  • 21. Data: 2006-04-05 13:53:31
    Temat: Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
    Od: Spider <...@...c>

    darnok napisał(a):
    > Cytuj normalnie :[
    sorry, w ogole nie mialo byc cytatu

    > Kazdy uzywa tego co lubi i co mu odpowiada.
    jasne, to tylko moje zdanie, zdanie czlowieka, ktory ceni sobie spokoj i
    stara sie zamawiac tylko to co potrzebuje a nie to co pozada (w
    sensownych granicach oczywiscie), nie mam wtedy niepotrzebnych klopotow

    > Czy sadzisz ze e-karta mbanku ci duzo zmieni. W watku obok jest opis jak
    > zostala zalozona blokada na takiej karcie na pieniadzach mimo
    > niesfinalizowania transakcji
    jakos nie moge znalezc, ktory to watek?

    > A karta o ktorej jest mowa w tym watku to jest debetowka Inteligo Visa
    > electron a nie kredytowka.
    jasne, zatem uszczegolowię: nie chce karty kredytowej ani debetowej,
    przy pomocy ktorych tak prosto mozna placic w internecie

    spid

  • 22. Data: 2006-04-05 17:39:16
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:4433cbd6$1@news.home.net.pl, *Spider* wrote:

    > jakos nie moge znalezc, ktory to watek?

    4 kwietnia 2006 11:09 - Anulowanie tranzakcji KK

    --
    darnok

  • 23. Data: 2006-04-06 10:01:11
    Od: Spider <...@...c>

    darnok napisał(a):

    > jakos nie moge znalezc, ktory to watek?
    > 4 kwietnia 2006 11:09 - Anulowanie tranzakcji KK

    no dziekuje, ale tu zupelnie o cos innego chodzi, wiec prosze mnie nie
    pouczac jak sie nie chce dokladnie przeczytac

  • 24. Data: 2006-04-06 10:26:52
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:4434e6e1$1@news.home.net.pl, *Spider* wrote:

    > no dziekuje, ale tu zupelnie o cos innego chodzi, wiec prosze mnie nie
    > pouczac jak sie nie chce dokladnie przeczytac

    Zacytuje ci:

    In news:3519.0000006c.443237b1@newsgate.onet.pl, *Koko* wrote:
    > Mam konto w mBanku oraz eKarte do tranzakcji internetowych.
    > Probowalem kupic bilet za pomoca KK poprzez jedna z zagranicznych
    > firm. Podczas dokonywania zakupu na stronie autoryzacyjnej tego
    > przewoznika otrzymalem wiadomosc ze tranzakcja zostala odrzucona,
    > lecz z mojej eKarty zostaly zabrane pieniadze. Nie otrzymalem zanego
    > potwierdzenia tranzakcji (na email) - przewoznik na emaile nie
    > odpowiada, a po telefonie do mBanku dowiedzialem sie od przemilej
    > pani ze nie moze nic zrobic i tranzakcji nie anuluje.

    Czy o co innego chodzi - transkacja niezrealizowana a blokada zalozona?
    I gdzie mi sie nie chce dokladnie przeczytac?

    Moze w takim razie wyjasnisz o co chodzi?

    --
    darnok

  • 25. Data: 2006-04-06 16:59:10
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    mg napisał(a):
    > I jeszcze Jedno !!!
    >
    > Bank przesłał mi potwierdzenie reklamacji z plikem PDF o czym wspominam
    > poprzednio
    >
    > Ze wszystkimi danymi osobowymi i tansakcji ( prawdziwymi i fałszywymi- w
    > tym PEŁNE NUMERY KARTY co prawda zablokowanej ) w niezakodowanym mailu !

    Możesz mi wyjaśnić czym jest zakodowany mail? ROTFL

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 26. Data: 2006-04-06 18:22:41
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Mlody Book" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz mi wyjaśnić czym jest zakodowany mail? ROTFL

    Nigdy nie widziales maila z zaszyfrowana trescia?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 27. Data: 2006-04-06 19:22:02
    Od: "mg" <maciej2@ i.c.p.n.e.t.pl>

    użytkownik "Mlody Book" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz mi wyjaśnić czym jest zakodowany mail? ROTFL

    protokół SSL
    ROTFL
    jak nie wiesz to poczytaj :)))

    M Grabowski

  • 28. Data: 2006-04-06 20:26:10
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    Marcin napisał(a):
    > Witam
    >
    > Użytkownik "Mlody Book" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nigdy nie widziales maila z zaszyfrowana trescia?

    Czy zmieniając słowo z "kodowanie", o którym pisze mg i o które właśnie
    pytam, na "szyfrowanie, robisz durnia ze mnie czy z siebie? Chodzi mi o
    precyzyjne pisanie i rozróżnianie elementarnych pojęć.

  • 29. Data: 2006-04-06 20:29:45
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    mg napisał(a):
    > użytkownik "Mlody Book" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > protokół SSL
    > ROTFL
    > jak nie wiesz to poczytaj :)))
    >

    > M Grabowski

    ROTFL - bo nie rozróżniasz słowa zaszyfrowany od zakodowany, każdy mail
    jest zakodowany, przynajmniej podwójnie - pierwszym kodem jest język i
    alfabet, drugim kodowanie znaków. A rozkodowanie następuje w Twoim
    komputerze poprzez odczyt kodu ASCII i wyświetlenie go ponownie w formie
    alfabetu oraz w twoim mózgu, który posługuje się tym samym kodem co
    nadawca maila, zwanym językiem (w tym przypadku polskim :) ). Co zaś do
    *szyfrowania* maili podaj mi polski bank, który to stosuje w komunikacji
    z klientem.

  • 30. Data: 2006-04-06 21:24:51
    Od: "mg" <maciej2@ i.c.p.n.e.t.pl>

    Co zaś do
    > *szyfrowania* maili podaj mi polski bank, który to stosuje w komunikacji z
    > klientem.

    Nie wiem który . ALE NIEDOPUSZCZELNE JEST PRZESYŁANIE NUMERÓW KARTY
    ZWYKŁYM NIEZAKODOWANYM MIALEM.
    ( pik pdf.)
    to tak samo jak UZYWANIE STRON BEZ HTTPS:// PRZY TRANSAKCJACH KARTĄ
    BTW jesli uważasz ze jest to normalne podaj numery swojej karty na tej
    liscie...powodzenia.
    Ja w kżadym razie nie smiałbym zrobic tego w stosunku do swoich klientów

    M Grabowski

    www.zegarki.com.pl
    www.patery.com.pl
    www.puzzle-sklep.pl