  • 11. Data: 2010-05-25 08:19:11
    Temat: Re: Transfer KK Alior -> Multi
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 25 May 2010 00:05:45 -0700, MK napisał(a):

    > No to skoro o reklamacjach. Alior i ToyotaBank nie informuja nawet, a
    > Citi rozpatruje w ciagu 3 dni. Zaczalbym korzystac z Citi gdyby byl
    > jeszcze jakis cashback, a tak to tylko przelewy i pralnia gdzie znizka
    > przy platnosci karta Citi wieksza niz dla stalego klienta :).
    >
    > MK

    Tutaj masz ostatni popis Multi odnośnie korekty przelewu (Message-ID:
    4bf2b62d$0$17101$6...@n...neostrada.pl):

    ==============================
    Szanowny Panie,
    w związku z reklamacją uprzejmie informujemy, że w dniu 7 maja 2010 roku
    Bank PKO BP S.A zrealizował dwukrotnie dyspozycję pojedynczego przelewu
    na Pana rachunek firmowy w MultiBanku. Z uwagi na zaistniałą sytuację
    Bank PKO BP S.A zwrócił się do MultiBanku z prośbą o zwrot błędnie
    przekazanej kwoty. W związku z powyższym, na podstawie paragrafu 155
    Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bieżących w MultiBanku,
    założona została blokada na kwotę 50,00 PLN a następnie dokonano korekty
    księgowania i zwrotu środków do Banku PKO BP S.A.

    Przepraszamy za niedogodności.

    §155. W przypadku dokonania nieprawidłowego zapisu ksiegowego na
    Rachunku, MultiBank dokonuje korekty tego zapisu oraz niezwłocznie
    powiadamia Posiadacza Rachunku o dokonanej korekcie i podaje jej
    przyczyny.

    Bank powołuje się na punkt z którego się nie wywiązał.
    Nikt mnie nie powiadomił o błędzie,korekcie Musiałem sam interweniować i
    do dnia dzisiejszego nadal nie wiem którego przelewu to dotyczy.

    To ja już bym chyba wolał czekać na odpowiedź w nieskończoność ;)

    --
    xbartx