  • 81. Data: 2010-04-07 15:03:50
    Temat: Re: Ukredytowany
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:2c4c1c17-aaec-4728-a6b1-f94ad5845438@x1
    2g2000yqx.googlegroups.com...

    > zarabiajacym artysta). Wejscie rekomendacji T praktycznie zlikwiduje
    > rynek kart i pozyczek pod lokate.

    A ja tam cały czas uważam, że rekomendacja T będzie masowo ignorowana albo
    obchodzona.

  • 82. Data: 2010-04-07 17:03:09
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-05 09:32, Cyb pisze:

    > "Druga grupa - to dalsza rodzina, m.in. ciotki i wujkowie."
    >
    > czyli bracia is iostry sdpakodawcow - jak sie nie lubi wujka to mozna
    > go nie informowac o tym, ze wszyscy w 1 grupie odrzucili.

    Tu przeczytałam coś takiego:

    Podobnie, jeżeli jeden ze spadkobierców przyjął spadek z dobrodziejstwem
    inwentarza, wówczas uważa się, że także spadkobiercy, którzy nie złożyli
    w terminie żadnego oświadczenia, przyjęli spadek z dobrodziejstwem
    inwentarza. Warto pamiętać, że do chwili przyjęcia spadku spadkobierca
    ponosi odpowiedzialność za długi spadkowe tylko ze spadku, natomiast od
    chwili jego przyjęcia ponosi odpowiedzialność za te długi z całego swego
    majątku. Oznacza to, że po przyjęciu spadku potencjalny wierzyciel może
    zaspokoić się nie tylko z przedmiotów lub innych aktywów które
    spadkobierca odziedziczył po zmarłym dłużniku, ale także z wszelkich
    innych przedmiotów należących do spadkobiercy.

    http://prawo.money.pl/aktualnosci/okiem-eksperta/art
    ykul/dlugi;kredytowe;przechodza;na;spadkobiercow,123
    ,0,604795.html

    --
    animka

  • 83. Data: 2010-04-09 18:35:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Apr 2010, Adam Płaszczyca wrote:

    > No a sam klient miałby jednak możliwość zrobienia 'restartu' życiowego.

    W przypadku, kiedy uzyskał pieniądze z przestępstwa, mianowicie
    przy braniu kredytu na 10 000 zł fałszywie poświadczył że nie
    ma innych zobowiązań, kiedy w tym momencie miał już 110 000 zł
    zadłużenia - również?

    A przecież do tego sprowadza się część niewypłacalnych - kto
    by tam umowy czytał, szczególnie te drobnym drukiem, a że bank
    był "niezainteresowany" to nawet nie wyjaśniał...

    pzdr, Gotfryd