  • 1. Data: 2012-05-24 09:59:10
    Temat: UWAGA UWAGA Raiffi naprawil swoj blad
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Wlasnie dostalem premie za... hmm, nie wiem jaki miesiac. Ale dostalem
    100 zl.

  • 2. Data: 2012-05-24 10:00:36
    Temat: Re: UWAGA UWAGA Raiffi naprawil swoj blad
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > Wlasnie dostalem premie za... hmm, nie wiem jaki miesiac. Ale dostalem 100 zl.

    A ja nie :(

  • 3. Data: 2012-05-24 10:07:30
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 24.05.2012 10:00, wiatrak pisze:

    > A ja nie :(

    No nic, trzeba czekac. Wydawalo mi sie, ze nie przeleja bez reklamacji,
    a jednak.

  • 4. Data: 2012-05-24 10:16:14
    Od: pI <u...@1...pl>

    Thu, 24 May 2012 10:07:30 +0200, na pl.biznes.banki, neoniusz
    napisał(a):

    > No nic, trzeba czekac. Wydawalo mi sie, ze nie przeleja bez reklamacji,
    > a jednak.

    U mnie nie naprawił :) Ale z reklamacją poczekam jeszcze do nowego
    miesiąca.

    --
    pI

  • 5. Data: 2012-05-24 10:35:08
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 24 May 2012 09:59:10 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Wlasnie dostalem premie za... hmm, nie wiem jaki miesiac. Ale dostalem
    > 100 zl.

    Też właśnie dostałem. Żona dostała 14 maja, konta zakładane i operacje
    dokonywane w tym samym czasie. Szwagier nadal czeka :)

    AK

  • 6. Data: 2012-05-24 10:42:30
    Od: "donbosco " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > Wlasnie dostalem premie za... hmm, nie wiem jaki miesiac. Ale dostalem
    > 100 zl.

    No faktycznie, też dostałem.
    Choć ja w niedziele składałem reklamacje ;)
    Jest to zapewne premka za kwiecień bo za maj będzie wypłacona w czerwcu.

  • 7. Data: 2012-05-24 12:25:18
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    neoniusz <n...@j...org> wrote:
    > Wlasnie dostalem premie za... hmm, nie wiem jaki miesiac. Ale dostalem
    > 100 zl.

    Tez wlasnie dostalem.
    a.

  • 8. Data: 2012-05-24 15:15:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 May 2012 09:59:10 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Wlasnie dostalem premie za... hmm, nie wiem jaki miesiac. Ale dostalem
    > 100 zl.

    No właśnie miałem na grupę wrzucać ale widzę, że już jest. Też się
    załapałem w tym rozdaniu.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2012-05-24 20:38:09
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    i ja i ja tez :)

  • 10. Data: 2012-05-25 14:48:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 May 2012 09:59:10 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Wlasnie dostalem premie za... hmm, nie wiem jaki miesiac. Ale dostalem
    > 100 zl.

    Wiśnie już przelane do Allianza tfu znaczy getbanku (jakoś się nie mogę
    przestawić) i jutro będę je w Czechach konsumował ;)

    --
    xbartx