  • 11. Data: 2005-06-21 11:56:43
    Temat: Re: Troche na temat PayPal i troche o Googlach
    Od: Varg <v...@m...pl>

    Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> wrote:

    > Tak.
    > Nie mam ani zwrotu na KK ani dodane na "koncie" PayPal.

    Te 1.50 EUR zostanie odjęte gdy dokonasz pierwszej zapłaty...

    NP: Gehenna - "Adimiron black"

  • 12. Data: 2005-06-21 12:21:22
    Od: "JA" <o...@b...poczta.fm>

    "Marcin Lubojański" <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> wrote in
    message news:d98sf1$9pr$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak.
    > Nie mam ani zwrotu na KK ani dodane na "koncie" PayPal.

    Nie od razu....Poczekaj kilka dni, moze nawet 5....

  • 13. Data: 2005-06-21 12:27:35
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Tue, 21 Jun 2005 13:56:43 +0200, na pl.biznes.banki, Varg w wiadomości
    <news:j20gb1hhjjp44f1dq70lna9bs14nvar38a@4ax.com> napisał(a):

    > Te 1.50 EUR zostanie odjęte gdy dokonasz pierwszej zapłaty...

    Sprytnie to wymyślili. Przy wielkiej ilości użytkowników jest to całkiem
    duża kasa, a formalnie rzecz biorąc, to nikomu nic nie są dłużni.

    > NP: Gehenna - "Adimiron black"

    Zaspokoisz moja ciekawość? Co oznacza "NP"?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 14. Data: 2005-06-21 15:23:00
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    JA napisał(a):

    > Wbiajaja spowrotem na karte.....Tak jakbys zwrocil do sklepu towar placony
    > karta....Bardzo proste....

    A ja bym sobie dał obciąć głowę, że pisali, iż oddają, ale na konto
    paypal w ciągu kilku dni... no ale może nieuważnie przeczytałem...

  • 15. Data: 2005-06-21 15:35:24
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    owszem pojawi się na koncie w ciągu kilku dni, ale po przeprowadzeniu
    pierwszej płatności z tego konta, więc najpierw musisz zapłacić by otrzymać
    bonus - btw, 1.5? dostajesz za każdą zarejestrowaną kartę, a kart możesz
    mieć max 8, więc można 12 ? od nich wyciągnąć :)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 16. Data: 2005-06-21 15:41:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Kubiczek napisał(a):
> [...]
    > bonus - btw, 1.5? dostajesz za każdą zarejestrowaną kartę, a kart możesz
    > mieć max 8, więc można 12 ? od nich wyciągnąć :)

    Dalej nie rozumiem. Więc pojawi się na koncie paypal, czy jako zwrot na
    kartę? Jeżeli tylko na koncie paypal, to co da się 'wyciągnąć', skoro
    przecież zapłaciłem te 1,5 ojro?

    No, chyba, że robią zwrot na kartę *i* bonus na konto paypal po
    pierwszej transakcji.

  • 17. Data: 2005-06-21 16:01:35
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    > przecież zapłaciłem te 1,5 ojro?
    >
    > No, chyba, że robią zwrot na kartę *i* bonus na konto paypal po

    Nie daja zadnych bonusow! Po pierwszej transakcji wyslania kasy twoje konto
    zasili sie na sume 1.5euro od PayPala, ktore mozesz potem gdzies przelac do kogos.

  • 18. Data: 2005-06-21 19:45:16
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Krzysztof K. Maj napisał:

    > Zaspokoisz moja ciekawość? Co oznacza "NP"?

    Now Playing? - Teraz Gra? W sumie to powinno się takie rzeczy umieszczać
    w sygnaturce a nie w treści wiadomości...

    K.

  • 19. Data: 2005-06-21 23:39:51
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Z wyborczej.
    > Moze sie jednak wkrótce zmieni na lepsze.

    Moze tak, a moze nie, ale wiadomo ze nie wiadomo kiedy PP bedzie dostepny w
    pelnej wersji i czy w ogole. Na ta chwile to paypal jest zupelnie
    bezuzyteczny dla wiekszosci Polakow dokonujacych zwyklych transakcji, wiec
    dziekuje im bardzo za mozliwosc rejestracji. Niestety paypal to juz nie to
    samo co jeszcze trzy lata temu chociazby, zostaly wprowadzone pewne
    ograniczenia, nie wszystkie firmy ze wzgledu na prowadzona dzialalnosc moga
    obslugiwac ten rodzaj platnosci, wiele firm musialo zrezygnowac.

    Nie ma to jak Neteller...

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 20. Data: 2005-06-23 11:59:27
    Od: Varg <v...@m...pl>

    "kuba" <k...@g...pl> wrote:

    > Nie daja zadnych bonusow! Po pierwszej transakcji wyslania kasy twoje konto
    > zasili sie na sume 1.5euro od PayPala, ktore mozesz potem gdzies przelac do kogos.

    Och jej, tyle kasy, co z nią zrobić??? ;))