  • 11. Data: 2004-12-18 00:28:04
    Temat: Re: Twoja reklama
    Od: "Andrzej Żak" <a...@b...pl>

    Ok już wiem i ubolewam nad tym faktem
    Co mam powiedzieć popełniłem błąd
    niebędę się bronił dałem plamę na całej lini
    i wogóle niebyło to profesionalne
    przeprosiny dla wszystkich
    wyrażam skruchę i obiecuję że to się już więcej nie powtórzy

    PS. niech ktoś usunie to konto z którego piszę poco ma zajmować miejsce na
    serwerze thx i jeszcze raz przepraszam.

  • 12. Data: 2004-12-18 00:39:49
    Od: "Andrzej Żak" <a...@b...pl>

    To była totalna głupia samowolka i zapewne w poniedziałek stracę prace
    pobiłem rekord całe 2 dni od podpisania umowy. Jak zwykle musiałem coś

    Już nigdy tu niewejde
    buwajcie.

  • 13. Data: 2004-12-18 14:50:53
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Andrzej Żak wrote:

    > Już nigdy tu niewejde
    > buwajcie.

    coo? chciałes napisać "bujajcie"??!!
    teraz dopiero zobaczysz gniew Krystka, Kamila i Glenna

    trainer

  • 14. Data: 2004-12-18 15:33:14
    Od: "Andrzej" <b...@o...pl>

    Chciałem napisać bywajcie nie bujajcie wystarczająco już nabroiłem.

  • 15. Data: 2004-12-18 16:15:31
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Andrzej wrote
    > Chciałem napisać bywajcie nie bujajcie wystarczająco już nabroiłem.

    yo, spoko
    to byla lekka ironia pod adresem koalicji antyspamerskiej towarzystwa
    wzajemnej adoracji

    zycze ci zeby sie dobrze skonczylo po rozmowie na "dywaniku" :))
    trainer

  • 16. Data: 2004-12-18 17:05:19
    Od: "Andrzej" <b...@o...pl>

    Dzięki ale już się źle skończyło ale mam wypasioną nauczke i znowu szukanie
    pracy oby nowy rok nie był tak pechowy jak ten bo się chyba autentycznie
    powiesze.
    Życzę wam Wesołych Świąt i udanego Sylwestra.
    Dzięki trainer za słowa otuchy mam nadzieję że niezrobiłem gdzieś jakiejś
    literówki
    bo ze szczęścia się upiłem.
    Może kiedyś pogadamy ale wolał bym w innych okolicznościach.
    Cześć

  • 17. Data: 2004-12-18 17:13:16
    Od: Kamiil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-18 17:15 trainer said the following:
    > Andrzej wrote

    > yo, spoko
    > to byla lekka ironia pod adresem koalicji antyspamerskiej towarzystwa
    > wzajemnej adoracji

    Ale podpisać to się wstydzisz?
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 18. Data: 2004-12-18 17:14:37
    Od: "Andrzej" <b...@o...pl>

    Sorki wcale nie
    Andrzej Żak
    niewiem czemu tak pomyślałeś przecierz wszędzie tego pełno.
    Miłego wieczoru.