  • 11. Data: 2009-09-19 08:20:29
    Temat: Re: Uczmy sie od Irlandczykow
    Od: fatso <f...@n...com>

    ViRuS wrote:
    > I tak nic nie przebije tluczenia limitowanych serii monet, najlepiej z
    > papiezem i sprzedawanie ich za przynajmniej 2x wartosc kruszcu.
    > Odwolywanie sie do próznosci to najlepszy chwyt marketingowy, bo nie
    > trzeba sie za bardzo tlumaczyc z wysokiej ceny. Oczywiscie tych serii
    > to wychodzi tyle ze juz malo kto sie w tym lapie a katalogi
    > numizmatyków pekaja w szwach. "Limitowana seria" dziala jak magnes nie
    > tylko w numizmatyce, wychodza juz "limitowane" serie samochodów,
    > ciuchów, a nawet plyt glownych do kompa, które i tak wczesniej czy
> [...]
    virus, mysmy to juz kiedys dyskutowali to ze slynnym Expertem(gdzie on
    dzisiaj, zyje?)
    Expert namawial by trzaskac srebrne monety, jak leci: kwiatki, bratki,
    szmatki.
    Ja zauwazylem, ze cwanie Mennica Panstwowa daje tam w srebrze ulamek
    wartosci, powiedzmy 25% ceny.
    Ale to i tak sie oplaci zbieraczom bo za rok, dwa az sie zdziwisz, kiedy
    ceny srebra wzrosna skokowo.
    Z punktu widzenia ekonomii panstwa to doskonala metoda na sciagniecie
    popytu ze spoleczenstwa, reguluje rynek.

  • 12. Data: 2009-09-19 20:05:42
    Temat: Uczmy sie od fatso
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
    =110436678188#ht_711wt_960
    <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ite
    m=110436678188#ht_711wt_960>

    Kupowac, kurrrwa! Za jedne 22 tys zl

    Latem oferowalem ten set DARMO dyrekcji muzeum w Otwocku Wielkim.
    Nawet mi nie odpowiedzieli. Czy ja mam to teraz przetopic na zlom?
    Przeciez wy tam, w Pomrocznej, nie macie prawie zadnych antykow
    bo Niemcy i Kalmucy sowieccy skutecznie was wyczyscili.
    Nawet jako srebro rozumie sie powszechnie plater bo rzadko kto lite srebro
    ma w domu i nawet takie cos nie widzial.

    fatso

  • 13. Data: 2009-09-19 20:48:58
    Temat: Re: Uczmy sie od fatso
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > Nawet jako srebro rozumie sie powszechnie plater bo rzadko kto lite srebro
    > ma w domu i nawet takie cos nie widzial.

    NTG. Spróbuj tu:

    http://ale.gratka.pl/ogloszenie/1992474_kupie_srebrn
    e_zastawy_sztucce_wyroby.
    html