  • 11. Data: 2009-04-24 21:20:12
    Temat: Re: Trzecio krajowa Tuskokracja
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" ...

    ... ale to grupa dla myślących, ...

    3-4rech ok

  • 12. Data: 2009-04-26 22:00:56
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > było możliwe, by w uznanym przez społeczność międzynarodową kraju, jakim
    > była PRL z lat 50, mogła zdarzyć się historia opisana we właśnie będącym
    > na ekranach kin filmie "Generał Nil" , czyli "jak można w majestacie
    > prawa przy zachowaniu wszystkich pozorów prawa zamordować narodowego
    > bohatera w interesie rządzącej grupy degeneratów", to wystarczyło
    > obserwować w TVP kilka dni temu sposób pracy "Komisji ds nacisków"
    > podczas przesłuchiwania prokuratora Engelkinga. Mnie się zdarzyło
    > oglądać ten wehikuł czasu. Powinni to wyświetlać na lekcjach historii w

    boskie... Engelking zestawiony z Nilem... Jerzy, niepokoi mnie twoja coraz
    większa utrata kontaktu z rzeczywistością... zaczynasz popadac w paranoję...
    jak rozumiem tym bohaterem narodowym jest zastępca Ziobry?...szkoda że nie
    wspomniałeś, że w Europie słynna pamiętna konferencja prasowa prokuratora
    Engelkinga mogła się odbyc tylko w dwóch miejscach, w IV RP i na Białorusi...
    nie ma fizycznej możliwości, by coś takiego odbyło się normalnym kraju... i
    chyba widzieliśmy dwie różne relacje z przesłuchania... ja widziałem tę w
    której Engelking odnosił się w mówiąc bardzo delikatnie w sposób wyjątkowo
    niegrzeczny do członków komisji...

  • 13. Data: 2009-04-27 00:26:34
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 24 Apr 2009 18:50:00 +0200, "skippy" <m...@o...the.moon> wrote:

    >Nieźle Jurek przegiąłeś.

    Dlaczego przegiął? Nie od dziś przecież wiadomo, że każde działanie
    nie po myśli braci K. jest komunistyczną zbrodnią. A przesłuchanie
    przez komisję śledczą (nb. bez uprawnień do wydawania JAKICHKOLWIEK
    wyroków) jest tożsame z morderstwem. Że zastępca Ziobry równy zastępcy
    komendanta AK, to jakby oczywiste.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 14. Data: 2009-04-27 07:09:44
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

> [...]
    > której Engelking odnosił się w mówiąc bardzo delikatnie w sposób wyjątkowo

    Viper czemu udajesz idiotę?

    Przecież dobrze wiesz, że nie chodzi o temat dochodzenia, a o
    wykorzystywanie arytmetycznej przewagi politycznej do przeprowadzania
    "dowodu" winy w pseudoprocesie na potrzeby propagandowe.

    W obu wypadkach jest całkowicie inny i nieporównywalny temat dochodzenia
    oraz ciężar gatunkowy sprawy, natomiast całkowicie identyczna metoda
    dochodzenia "sprawiedliwości".

    Nawet Skippy to zrozumiał, choć twierdził pesymistycznie, że jest to do
    pojęcia może przez 4 osoby z tej grupy.

    Ja byłem bardziej optymistyczny, ale Twoja wypowiedz zdaje się jednak
    potwierdzać i zasmucać mnie, że Skippy miał jednak rację co do poziomu
    grupy. W każdym razie Ty zdajesz się do tej czwórki nie łapać.

    Wracając do tematu, to ostrzegam. Jak tym razem się uda, to następne
    sprawy mogą już być poważniejsze i być może doczekamy kiedyś i podobnych
    merytorycznie procesów. To powód by to pokazywać na lekcjach historii
    jako przykład manipulacji prawem.

  • 15. Data: 2009-04-28 15:34:01
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    Jurek, pliz, nie wycieraj mną w obrażaniu Vipera.
    Kup sobie kaczuszkę 200ml, jak juz masz tu robic ze mnie idiotę.

    Jeśli 3-4 to z pewnością łącznie z nim.
    Tym bardziej, że jednak bardziej trzymam jego stronę.

    BTW porównanie mordu sądowego na Nilu z tą sprawą nadal uważam za poważne
    nadużycie godne Perona a nawet tego co ma brata w gazecie Adasia. Czy samego
    jaro. Ta sama konwencja obrażania ludzi za darmo.

  • 16. Data: 2009-04-29 19:53:21
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Na weekend.
    Są różne montaże (montażem tworzymy treść).

    http://estb.msn.com/i/7D/F6EE80880AA7E93B2F07E269AF3
    B.jpg