  • 21. Data: 2008-01-07 20:27:54
    Temat: Re: U kogo konto osobiste ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Sty, 19:15, "Eneuel Leszek"

    > : Przy duzej ilosci transakcji mozna pomyslec wykupieniu w Lukasie
    >
    > Odradzam od serca!!!

    Dlaczego?
    Zle sie spisuje przy przelewach?

  • 22. Data: 2008-01-07 21:17:05
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    dooh pisze:
    > Witam.

    Tylko SezamMax w BPH. Nie chce mi się odpowiadać
    koledze, który uciekł do Citi, ale biedak jest
    niedoinformowany. W BPH też można tego Maxa
    mieć przez rok bez opłaty, a o korzyściach
    z niego już ktoś pisał, Niech się Citi schowa
    ze swoimi prezentami i swoim internetem.

  • 23. Data: 2008-01-07 21:19:38
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Sierp pisze:

    > Bylem w BPH dosc dlugo, ale nie widzialem sensu placenia tyle za konto

    Odpowiadasz nie na temat. Mówiono o sezamieMax, a Ty opowiadasz
    o srebrnym. To zupełnie inne konta. Nie mieszaj więc, tylko doczytaj.

  • 24. Data: 2008-01-07 21:24:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Sty, 21:17, jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:

> [...]
    > mieć przez rok bez opłaty, a o korzyściach
    > z niego już ktoś pisał, Niech się Citi schowa
    > ze swoimi prezentami i swoim internetem.

    Fajne ale drogie.
    Ja mam srebrnego sezama (tansze od maxa) z kosztem 12 zl miesiecznie
    (nie mam dodatkowych oplat za karte, bo korzystam narazie z
    promocyjnie przyznanej darmowo na rok kredytowej)
    Gdy skonczy mi sie KK, prawdopodobnie calkiem zwine konto, bo gdy
    oddam karte debetowa, zeby nieplacic kar za brak comiesiecznych
    transakcji, zostanie konto za 10 zl z darmowymi przelewami i limitem
    debetowym 2500 - troche drogo za tylko dwie opcje z ktorych sie
    korzysta. Chyba, ze cos zmienia do tego czasu.

  • 25. Data: 2008-01-07 21:27:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Sty, 23:40, "=== igoR ===" <i...@g...pl> wrote:
    > Nie wiem ile zarabiasz, ale...
    > Mi wcisnęli konto w BPH, razem z kredytem i... jestem zadowolony!
    > Mam Sezam Maxa, kosztuje 12,95 / m-c, ale mam wszystko za darmo, przelewy,
    > bankomaty wszystkie w Polsce, sensownie działa internet.

    Nie uwzgledniles jeszcze corocznej oplaty za karte debetowa i
    comiesiecznej oplaty/kary za niewykonywanie nia transakcji zakupu.

  • 26. Data: 2008-01-07 21:55:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Sty, 21:24, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > Chyba, ze cos zmienia do tego czasu.

    Moze jakies sensowne konto direct uruchomia?
    Z karta bankomatowa bez oplat za niekorzystanie i przeniesieniem
    limitu debetowego na podstawie historii rachunku?

  • 27. Data: 2008-01-07 22:08:55
    Od: Sierp <s...@n...net>

    jo44 pisze:

    > Odpowiadasz nie na temat.

    czyzby?
    nie sadze aby sezam max mial cos, za co warto placic kilkanascie
    pln/miesiac vs nic (lub prawie nic) nie placic/miesiac

    Sierp

  • 28. Data: 2008-01-07 23:26:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-01-07 23:08, Sierp stwierdził, że:

    > czyzby?
    > nie sadze aby sezam max mial cos, za co warto placic kilkanascie
    > pln/miesiac vs nic (lub prawie nic) nie placic/miesiac

    Cóż, sam mam Maxa, więc chętnie skorzystam z Twojej pomocy w znalezieniu
    alternatywy z:
    - sensownym oprocentowaniem
    - dobrym dostępem (SMS/CallCenter/Internet)
    - powiadomieniami działającymi on-line
    - bezprowizyjnymi bankomatami
    - darmowymi przelewami przez internet.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 29. Data: 2008-01-07 23:47:26
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Marcin Nowakowski pisze:

> [...]
    > alternatywy z:
    > - sensownym oprocentowaniem
    > - dobrym dostępem (SMS/CallCenter/Internet)

    kazdy ma co lubi - w citi mam w zasadzie wszystkie wymienione powyzej
    (oprocentowanie robi dla mnie konto oszczednosciowe).
    Jedynie bezprowizyjne bankomaty - jednak dla mnie w duzym miescie,
    gdzie euronet sciele sie gesto, nie jest to problem. A jak nie znajde,
    to jedno skorzystanie miesiecznie jest za free (a z dotychczasowych
    doswiadczen i tak wiem, ze w 99% trafiam na bezprowizyjny)

    Pewnie dla kogos sezam max moze byc lepszym rozwiazaniem, dla mnie
    bylo przede wszystkim kosztowniejszym.

    Sierp

  • 30. Data: 2008-01-08 01:24:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>