  • 31. Data: 2012-05-31 13:16:22
    Temat: Re: USDPLN - co jest grane ?
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > Skoro tak, to potraktujmy ten drobny spadek na wigu z 68000 jako szum, ok?

    :-) dobre.

    > Ogólnie i tak mamy trend wzrostowy od początku notowań.
    >
    > kc

    Taki przykład:
    od lutego 2009 do kwietnia 2011 była hossa. Gdybyś dla tego okresu czasu
    powybierał losowo np. kilkadziesiąt punktów i sprawdził, co się stało po
    upływie np. 10 dni od każdego z nich, to zobaczyłbyś, że wzrosty przeważały
    nad spadkami. Na tym polega zasada, że kontynuacja trendu jest bardziej
    prawdopodobna.

    pozdr.
    sys29

  • 32. Data: 2012-05-31 13:19:23
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > nad spadkami. Na tym polega zasada, że kontynuacja trendu jest bardziej

    No widzisz, sam zorientowałeś się, że w twojej teorii coś nie gra i
    wprowadziłeś czas. :)

    kc

  • 33. Data: 2012-05-31 13:25:50
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > No widzisz, sam zorientowałeś się, że w twojej teorii coś nie gra i
    > wprowadziłeś czas. :)
    >
    > kc

    Nigdzie nie twierdziłem przecież, że trendy funkcjonują poza czasem :-)
    Niczego nie musiałem wprowadzać. Czas ( co by o nim nie myśleć ) jest
    na osi odciętych na wykresach cen. Nie da się od niego uciec :-)

    pozdr.
    sys29

  • 34. Data: 2012-05-31 13:29:07
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 31 Maj, 12:38, " sys29" <s...@g...pl> wrote:

    > mar=
    >
    > Wiem pedałku, wszyscy tu wiedzą, że zarabiasz kupę kasy.
    > Nie zapomnij o dziennej dawce czopków.
    >
    > pozdr.
    > sys29
    >
    > --

    nie wiem o co chodzi z tym pedałem, ale widocznie srogo Pan Rynek
    wygrzmocił ci dupsko skoro bredzisz buhahaaaaa

  • 35. Data: 2012-05-31 13:31:16
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Niczego nie musiałem wprowadzać. Czas ( co by o nim nie myśleć ) jest
    > na osi odciętych na wykresach cen. Nie da się od niego uciec :-)

    A mi chodzi o to, że twierdzenie, że kontynuacja trendu jest bardziej
    prawdopodobna niż odwrócenie trendu jest bez sensu. Bo gdyby tak było, to
    dlaczego co chwila dzieją się zdarzenia mniej prawdopodobne?

    kc

  • 36. Data: 2012-05-31 13:44:51
    Od: " " <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > prawdopodobna niż odwrócenie trendu jest bez sensu. Bo gdyby tak było, to
    > dlaczego co chwila dzieją się zdarzenia mniej prawdopodobne?

    Trendy trendami, ale teraz trynd jest inny. Nie powinien, a jest, bo rynkiem
    nie rządzą trendy, tylko Fibonacci.

    kc

  • 37. Data: 2012-05-31 13:45:26
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > prawdopodobna niż odwrócenie trendu jest bez sensu. Bo gdyby tak było, to
    > dlaczego co chwila dzieją się zdarzenia mniej prawdopodobne?

    Tych bardziej prawdopodobnych dzieje się więcej - to istota
    prawdopodobieństwa. Gdy będziesz rzucał oszukaną kostką do gry, to lepsze
    liczby będą wypadać częściej, ale te gorsze też będą wypadać.
    Poczytaj o wykładniku Hursta. Nie jest to co prawda prawdopodobieństwo,
    a miara obciążenia statystycznego, ale możesz go dla uproszczenia tak
    traktować.

    pozdr.
    sys29

  • 38. Data: 2012-05-31 14:01:52
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    > wygrzmoci=B3 ci dupsko skoro bredzisz buhahaaaaa

    Jesteś gejem. To oczywiste. Twoja "panienkowa" mantra pokazuje co Ci siedzi
    we łbie. Dla jasności - ja niczego do gejów nie mam, poza tym, że się
    was brzydzę. Mam odrobinę konserwatywną mentalność.
    Pamiętaj o czopkach. Macie jakieś specjalne apteki dla gejów ?

    pozdr.
    sys29

  • 39. Data: 2012-05-31 14:03:39
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    <k...@g...pl> napisał(a):

    >Fibonacci.
    >
    > kc

    Ale też trudno go rozszyfrować. Zasadziłem się ze zleceniem na 1991, a tu
    1993. I kicha. Po sprawdzeniu, bingo, zgadza się, ale co z tego, jak ja bez
    długich.

    1993 to był właśnie ten mniej prawdopodobny punkt odwrócenia.

    S&P potwierdza, odbił się tam, gdzie powinien.

    Dzisiaj kontrakty trzyma średnia 15 dniowa z kursów otwarcia, ale też Fibon
    2043,2059,2075

    pozdrawiam
    kc

  • 40. Data: 2012-05-31 14:10:54
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

> [...]
    > Poczytaj o wykładniku Hursta. Nie jest to co prawda prawdopodobieństwo,
    > a miara obciążenia statystycznego, ale możesz go dla uproszczenia tak

    Nic nie zrozumiałeś. Pretensje są dlatego bo "bardziej prawdopodobne" nie
    znaczy "pewne". A żeby było sprawiedliwie i moralnie - powinno.