  • 1. Data: 2002-06-14 10:46:30
    Temat: Transfer z zagranicy po jakim czasie na moim koncie w Millennium. ??
    Od: klient <m...@m...com>

    Chcialbym aby ktos kompetentny odpowiedzial mi na nastepujace pytanie :
    Po jakim czasie srodki wyslane SWIFT'em z zagranicy znajda sie na moim
    koncie w banku Millennium i jeszcze jedno kiedy nastepuje aktualizacja
    srodkow w bankomacie ze stanem faktycznym na koncie. Czy dzieje sie to rano
    czy tez o roznych porach dnia.

    Uprzejmie prosze o szybka odpowiedz

  • 2. Data: 2002-06-14 13:13:41
    Od: "Michał" <r...@s...pl>

    Użytkownik "klient" <m...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > koncie w banku Millennium i jeszcze jedno kiedy nastepuje aktualizacja
    > srodkow w bankomacie ze stanem faktycznym na koncie. Czy dzieje sie to

    W moim przypadku bywało to różnie. Najkrócej 4 dni najdłużej prawie miesiąc
    (zapodziały się gdzieś w Bankgesellschaft Berlin). Generalnie musisz liczyć
    7-10 dni. Co do drugiej części pytania to może będzie ktoś bardziej
    kompetentny nigdy się nad tym nie zastanawiałem.

  • 3. Data: 2002-06-14 19:00:38
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    miesiąc
    > (zapodziały się gdzieś w Bankgesellschaft Berlin). Generalnie musisz

    Po SWIFTcie?
    7-10 dni to chyba faktycznie w Millenium ;)
    Ja mam w tym samym dniu, najpóźniej
    w następnym dniu.
    Ale to inny bank.

    Pzdr
    CEZ

  • 4. Data: 2002-06-15 08:33:53
    Od: "Michał" <r...@s...pl>

> [...]
    > liczyć
    >
    > Po SWIFTcie?
    > 7-10 dni to chyba faktycznie w Millenium ;)

    Ja zawsze tyle czekałem w Inteligo. Myślałem, że to normalne.

  • 5. Data: 2002-06-16 22:42:36
    Od: "theo" <t...@i...pl>

    szybkość pojawienia sie transferu na twoim koncie zalezy czy bank w którym
    posiadasz rachunek ma wymieniony klucz swiftowy z bankien wierzyciela, klucz
    umożliwia bezpośrednie wysłanie komunikatu mt100 (1,3) mówiącego o
    zobowiązaniu, jeżeli banki nie mają wymienionego klucza informacja biegnie
    poprzez inne banki któr są pośrednikami no i czas sie wydłuża. Istotną
    sprawą jest również możliwość rozliczenie rachunków (nostro) między bankami
    (komunikat mt202). Standardowo wszystkie transakcje walutowe realizowane są
    w dacie waluty spot (2 dni) tak więc najszybciej pieniądze będą dostępne po
    dwóch dniach od wysłania komunikatu. Jeżeli chcesz sprawdzić poproś swoj
    bank o kopie swiftu przychodzących płatności, może wtedy okrze się że twój
    bank obraca sobie najpierw twoją kasą a dopiero później księguje ją tobie na
    koncie.
    theo
    ps po szczegóły mail na prv

  • 6. Data: 2002-06-17 16:29:20
    Od: <d...@p...onet.pl>

    jeszcze jedno kiedy nastepuje aktualizacja
    > srodkow w bankomacie ze stanem faktycznym na koncie. Czy dzieje sie to rano
    > czy tez o roznych porach dnia.
    >
    > Uprzejmie prosze o szybka odpowiedz

    Jesli zostanie zaksiegowane to masz przez bankomat w tym samym momencie.

    Pozdrowienia

    Bankomat

  • 7. Data: 2002-06-18 10:19:13
    Od: <f...@p...onet.pl>

    hm , normalnie w bankomatach jest aktualizacja dzien pozniej , to w Millennium
    jest inaczej ? O ktorej godzinie ksieguja srodki w Millennium ?