-
21. Data: 2009-06-23 17:40:51
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: Mithos <f...@a...pl>
george pisze:
> no na pewno nic nie można nić zrobic jak sie tego nie ma, bo to oznaczać
> może ze dla banku nigdy srpawy nie było. Jakby doszło do roszczeń wobec
> klienta za świadczenie usługi po upływie terminu wypowiedzenia umowy ( data
> wpłynięcia pisma + okres wypowiedzenia) można bedzie udowodnić że są one
> bezpodstawne ( pewnie sądownie ) i dochodzić zadośćuczynienia szkodom
> moralnym np...
> niestety jestem tylko teoretykiem / optymistą :).
Szkody moralne to tylko w USA :) Nic nie można zrobić.
--
Mithos
-
22. Data: 2009-06-23 17:46:23
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
On Jun 23, 6:34 pm, "george" <g...@v...pl> wrote:
> "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> wrote in message
>> I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem,
<ciach>
>> Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł,
>> ale wyjaśnią i oddzwonią. Zobaczymy, nie omieszkam zrelacjonować
>> postępów...
>
> a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ?
a pewnie, że mam. Łatwo nie było, ale mam :-)
Miła pani z punktu oddzwoniła i oznajmiła, że 26 maja (22 maja
złożyłem w placówce) wysłała do centrali i ma na to kwit. Na moją
sugestię, że w takim razie powinna skontaktować się z centralą i
wyjaśnić to sobie jak pracownik z pracownikiem odpowiedziała, że mogę:
a) złożyć reklamację na mLinii
b) złożyć wypowiedzenie ponownie
Na a) odpowiedziałem, że ja mogę co najwyżej pozew złożyć i oczekuję,
że - skoro moja rozmówczyni, pracownica BRE nie kwestionuje faktu
wypowiedzenia - niech sobie to sami wyjaśnią i po prostu wypełnią moją
wolę.
Na b) odpowiedziałem pytaniem czy kpi sobie ze mnie. Nie kpiła.
Stanęło na tym, że jednak się skontaktuje z centralą.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
-
23. Data: 2009-06-23 17:52:04
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
george wrote:
>
> u mnie to samo ale odpowiedz sugerowala "cos" tresowanego pradem, wiec
> wiecej pytan nie zadawalem.
>
ja formułuję pytania w postaci testu wyboru i prosze o przeslanie w
odpowiedzi tylko jednej literaki, a b lub c.
-
24. Data: 2009-06-23 18:04:59
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 23 Cze, 13:52, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
>
> ja formułuję pytania w postaci testu wyboru i prosze o przeslanie w
> odpowiedzi tylko jednej literaki, a b lub c.
>
Geniusz! Tez zaczne stosowac.
Ja w kontaktach z pewnym bankiem posunalem sie do: "Odpowiedz TAK lub
NIE bedzie w zupelnosci wystarczajaca".
Przyszlo: "Niestety NIE".
Wiecej nie wymagam. Naprawde. A nadprogramowe "niestety" bardzo
doceniam. :)
-
25. Data: 2009-06-23 18:05:58
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>
Dnia Tue, 23 Jun 2009 13:51:52 +0200, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
wklepał(-a):
>
>Zobacz taryfe oplat dla kont firmowych w Aliorze, maja SEPA. Co do kosztow
>musisz sam spawdzic na stronie
>http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_
dokumentow/wlasna_dzialalnosc/tabela_oplat_i_prowizj
i.pdf
Gdzie niby jest SEPA? Na ich stronie nic o tym nie ma.
Na stronie SEPA też zresztą.
--
Sławomir Szyszło
FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/
-
26. Data: 2009-06-23 18:32:44
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: "george" <g...@v...pl>
"witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
news:h1r4o5$p9s$3@inews.gazeta.pl...
> george wrote:
>>
>> u mnie to samo ale odpowiedz sugerowala "cos" tresowanego pradem, wiec
>> wiecej pytan nie zadawalem.
>>
>
> ja formułuję pytania w postaci testu wyboru i prosze o przeslanie w
> odpowiedzi tylko jednej literaki, a b lub c.
>
też wpadłem na ten pomysł, z tym że u mnie test wyboru został zignorowany
kompletnie...
george
-
27. Data: 2009-06-23 18:50:13
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
george wrote:
> "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
> news:h1r4o5$p9s$3@inews.gazeta.pl...
>> george wrote:
>>> u mnie to samo ale odpowiedz sugerowala "cos" tresowanego pradem, wiec
>>> wiecej pytan nie zadawalem.
>>>
>> ja formu?uje pytania w postaci testu wyboru i prosze o przeslanie w
>> odpowiedzi tylko jednej literaki, a b lub c.
>>
>
> te? wpad?em na ten pomys?, z tym ?e u mnie test wyboru zosta? zignorowany
> kompletnie...
>
za trzecim razem załapią.
-
28. Data: 2009-06-23 21:01:31
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
Dnia Tue, 23 Jun 2009 03:52:24 -0700 (PDT), glos napisał(a):
> odpowiedzi dostalem skopiowany krotki marketingowy belkot z
> przeczytanej przez mnie wczesniej strony internetowej, nie zawierajacy
> zadnych odpowiedzi na moje pytania.
Regularnie truję im d... w związku z notorycznie psutymi przez nich
powiadomieniami e-mail. I jest u nich pewna regularność przy korespondencji
e-mailowej - pierwsza odpowiedź to bełkot ctrl+c/ctrl+v, druga zdradza
ślady przeczytania mojego maila, a dopiero trzeci list skutkuje. Próbuj
jeszcze dwa razy jeśli masz cierpliwość.
--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl
-
29. Data: 2009-06-25 21:47:17
Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
On 23 Cze, 19:46, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:
> On Jun 23, 6:34 pm, "george" <g...@v...pl> wrote:
>
>
>
> > "JarekAndrzejewski" <p...@g...com> wrote in message
> >> I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem,
> <ciach>
> >> Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł,
> >> ale wyjaśnią i oddzwonią. Zobaczymy, nie omieszkam zrelacjonować
> >> postępów...
>
> > a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ?
>
> a pewnie, że mam. Łatwo nie było, ale mam :-)
>
> Miła pani z punktu oddzwoniła i oznajmiła, że 26 maja (22 maja
> złożyłem w placówce) wysłała do centrali i ma na to kwit. Na moją
> sugestię, że w takim razie powinna skontaktować się z centralą i
> wyjaśnić to sobie jak pracownik z pracownikiem odpowiedziała, że mogę:
> a) złożyć reklamację na mLinii
> b) złożyć wypowiedzenie ponownie
>
> Na a) odpowiedziałem, że ja mogę co najwyżej pozew złożyć i oczekuję,
> że - skoro moja rozmówczyni, pracownica BRE nie kwestionuje faktu
> wypowiedzenia - niech sobie to sami wyjaśnią i po prostu wypełnią moją
> wolę.
> Na b) odpowiedziałem pytaniem czy kpi sobie ze mnie. Nie kpiła.
> Stanęło na tym, że jednak się skontaktuje z centralą.
Rachunki zniknęły, dostęp przez www wciąż mam. Ciekawe, przecież żadna
umowa z BRE mnie już nie wiąże.
Pomimo cofnięcia zgody na reklamę spółek BRE - zgoda jest w systemie,
a cofnięcie jej wymaga haseł SMSowych.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski