  • 31. Data: 2006-04-06 21:43:11
    Temat: Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    mg napisał(a):
    > Co zaś do
    >

    > Nie wiem który . ALE NIEDOPUSZCZELNE JEST PRZESYŁANIE NUMERÓW KARTY
    > ZWYKŁYM NIEZAKODOWANYM MIALEM.
    > ( pik pdf.)
    > to tak samo jak UZYWANIE STRON BEZ HTTPS:// PRZY TRANSAKCJACH KARTĄ
    > BTW jesli uważasz ze jest to normalne podaj numery swojej karty na tej
    > liscie...powodzenia.

    OK, zrobię to co zrobił pracownik banku - wyślę w niezabezpieczony
    sposób numery wszystkich swoich kart łącznie z ich kodami CVV i
    pozostałymi danymi. Mogę nawet podać publicznie na tej grupie te dane w
    odniesieniu do moich zamkniętych/zastrzeżonych kart. Czy nie o tym
    właśnie piszesz?
    Rozumiem, że Twoja reklamacja nie została rozpatrzona na Twoją korzyść -
    moim zdaniem powinieneś niezależnie od odpowiedzi z banku zgłosić fakt
    kradzieży na policję, o czym pisał Wojciech Nawara i przesłać dokumenty
    z policji do banku w celu ponownego rozpatrzenia reklamacji, ale pisząc
    na grupę nie musisz podważać wszystkich procedur i siać błędnych
    informacji (jak choćby o kodowaniu maili, czy szyfrowaniu, skoro żaden
    znany mi bank nie stosuje takiego rozwiązania w komunikacji z klientem -
    co nie znaczy, że inne banki nie stosują lepszego zabezpieczenia
    informacji poufnych). O ile mi wiadomo można wybrać przy składaniu
    reklamacji w Inteligo pisemny tryb odpowiedzi, jeśli masz obawy
    dotyczące transmisji internetowej, a przecież jako klient Inteligo masz
    chyba świadomość, że wyciągi wysyłane są w takiej samej formie, jak
    informacja o rozwiązaniu reklamacji, więc nie traktuj tego jak jakiejś
    sensacji.

    Cieszę się :) Pozdrawiam.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 32. Data: 2006-04-06 22:08:28
    Temat: Re: czekam na twoje numwry karty i CVV-Sniffer
    Od: "mg" <maciej2@ i.c.p.n.e.t.pl>

    witam

> [...]
    > danymi. Mogę nawet podać publicznie na tej grupie te dane w odniesieniu do
    > moich zamkniętych/zastrzeżonych kart. Czy nie o tym właśnie piszesz?

    albo jesteś niespełna rozumu albo.....
    zaczynam podejrzewać ze jestes pracownikiem
    banku....i to chyba INTELIGO

    CZEKAM NA TWOJE NUMERY KARTY łącznie z ich kodami CVV i to podane na liste
    ...tutaj ....mam nadzieje ze się nie wycofasz i będziesz konsekwentny
    .....please........

> [...]
    > przecież jako klient Inteligo masz chyba świadomość, że wyciągi wysyłane
    > są w takiej samej formie, jak informacja o rozwiązaniu reklamacji, więc

    Boże, o czym Ty Piszesz bo juz nie rozumiem
    zaden inny bank nie rozsyła STANDARTOWYM MAILEM ( ma nadzieje ze to Cię
    usatysfakcjonuje) numerów karty KLIENTA i jego danych w pliku PDF. Wyciągi
    nie mają nic do rzeczy bo nie ma w nich TYCH DANYCH
    Z TWOJEGO TOKU ARGUMENTACJI JESTEM PEWIEN na 99% ze jestes PRACOWNIKIEm
    BANKU .....please
    czekam na te numery i hasła mam nadziej ze wiesz co to jest Sniffer

    A co do policji jeszcze nie wiem- szkoda mi czasu.W zasadzie olewam te 100
    zł ale chodzi mi o zasadę

    Maciej Grabowski
    I jak tam Te Twoje numery......kiedy będą dostępne ???

  • 33. Data: 2006-04-06 23:45:03
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    mg napisał:
    > A co do policji jeszcze nie wiem- szkoda mi czasu.W zasadzie olewam te 100
    > zł ale chodzi mi o zasadę

    Jesli chodzi o zasadę to bądź konsekwentny - zgłoś sprawę na komisariacie.

    K.

