  • 31. Data: 2007-08-18 14:48:26
    Temat: Re: UWAGA! dziwne maile z "mbanku"
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Użytkownik "MK"

    > uaktywnila wiadomosc, ktora wyslalas. Podobnie jak w przypadku reklamacji
    > widzisz tylko efekt koncowy. Nie bardzo rozumiem wiec skad te ostarzenia,
    > ze

    niech sobie robia co chca, nawet wysylaja wiadomosci na marsa, ale oprocz
    tego niech wysla do klientow informacje mailowa - ostrzezenie, zeby olali
    glupoty, ktore dostaja (spam o kredytach potrafia wysylac) - rozumiesz o co
    mi chodzi?

    --
    ania

  • 32. Data: 2007-08-18 15:17:02
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 18 Aug 2007 16:48:26 +0200, w <fa70tl$1ec$1@atlantis.news.tpi.pl>, "ania"
    <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #> napisał(-a):

> [...]
    > glupoty, ktore dostaja (spam o kredytach potrafia wysylac) - rozumiesz o co

    Ta informacja wisi cały czas na stronie głównej mbanku -- ale co z tego, skoro
    niektórzym trzeba łopatą do głowy...

  • 33. Data: 2007-08-18 15:19:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #> wrote in message

> [...]
    > glupoty, ktore dostaja (spam o kredytach potrafia wysylac) - rozumiesz o

    Nie bardzo. Co dziennie by musieli wysylac takie wiadomosci :). Na stronie
    do logowania znajduje sie od dawna komunikat o tym co robic zeby bezpiecznie
    korzystac z bankowosci internetowej. Gdyby dzialania banku sprowadzaly sie
    tylko do wysylania maili i umieszczania komunikatow to znaczyloby, ze bank
    nie dba o bezpieczenstwo klientow i wlasne.

    MK

  • 34. Data: 2007-08-18 15:21:40
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    ania napisał(a):
> [...]
    > glupoty, ktore dostaja (spam o kredytach potrafia wysylac) - rozumiesz o co
    Maja jeszcze ekstra spamowac za kazdym razem ludzi? Przeciez maja jak
    wol na stronie logowania, ze nie wysylaja _nigdy_ wiadomosci email
    zadajacych hasel, logowania czy innych takich.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 35. Data: 2007-08-18 15:49:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ania pisze:
    > Chyba jednak ktos z mbanku czyta grupe - bo znalazlo sie chociaz info na ich
    > stronie glownej. Z dzisiejsza data, ale zawsze cos
    >
    > ps
    > na pewno wiedza od wczoraj - to dla tych co pisza, ze nie wiem czy cos
    > robia :-)

    a ktos moglby mi forwardnac tego maila? :)

  • 36. Data: 2007-08-18 16:10:50
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > a ktos moglby mi forwardnac tego maila? :)

    juz skasowalam, bo mi sie nie chce trzymac smieci w skrzynce, ale sie
    bardziej postarali niz zwykle

    ps
    nie kazdy na strone do logowania wchodzi z glownej strony mbanku, ale to
    pewnie dosc wyjatkowe :-) a na stronie logowanie - domyslam sie, ze kazdy
    czyta wszystko co jest na stronach - eee mysle ze nie, chyba ze ktos ma
    jakies takie nawyki, ja osobiscie sie ograniczam do rzucenia okiem na
    certyfikat

    ps2
    lepiej - bo ostatnio spam (przepraszam newsletter) z wybeku przychodzi z
    animacjami we flashu :-) to jakis nowy zwyczaj?:-)

    --
    ania

  • 37. Data: 2007-08-18 16:18:45
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    napisał

    > a ktos moglby mi forwardnac tego maila? :)

    Proszę bardzo:
    http://img528.imageshack.us/img528/5549/22024245is8.
    jpg
    http://img141.imageshack.us/img141/2751/67938094uz1.
    jpg

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 38. Data: 2007-08-18 16:49:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl> wrote in message

    > Proszę bardzo:
    > http://img528.imageshack.us/img528/5549/22024245is8.
    jpg
    > http://img141.imageshack.us/img141/2751/67938094uz1.
    jpg

    Obrazki sa malo przydatne. Potrzebna jest oryginalna wiadomosc.
    Ja zauwazylem 2 raporty na ten temat
    http://www.phishtank.com/phish_detail.php?phish_id=3
    08451
    http://www.phishtank.com/phish_detail.php?phish_id=3
    08429

    MK

  • 39. Data: 2007-08-18 17:58:10
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On 18 Aug 2007 14:38:53 +0200, Kamil Jońca wrote:

    > [...]
    > A to nie działa tak, ze jest rejestr podejrzanych stron który FF sobie uaktualnia ?

    Dokładnie tak. Ponadto działa to nie tylko w FF, ale także w Operze oraz
    chyba w IE7. Dlatego najlepiej w pierwszej kolejności zgłaszać takie rzeczy
    na PhishTank lub Anti-Phishing Working Group.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 40. Data: 2007-08-18 18:41:27
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Marcin Mokrzycki pisze:

    > Dokładnie tak. Ponadto działa to nie tylko w FF, ale także w Operze oraz
    > chyba w IE7. Dlatego najlepiej w pierwszej kolejności zgłaszać takie rzeczy
    > na PhishTank lub Anti-Phishing Working Group.

    A to przepraszam i odszczekuję. Nie łażę po podejrzanych stronach, to i
    czegoś takiego nie zauważyłem. ;-P