  • 21. Data: 2002-01-14 14:53:06
    Temat: Re: Uaktualnilem program "Interesik" ... nowa wersja 1.0.0.2
    Od: "Konrad Pawlus" <k...@s...com.pl>

    Użytkownik "Adam Obszynski" <a...@f...pl> napisał:

    > to mozna sprawdzic wystarczy sniffer i pare pare dni na zabawe... zobaczy
    sie
    > co jest wysylane a co nie 8-)

    Sodze ze pare (parenascie) minut - pare dni zajelo by mojej babci ...
    Konrad

  • 22. Data: 2002-01-14 18:05:25
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Mon, 14 Jan 2002 13:56:25 +0100, "Konrad"
    <k...@e...icslab.agh.edu.pl> wrote:

    >???
    >Wplacasz na racunek w banku - to chyba z wlasnego portfela - wiec go
    >obciazasz - czyz nie?

    a jak ktos mi wplaca przelewem to co?

    > Czy dopisac obciazenie konta jako operacje gotowkowa uznajaca konto

    >Wyplacasz z racuneku w banku - pieniazki chowasz do portfela - przynajmniej
    >ja tak robie ...

    czyli "konto gotowkowe" to jest moj portfel???
    przyznaje, ze wlasnie ten termin byl dla mnie niezrozumialy.

    a jak wyplacam przelewajac na inne konto to co? (moze jest jakas inna
    opcja niz wyplata jak robie przelew? nie ogladalem tak dokladnie.

    PGR

  • 23. Data: 2002-01-14 18:05:26
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Mon, 14 Jan 2002 13:54:38 +0100, "Konrad"
    <k...@e...icslab.agh.edu.pl> wrote:

    >Nie mam Worda!
    >Troche kosztuje - prawda!

    idz do cybercafe :-)

    >Fakt - sa drazniace - ale jestem dyslektykiem ... :-)

    no to popraw chociaz dwuch na dwóch :-)

    PGR

  • 24. Data: 2002-01-14 20:25:36
    Temat: Re: WAZNE: Program "Interesik" ... autor ...
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl>

    [ "Piotr Orzechowski" <n...@p...com> ]

    >a pamięta kolega jak wprowadzano kolej :)) też podobno krowy umierały
    >teraz też każdy boi się spisku

    A jednak dość często spotyka się spyware, zwłaszcza w często używanych
    programach pochodzących od dużych, znaczących firm. Np. RealNetworks,
    Netscape. Spyware instaluje KaZaA, LimeWire i inne programy do
    ściągania pornografii ;) Chyba dlatego ktoś przestraszył się logów z
    firewalla.

    --
    Łukasz Kowalczyk
    w...@r...pl

  • 25. Data: 2002-01-14 23:55:20
    Od: "Konrad Pawlus" <k...@s...com.pl>

    Użytkownik "Lukasz Kowalczyk" <l...@j...pl> napisał:
> [...]
    > Netscape. Spyware instaluje KaZaA, LimeWire i inne programy do
    > ściągania pornografii ;) Chyba dlatego ktoś przestraszył się logów z

    No ale to ze sie przestraszyl - a nawet ich nie potrafi poprawnie odczytac -
    nie oznacza ze moze tak po prostu kogos obsmarowac - tymbardziej ze nikt go
    nie zmusil do pobrania programu, ani nikt od niego za to pieniedzy nie wziol
    !!!

    Panu tez by sie nie milo zrobilo jesli zostal by Pan pomowiony o takie
    przekrety ...

    Konrad Pawlus

  • 26. Data: 2002-01-15 11:38:55
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad Pawlus"
    <k...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Panu tez by sie nie milo zrobilo jesli zostal by
    Pan pomowiony o takie
    > przekrety ...

    Sam się denerwujesz że ktos cie pomawia a sam co
    sugerujesz pisząc te słowa

    > .... tych firewalli to....
    > Poza tym na nie trzeba ponoc licencje ... ?

    Wyraźnie, nazwijmy to delikatnie, sugerujesz że
    jest to porogramowanie nielegalne. Też nie
    sprawdziłeś jaki jest stan faktyczny a ....
    pomawiasz.

    Sprawdź na stronach np. TINY SOFTWARE czy ZONE
    ALARM a dowiesz się że w zakresie uzytku domowego
    są bezpłatne
    http://www.zonelabs.com/

    /// ZoneAlarm FREE Download
    ZoneAlarmT, our award-winning PC security utility,
    is still FREE* for personal and non-profit use.
    It's a trusted solution for millions of home
    users - at a price that can't be beat! ///

    http://www.tinysoftware.pl/pwall.php

    ///Tiny Personal Firewall jest sprytnym, łatwym w
    użyciu osobistym firewallem, który zabezpiecza
    przed atakami hakerów. Program zawiera technologię
    WinRoute Pro, który posiada certyfikat ICSA. Tiny
    Personal Firewall jest również czę?ci? nowego
    systemu centralnego zarz?dzania bezpieczeństwem
    (CMDS), systemu wdrażanego w US Air Force na ponad
    500,000 komputerów.

    Program jest dostępny ZA DARMO dla użytkowników
    domowych.///

    A poza tym wiele programów klasy freeware
    informuje o takim np. układzie z uzytkownikiem: ty
    bezpłatnie użytkujesz moj (nasz) program a w
    zamian będziesz ogladał moje (nasze) banery które
    program będzie pobierał z naszej witryny.

    Sark

  • 27. Data: 2002-01-26 16:13:10
    Od: "Alek - webmaster at http://www.cash.prv.pl " <w...@c...prv.pl>

    On Sat, 12 Jan 2002 15:57:29 +0100, "Mania" <c...@w...pl> wrote:

    >Wasze windowsy tez wysylaja i jakos wam to nie przeszkadza...

    Co wysylaja moje windowsy ? bo na firewallu nic nie widze..

    Pzdr. web.master Alek

    --
    Najlepsze sposoby zarabiania w Internecie. To takie proste.
    http://www.cash.prv.pl