  • 34. Data: 2006-04-07 06:47:08
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    mg napisał(a):

    > CZEKAM NA TWOJE NUMERY KARTY łącznie z ich kodami CVV i to podane na liste
    > ...tutaj ....mam nadzieje ze się nie wycofasz i będziesz konsekwentny
    > .....please........

    Proszę bardzo - mam jedną nie zniszczoną, zamkniętą kartę:
    4168960019511612 724
    Udanych zakupów :]

> [...]
    > czekam na te numery i hasła mam nadziej ze wiesz co to jest Sniffer
    >
    > A co do policji jeszcze nie wiem- szkoda mi czasu.W zasadzie olewam te 100

    Widzę, że masz problemy z czytaniem, pisaniem (tak, *STANDARTOWY*
    usatysfakcjonował mnie w 200% LOL), ale wciąż zgrywasz mędrca. EOT

  • 35. Data: 2006-04-07 17:26:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "mg" <maciej2@ i.c.p.n.e.t.pl> writes:

    > Nie wiem który . ALE NIEDOPUSZCZELNE JEST PRZESYŁANIE NUMERÓW KARTY
    > ZWYKŁYM NIEZAKODOWANYM MIALEM.
    > ( pik pdf.)

    A jak wyobrazasz sobie ich zaszyfrowanie (bo rozumiem ze chodzi
    o takie kodowanie)? Czy bank dysponuje Twoim kluczem publicznym
    (w jakiejkolwiek formie) lub czy macie uzgodnione jakies wspolne
    haslo?

    Podaj takze podstawe swojego twierdzenia.

    Czy przesylanie numerow kart np. zwyklym, nieszyfrowanym faksem, poczta
    lub podawanie przez telefon takze jest niedopuszczalne?

    > to tak samo jak UZYWANIE STRON BEZ HTTPS:// PRZY TRANSAKCJACH KARTĄ

    Podstawa takiego twierdzenia?

    > BTW jesli uważasz ze jest to normalne podaj numery swojej karty na tej
    > liscie...powodzenia.

    Aaa... to bank wyslal te dane na ta liste?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 36. Data: 2006-04-07 18:08:32
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Mlody Book" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy zmieniając słowo z "kodowanie", o którym pisze mg i o które właśnie
    > pytam, na "szyfrowanie, robisz durnia ze mnie czy z siebie? Chodzi mi o
    > precyzyjne pisanie i rozróżnianie elementarnych pojęć.

    Ktos nie wie czym sie rozni szyfrowanie od kodawania i uzywa takiego slowa
    nie do konca poprawnie ale w kontekscie z ktorego mozna sie domyslec
    prawidlowego znaczenia to w czym problem? Mozna oczywiscie toczyc spory
    nad szyfrowaniem i kodowaniem ale chyba nie na tej grupie.Bo tutaj nic nie
    wnosza do dyskusji.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 37. Data: 2006-04-07 20:39:07
    Od: "mg" <maciej2@ i.c.p.n.e.t.pl>

    Widzę, że masz problemy z czytaniem, pisaniem (tak, *STANDARTOWY*
    usatysfakcjonował mnie w 200% LOL), ale wciąż zgrywasz mędrca. EOT

    hmmm ....jak ktoś już nie ma agrumentów to przeważnie czepia się
    literówek...
    czekałem na twoją kartę live ... ale stchórzyłeś

    m grabowski

  • 38. Data: 2006-04-07 21:36:30
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    mg napisał(a):
> [...]
    > literówek...
    > czekałem na twoją kartę live ... ale stchórzyłeś

    Tak jak chciałeś byłem konsekwentny - napisałem "Mogę nawet podać
    publicznie na tej grupie te dane w odniesieniu do moich
    zamkniętych/zastrzeżonych kart. Czy nie o tym właśnie piszesz?" i to
    zrobiłem. Większość kart zamkniętych niszczę. A Twoje oczekiwanie
    podania przeze mnie numerów kart aktywnych stało się podstawą mojego
    stwierdzenia, że masz problemy z czytaniem. *Jeśli* standartowy to
    literówka, to sorry, ale wiem, że jest to dość powszechny błąd
    ortograficzny. Definitywny EOT :)

  • 39. Data: 2006-04-07 22:57:25
    Od: "mg" <maciej2@ i.c.p.n.e.t.pl>

    Użytkownik "Mlody Book" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    uff.... mieszkancy ....sciany wschodniej maja jednak kompleksy :((