  • 1. Data: 2009-09-16 20:28:09
    Temat: Trochę NTG Praca w OF
    Od: Diseq <a...@w...pl>

    Witam.
    Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z firmą Open Finance?
    Oczywiście pytam nie o chęć zaciągnięcia kredytu :) , tylko o pracę jako
    mobilny doradca.
    Proszę o wszelkie informacje
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-16 20:31:10
    Temat: Re: Trochę NTG Praca w OF
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Diseq wrote:
> [...]
    > Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z firmą Open Finance?
    > Oczywiście pytam nie o chęć zaciągnięcia kredytu :) , tylko o pracę jako

    Lubisz ludziom wciskać kit :P ?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 3. Data: 2009-09-16 20:37:08
    Od: Diseq <a...@w...pl>

    Marcin Lubojański pisze:

    > Lubisz ludziom wciskać kit :P ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański
    Hmm. No właśnie to jeden z moich dylematów :)

  • 4. Data: 2009-09-16 22:20:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Diseq wrote:

    > Hmm. No właśnie to jeden z moich dylematów :)

    No to już wszystko wiesz.

  • 5. Data: 2009-09-17 05:28:12
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Marcin Lubojański pisze:
    > Lubisz ludziom wciskać kit :P ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański
    Hmm. No właśnie to jeden z moich dylematów :)

    Nie przejmuj się. Miliony ludzi w Polsce nie mają takich dylematów
    pracując w jakimkolwiek związku z działem marketingu.
    Prostytutka jest bardziej etyczna i moralna, niż średni, przeciętny
    przedstawiciel handlowy, czy inny "doradca", "konsultant" czy jak go zwał.

    --
    Tnx. Pzdr.
    Bzdr.

  • 6. Data: 2009-09-17 16:11:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "bzdreg" h8si1d$d1n$...@n...news.neostrada.pl

[...]

    -=-

    Nawet Pismo Święte podaje, że dziwka chce tylko pieniędzy. :)
    I że grzeszy tylko ciałem. :) Nie rusza duszy i nie indoktrynuje. :)

    Ale przecież wątkotwórca nie chce pracy w ciele a w duszy właśnie. :)
    Będzie namawiał do tego, czego sam by nie chciał robić, gdyby mu za
    to nie płacono. :)

    -- Może szanowny pan kupić na przykład fundusze S.
    -- A pan ma takie fundusze?
    -- Ja? Ja mam, bo gdybym nie kupił, to nie mógłbym tu pracować. ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'