  • 21. Data: 2011-05-16 10:05:58
    Temat: Re: USDPLN
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 16 May 2011 07:32:00 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

    > Wygląda na to, że Dieter zmienił nam się w typowego.......analityka :-)
    > Popularnie mówiąc anala czyli specjalistę, który komentuje sytuację na rynkach
    > po fakcie.
    > Jak PLN zaczął się osłabiać do USD pojawił się Dieter i oznajmił, że złoty się
    > osłabia.
    >
    > Zdaje się, że Dieter mocno stracił dawny "ząb i pazur" którym wiele razy
    > błyszczał na forum - piszę serio bo cenię wiele trafnych jego prognoz.
    >
    > Dieter: ponawiam prośbę o Twoje prognozy krótko i średnioterminowe zarówno dla
    > WIG i WIG20 jak i dla kursu PLN/USD.

    Nie o Dieterze ale zgodnie z tematem.
    Właściwie dlaczego złoty miałby się osłabiać. Nie wiem jak inni ale ja
    pamiętam o carry trade - które było modne do 2008r. Pozycje carry trade
    były masowo likwidowane przez co straciły AUD i NZD oraz inne waluty typu
    PLN w stosunku do jena i franka. Dlaczego niby teraz, kiedy od 2 lat
    jesteśmy na ścieżce wzrostu, nie miałby nastąpić powrót do tej strategii?
    Nigdzie o tym nie piszą ale czy to oznacza ze tego nie ma?
    Przypuszczenie poparte obserwacjami: USDPLN nie ma kompletnie związku z
    naszą gospodarką. PLN jest jedynie walutą spekulacyjną ze strefy tzw. walut
    gospodarek rozwijających się. Zgodnie z ogólnym trendem (modą) waluty takie
    się umacniają. Jesli strategia carry trade powróci lub powraca, to powinna
    powstać raczej bańka na złotówce windująca jej kurs do momentu aż znowu
    rząd albo NBP zrobią interwencję. Nic nie zalezy tu od nas. Czy będziemy
    mieć +4 czy -4% wzrostu - nie bedzie to miało żadnego znaczenia poza
    znaczeniem psychologicznym dla pomniejszych spekulantów. Teza jakoby
    wartość złotówki była miernikiem oczekiwań co przyszłego wzrostu lub spadku
    PKB działa dobrze w przypadku USA. Kompletnie zawodzi jeśli chodzi o
    resztę krajów w tym i bardzo mocnych takich jak Japonia. Dlaczego teraz
    powinno być inaczej?

  • 22. Data: 2011-05-20 06:20:27
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Takie kreski S&P 500 jako ciekawostka ....
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b425a45bae
    25d423.html

    Czy opór zadziała ?.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ddfbd506a6
    8e2fbb.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2011-05-20 07:57:01
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Czy opór zadziała ?.
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ddfbd506a6
    8e2fbb.html

    Zepsuty jakiś ten link ....
    Oto prawidłowy ..

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bb15ee1b40
    035193.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2011-05-25 17:27:58
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Oto prawidłowy ..
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bb15ee1b40
    035193.html

    Chwila prawdy ....

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4e5c284dbf
    89d794.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 25. Data: 2011-05-25 21:10:41
    Od: " ron" <r...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Chwila prawdy ....
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4e5c284dbf
    89d794.html

    Czy ty jesteś zdrowy chłopcze?
    Nadal wierzysz w moc tych swoich obrazków?,
    kresek i innych zaklęć.
    Paranoja zapewne, ale, twój problem...

  • 26. Data: 2011-05-26 06:32:56
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Czy ty jesteś zdrowy chłopcze?
    > Nadal wierzysz w moc tych swoich obrazków?,
    > kresek i innych zaklęć.

    A co ty raczej z tych którzy preferują kodowane systemy typu AFL, Mq4 ....
    Jak masz coś ciekawego zaprezentuj ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2011-09-19 16:47:49
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Od 2008 zrobilismy korekte A-B-C pierwszej fali hossy z lata 2008 r. Teraz
    > nadchodza ciezkie czasy dla Polski i zlotego.

    Jeśli mozna prosić o rozrysowanie togoż ABC na wykresie, tudzież projekcję
    ewenualnych zakresó na USDPLN ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2011-09-19 16:48:06
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

  • 29. Data: 2011-09-19 19:13:14
    Od: news_account <n...@g...pl>

    W dniu 2011-09-19 18:48, Endriu pisze:

    > Je?li mozna prosi? o rozrysowanie togo? ABC na wykresie, tudzie? projekcj?
    > ewenualnych zakres? na USDPLN ....

    USD w trendzie spadkowym długoterminowo??