  • 41. Data: 2009-10-23 18:56:27
    Temat: Re: Trybunał stanu się należy
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    kc <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Brzmi groźnie. A ten Trybunał to co im może zrobić? Nadmucha im. Może lepiej
    > pluton jakiś.
    >
    > kc

    nie mogę nawoływać do przemocy,
    ale cały czas mi się marzy żeby wkurzyć talibów(jako Polska) i powiedzieć im,
    że najbardziej drogocenną rzeczą jest budynek sejmu w czasie najważniejszych
    głosowań

    pozdr
    IWSP

  • 42. Data: 2009-10-23 19:10:07
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    > Brzmi groźnie. A ten Trybunał to co im może zrobić? Nadmucha im. Może lepiej
    > pluton jakiś.
    >
    > kc

    jeżeli polityka będzie prowadzona w ten sposób przez dłuższy czas to dojdzie do
    rewolty, rewolucje są krwawe, takie jest ich prawo..

    pozdr
    Irek

  • 43. Data: 2009-10-23 19:14:47
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Ireneusz Wik <i...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    dojdzie do

    > rewolty, rewolucje są krwawe, takie jest ich prawo..

    No widzisz, zmieniłeś zdanie. Co im może zrobić ciało, które sami stworzyli.
    Podniósł byś rękę na tatusia?

    kc

  • 44. Data: 2009-10-23 19:58:34
    Temat: Re: Dziura budzetowa
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Ireneusz Wik wrote:

    > posumowanie Twoich wywodów:
    > "demokracja sukcs"

    Jednak nie zamieniłbym na nic innego. Może tylko lekko zmodyfikował. Np.
    głosy oddane przy wyborach byłyby ważone zapłaconym podatkiem. Czyli ktoś
    kto nie płaci podatków nie ma głosu. W głosowaniu wybiera się parlament,
    który ma zarządzać podatkami. Parlament uchwala głównie prawo jakie ściągać
    daniny i na co te pieniądze wydawać. Niech więc najwięcej ma do powiedzenia
    ten, który najwięcej na to łoży. Demokracja ateńska, na którą się tak
    chętnie powołujemy jako na nasze korzenie demokratyczne to oczywiście rządy
    ludu ateńskiego tylko nie wszyscy mieszkańcy Aten antycznych zaliczali się
    do ludu. Kobiety na ten przykład nie i niewolnicy też nie.

  • 45. Data: 2009-10-26 10:06:20
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    Boicie się JKM jak ognia, bo gdyby ON doszedł do władzy pierwsze co to by
    WAS - całe rzesze biurokratów "Anatolów" - PORAZGANIAŁ na cztery wiatry -
    wypierdolił na bruk.

    Uruchamiacie więc za pieniądze obywateli Unijną propagandę w którą łądowane
    są gigantyczne pieniądze - no i udaje się wam w atki czy inny sposób omamić
    społeczeństwo .

    Endriu, z Tobą jest coraz gorzej i piszę to całkiem poważnie !!!
    Jak nie skończysz z fanatyzmem, bujaniem w obłokach i oparach nierealnego
    programu UPR to staniesz się zgorzkniałym, zbuntowanym i wyobcowanym wrakiem
    psychicznym.
    Zacznij żyć realnym życiem a nie wydumaną i całkowicie oderwaną od
    rzeczywistości publicystyką UPR.

    p.s. Nie jestem żadnym urzędnikiem (pracuję w prywatnej firmie) a J.K.Mikke z
    własną partia UPR-bis ma jeszcze mniejsze szanse w nadchodzących wyborach niż
    Gołota w sobotniej walce z Adamkiem :-)

    Pozdrawiam,
    Sławek