nie powinny ladowac w /dev/null?
>
> Tylko po co, skoro malo kto z ich pracy korzysta? Powyzszy link i autor
> watku jest tego dowodem.
Co "tylko po co", i z czego malo kto korzysta? Z formularzy?
--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org
-
8. Data: 2009-06-23 15:13:14
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
Podczepię się: miesiąc temu (22 maja) wypowiedziałem mBankowi umowę
(wszystkich usług), a dziś z ciekawości zadzwoniłem na dezinfolinię,
żeby zapytać, dlaczego wciąż działa.
I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem,
gdzie złożyłem je na papierze (Łódź, Narutowicza 24) nie mogą. Nie
mogą i już! Mogli za to, łaskawcy, podać numer do placówki.
Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł,
ale wyjaśnią i oddzwonią. Zobaczymy, nie omieszkam zrelacjonować
postępów...
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
-
9. Data: 2009-06-23 15:34:28
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 23 Cze, 09:29, "george" <g...@v...pl> wrote:
>
> tak swoja droga nie chcialbys chyba aby w twoim biznesie ktos opowiadal
> regulamin "wlasnymi" slowami za kóre byc moze bedziesz odpowiadal. Moze maja
> taki prikaz: jak to tylko mozliwe cytujcie regulami + odsylajcie do niego.
> W sumie nie dziwi mnie to...
Moment, nikt nie spodziewa sie od banku odpowiedzi "wlasnymi slowami"
na czerpanym papierze i z odrecznym podpisem prezesa.
Ale "skopiowany marketingowy belkot nie zawierajacy zadnych odpowiedzi
na pytania" to przesada w druga strone.
Komus w koncu BRE placi za przeczytanie i przeanalizowanie e-maili od
klientow oraz odpowiedzenie na zadane, konkretne pytania. Jezeli tak
nie jest, to po co utrzymywac fikcje i np. nie wlaczyc autoodpowiedzi
na e-maile, w stylu "Dziekujemy bla bla bla, odpowiedzi znajduja sie w
FAQ."?
Przynajmniej klienci nie beda mieli zludzen, ze moga sie spodziewac
kompetentnej obslugi.
-
10. Data: 2009-06-23 16:02:14
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
glos wrote:
>
> Przy okazji - czy ktos z Grupowiczow zna bank, oferujacy w
> umiarkowanej cenie firmowe konta walutowe z mozliwoscia:
> - przyjmowania przelewow w EUR
> - dokonywania przelewow nadal w EUR na zdefiniowane konto prywatne w
> innym banku?
> Zadnych innych mozliwosci nie potrzebuje
>
paypal