  • 21. Data: 2007-08-18 13:04:23
    Temat: Re: UWAGA! dziwne maile z "mbanku"
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Użytkownik "Grześ"

    > proponuję 2 maile: mbank i policja

    mbank nie reaguje - moze wszyscy ich zasypmy mailami to zareaguja :-)

    --
    ania

  • 22. Data: 2007-08-18 13:04:48
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Oh lol, ja nie jestem klientem mBanku, a też dostałem maila, że muszę
    przejśćdodatkową weryfikację mojego konta.

    Zgłaszam do mBanku.

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 23. Data: 2007-08-18 13:07:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #> wrote in message

    > mbank nie reaguje - moze wszyscy ich zasypmy mailami to zareaguja :-)

    A skad wiesz, ze nie reaguje?

    MK

  • 24. Data: 2007-08-18 13:11:46
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Użytkownik "MK"

    > A skad wiesz, ze nie reaguje?

    no tak reaguja - obiecali w automatycznej odpowiedzi, ze do 36 godzin :-)
    ale w sumie nie wiedza na co maja zareagowac :-)
    mnie to rura, ale zaloze sie, ze sa ludzie, ktorzy wierza w takie maile i
    niewazne, ze sa wysylane na chybil trafil - bo trafic moga i utopic kilku
    delikwentow

    --
    ania

  • 25. Data: 2007-08-18 13:22:16
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "MK"

    > no tak reaguja - obiecali w automatycznej odpowiedzi, ze do 36 godzin :-)
    > ale w sumie nie wiedza na co maja zareagowac :-)

    Np. Mogą zażądać zdjęcia strony zbierającej dane. Przy jednym z poprzednich
    zdarzeń zajęlo im to parę godzin.
    KJ

  • 26. Data: 2007-08-18 13:33:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > niewazne, ze sa wysylane na chybil trafil - bo trafic moga i utopic kilku

    Jak skladasz reklamacje i nie odzywaja sie kilka dni to tez sadzisz, ze nie
    reaguja?

    MK

  • 27. Data: 2007-08-18 13:39:11
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Użytkownik "MK"

    > Jak skladasz reklamacje i nie odzywaja sie kilka dni to tez sadzisz, ze
    > nie reaguja?

    a myslisz ze to jest reklamacja? czy raczej proba oszustwa kogos
    nieswiadomego, albo latwowiernego? widzisz roznice? czy pierzesz w dosi?

    --
    ania

  • 28. Data: 2007-08-18 13:47:07
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Chyba jednak ktos z mbanku czyta grupe - bo znalazlo sie chociaz info na ich
    stronie glownej. Z dzisiejsza data, ale zawsze cos

    ps
    na pewno wiedza od wczoraj - to dla tych co pisza, ze nie wiem czy cos
    robia :-)

    --
    ania

  • 29. Data: 2007-08-18 13:49:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > a myslisz ze to jest reklamacja? czy raczej proba oszustwa kogos
    > nieswiadomego, albo latwowiernego? widzisz roznice? czy pierzesz w dosi?

    Hehe... chodzilo mi o to, ze nie mozesz wiedziec jekie procesy po stronie
    uaktywnila wiadomosc, ktora wyslalas. Podobnie jak w przypadku reklamacji
    widzisz tylko efekt koncowy. Nie bardzo rozumiem wiec skad te ostarzenia, ze
    nie reaguje. byc moze wlasnie w tej chwili ktos sie kontaktuje z policja,
    moze z administratorem serwera, a moze z FBI. Tego nie wiesz, a moze wiesz?
    Tzn. myslisz, ze wiesz ;).

    MK

  • 30. Data: 2007-08-18 14:14:35
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 18 Aug 2007 13:34:59 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Przez kogo zgłoszona? :-)
    > Po prostu wygląda na fałszywą zdaniem FF. I tyle. :-)

    Nie wiem przez kogo zgłoszona, ale wyświetlany komunikat tak właśnie
    jest sformułowany.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof