  • 41. Data: 2008-01-08 13:54:04
    Temat: Re: U kogo konto osobiste ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Sty, 14:49, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "krzysztofsf" d...@i...goog
    legroups.com

    > : Moge tylko podgladac - nie zainstaluje certyfikatu - nie mam windows
    > : xp zaistalowanego (Linux)
    >
    > Chodziło mi o inne przeglądarki pod WXP.

    Przeciez nie bede certyfikatu instalowal na komputerze w pracy.
    W domu Linix, chociaz na polce od roku mam liencjonowanego XP Home :)

  • 42. Data: 2008-01-08 15:22:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 0...@s...goo
    glegroups.com

    > Chodziło mi o inne przeglądarki pod WXP.

    : Przeciez nie bede certyfikatu instalowal na komputerze w pracy.

    Nie wiem, co masz w domu, a co w pracy.
    Certyfikat można odinstalować. :)

    : W domu Linix, chociaz na polce od roku mam liencjonowanego XP Home :)

    WXP to śmietnik. Linux się jawi na tle WXP jak świat z baśni.

    Lukas jest łatwiejszy w używaniu od Polbanku -- stąd być może
    niezadowolenie z powodu Polbanku. Prawdę mówiąc, to do dzisiaj
    nie przeczytałem ani jednego zdania z instrukcji, jakie mi dano
    w Polbanku. Nawet haseł użyłem na czuja -- akurat trafiłem. :)
    Tak więc chyba używanie Polbanku trudne nie jest, ale istotnie
    trzeba więcej włożyć wysiłku niż w Lukas.

    LC

  • 43. Data: 2008-01-08 17:54:36
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Wojciech Bancer pisze:

    > A jak ktoś dużo podróżuje, to takie szukanie "swojego" bankomatu może
    > być uciążliwe.

    jak ktos duzo podrozuje, to w ogole szukanie bankomatu moze byc
    uciazliwe :)
    Natomiast pewnie jezeli ktos ma duzo "obcych" bankomatow pod nosem
    i nie ma swoich, to bezprowizyjne wyjmowanie w sezam max bedzie plusem

    > Ja osobiście uważam system internetowy Citi za wielką pomyłkę. Strasznie
    > to wolne, mało bezpieczne i do tego kiepsko traktują osoby
    > na działalności. :)

    pewnie kwestia upodoban... jakiegos niebezpieczenstwa wzgledem
    tego, co mialem w BPH nie widze za bardzo...
    Poki co - mnie odpowiada, ale pewnie nie kazdemu odpowiada

  • 44. Data: 2008-01-09 00:57:01
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Jan 2008 14:49:10 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > xp zaistalowanego (Linux)
    >
    > Chodziło mi o inne przeglądarki pod WXP.

    W pełni działa tylko z IE i do wakacji to nawet na Windows Vista nie
    chciał działać, ale chyba już zrobili, chociaż mogę się mylić, bo nie
    śledzę z racji tego że i tak mi to nic nie da.

    Xenocide

  • 45. Data: 2008-01-09 09:24:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" fm164t$dch$...@n...task.gda.pl

    > W pełni działa tylko z IE i do wakacji to nawet na Windows Vista nie
    > chciał działać, ale chyba już zrobili, chociaż mogę się mylić, bo nie
    > śledzę z racji tego że i tak mi to nic nie da.

    Dzięki.

    LC

  • 46. Data: 2008-01-09 21:29:01
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:flspho$abp$2@news.dialog.net.pl...

    > Rozumiem, że chcesz przez to powiedzieć, iż sprawdziłeś i potwierdzasz,
    > że wykonanie przelewu z allekarty (darmowego w granica GP) skutkuje
    > naliczeniem punktów PayB?

    Rozumiem, że posiadasz szklaną kulę, bo ja akurat nic takiego nie
    powiedziałem.
    Ale zaspokoję twoją ciekawość, za przelewy z rachunku allekarty nie są
    naliczane punkty payback.

  • 47. Data: 2008-01-10 13:06:58
    Od: blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    dooh wrote:
    > Mój profil osobowiści bankowej:
    > - wypłata na to właśnie konto więc dobre oprocentowanie moze sie przydac
    > - gdzie się da płace kartami
    > - kilka razy w miesiącu wybieram gotówkę z bankomatu na drobne wydatki
    > (50~100 zł)
    > - cenie sobie dobrą obsługę elektroniczną - opłacam wszystkie rachunki
    > przez internet + allegro więc kilkanascie transakcji w miesiącu
    > - mieszkam w Gliwicach (jeśli to coś pomoże)

    ING od paru dni ma ciekawą ofertę - sprawdz na
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/50998
    Dla leniwych:
    Konto Direct dla klientów indywidualnych Bank nie pobiera opłat za
    transakcje przeprowadzane przez internet, telefon i bankomat/wpłatomat:
    brak opłat za zakładanie i prowadzenie konta,
    brak opłat za transakcje elektroniczne ? przelewy 0 zł ,
    brak opłat za wypłaty z bankomatów Euronetu i ING Banku Śląskiego,
    brak opłat za wpłaty we wpłatomatach.
    *** blad ***

  • 48. Data: 2008-01-10 14:14:02
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "blad" fm55ku$6i8$...@n...news.tpi.pl

[...]

    Jestem klientem tego banku od 10 lat i wiem, że jeśli nawet ten bank
    nie oszuka swego klienta, to go okradnie, :) dlatego należy podchodzić
    do oferty z ostrożnością. :)

    No i oprocentowanie tam nie jest tęgie. ;) (chyba zero)

    Za kilka tygodni minie półroczny okres chroniony ;) po którym wypowiem
    umowę o kartę kredytową, przez co przestanę być klientem ING Śląskiego. :)
    Przed upływem tego okresu za rozwiązanie umowy trzeba bankowi zapłacić. :)

    -=-

    Takie same warunki (jakie wymieniłeś) daje Polbank. No i daje 5% z miesięcznym
    kapitalizowaniem, czyli de facto 5.12% rocznie, z tym że Polbank nie okrada
    państwa polskiego (jak czynią to niektóre inne banki) czyli płaci z tego podatek
    dochodowy w imieniu klienta, dla którego pozostaje chyba około 4.1% rocznie. :)

    Wyciągi i wpłaty oraz wypłaty w kasie -- za free.

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 49. Data: 2008-01-10 18:43:26
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Jan 2008 22:29:01 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Rozumiem, że posiadasz szklaną kulę, bo ja akurat nic takiego nie
    > powiedziałem.
    > Ale zaspokoję twoją ciekawość, za przelewy z rachunku allekarty nie są
    > naliczane punkty payback.

    No rzeczywiście masz rację i jak teraz patrzę na Twojego posta to nie
    wiem skąd mi się wzięło, że to Ty tak napisałeś - przepraszam.

    Xenocide