  • 11. Data: 2003-08-12 11:15:16
    Temat: Re: Ukradli jej dokumenty, ściga ją kto może
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    corner <c...@i...pl> wrote:

    > Do końca życia... tak wynika z artykułu...

    Z artykułów to może wiele wynikać.

    JA bym najpierw wysłał do banku zawiadomienie o utracie, a kiedy Bank
    przesłałby moje dane komukowliek, to ścignąłbym z UoODO.

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2003-08-12 11:15:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Tomasz Opalski <o...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Jak ma taki protokół. Ja kiedyś zgłosiłem na policji utratę dowodu osobistego
    > i panowie żadnego kwita za zadne skarby dać nie chcieli. Stwierdzili, że
    > nawet jeśli ktoś posłuży się moim dowodem, to żaden kwit od nich mi nie
    > pomoże, bo za każdym razem będą wszczynać postępowanie w sprawie. Teraz
    > czytam, że jest nawet jakiś rejestr utraconych dokumentów.

    Wierz w to, co pałkarze mówią, daleko zajdziesz.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2003-08-12 13:50:15
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Jacek napisał(a):

    > A może powinna się dołączyć do gry? I brać na kredyt różne sprzęty, samochody ,
    > a potem zwalić to na złodzieji?
    ona ma dowod z nowym numerem
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 14. Data: 2003-08-12 14:31:31
    Od: "k...@p...onet.pl" <k...@W...onet.pl>

    Mnie to dziwi jak jej dali to wszystko na raty. Mi jakos nie chca dac nawet
    mlynka do kawy, chca zaraz zaswiadczen o zarobkach.

    Niech robia tak:
    przy braniu na raty stawiaja przy scianie osobe z sklepu, ktora podpisuje
    umowe, osoba bioraca raty oraz trzymaja aktualna gazete i umowe w lapie, zeby
    bylo widac na zdjeciu. I juz by bylo wszystko cacy. Ja jakbym mial sklep to bym
    tak robil i naciagacze by poszli won. Zdejcia robia w PZU, to niech przy ratach
    robia.

  • 15. Data: 2003-08-12 15:24:09
    Od: "excile" <d...@k...net.pl>

    > Zamiast wynajmować adwokatów pani dziennikarzyna powinna po prostu
    > poczekać na proces, po otrzymaniu orzeczenia zgłasza sprzeciw i ma po
    > sprawie.

    ja jednak podraze temat. W teorii masz swieta racje, ale w praktyce spprobuj
    szybko jakis wyrok uzyskac z polskich sadow. tymczasm pani staje sie obecna
    na czarnej, oficjalnej liscie dluznikow i dla instytucji finansowych i
    uslugowychprzestaje istniec. idzmy dalej pani ta nie moze miec telefonu
    komorkowego, kablowki czy wziac kredytow bo w systemie bedzie na czarnej
    liscie i sprobuj wtedy przekonac operatora uslugi czy bank ze to nie ty?
    Niby przedstawisz dokumenty no ale...:)

    pzdr
    Darek

  • 16. Data: 2003-08-13 06:32:21
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik k...@p...onet.pl pisze:

    > Mnie to dziwi jak jej dali to wszystko na raty. Mi jakos nie chca dac nawet
    > mlynka do kawy, chca zaraz zaswiadczen o zarobkach.
    Daj podrobione - udzielą bez problemu.