  • 1. Data: 2007-05-10 15:12:02
    Temat: Umowa KK Citi
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Witam,

    Widzę że większość osób sobie chwali tu karty Citi. Właśnie ściągnąłem z ich
    strony wzór umowy i jedno mnie zdziwiło. Zapis o BTE nie dość że na kwotę
    100 000 zł niezależnie o jaki limit się staramy to jeszcze okres
    obowiązywania tego zapisu ustalono do 2020 roku! Czy wcześniej też tak było
    czy niedawno to wstawili. Sama kwota 100 00zł jest dla mnie irracjonalna ale
    jeszcze ta data to trochę przesadzili. Mogli dać chociaż 3 lata od
    wypowiedzenia umowy. Nie przeszkadzają wam takie "kruczki" w umowie?
    Rozumiem że bank musi się ubezpieczać, ale ja też mam prawo dbać o swoje
    bezpieczeństwo.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-05-10 16:05:30
    Temat: Re: Umowa KK Citi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > chociaż 3 lata od wypowiedzenia umowy. Nie przeszkadzają wam takie
    > "kruczki" w umowie? Rozumiem że bank musi się ubezpieczać, ale ja też

    a przegladales umowy w innych bankach? jak zakladalem lokate w Lukasie
    to tez musialem sie poddac egzekucji do kwoty X przez lat Y

    niestety, ale praktycznie wszystkie banki stosuja w umowach takie zapisy...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-05-10 16:29:15
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Znacznik wrote:
> [...]
    > jest dla mnie irracjonalna ale jeszcze ta data to trochę przesadzili.
    > Mogli dać chociaż 3 lata od wypowiedzenia umowy. Nie przeszkadzają

    Mnie przeszkadzają.
    Dlatego mam Allekartę bo w BZWBK kwota jest dwa razy limit, termin do 2020r
    ale nie poźniej niż do dnia przedawnienia się roszczeń.

  • 4. Data: 2007-05-10 16:31:50
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    RobertS wrote:
> [...]
    > to tez musialem sie poddac egzekucji do kwoty X przez lat Y
    >
    > niestety, ale praktycznie wszystkie banki stosuja w umowach takie

    No nie, takich absurdalnych na 100.000 zł bez zględu na limit to nawet w
    Erze nie mają ;-)
    Ja znam tylko mBank, Multibank i teraz jak słyszę Citi.
    W czasie jak miałem w PKOBP, ING i BPH też mieli kwotę zależną od limitu.

  • 5. Data: 2007-05-10 16:50:53
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości

    > a przegladales umowy w innych bankach? jak zakladalem lokate w Lukasie to
    > tez musialem sie poddac egzekucji do kwoty X przez lat Y

    Oczywiście że przeglądałem, i dlatego się zdziwiłem widząc taki zapis. W
    Mille mają 2x limit, w BZWBK to samo, a tu nagle 100 000 zł.

    > niestety, ale praktycznie wszystkie banki stosuja w umowach takie
    > zapisy...

    Staram się omijać takie banki. Tylko właśnie mnie dziwi to że większości
    osób takie zapisy nie przeszkadzają bo jak by przeszkadzały to banki by z
    tego zrezygnowały. A wystarczy trochę poczytać w internecie jak działa BTE i
    można mieć już wtedy obawy.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2007-05-10 20:45:36
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Bogdan B. pisze:

    > No nie, takich absurdalnych na 100.000 zł bez zględu na limit to nawet w
    > Erze nie mają ;-)

    Tak jak to w życiu nie ma rzeczy doskonały, zawsze jest jakieś "ale" :/

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 7. Data: 2007-05-11 06:15:21
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Znacznik wrote:
> [...]
    > przeszkadzały to banki by z tego zrezygnowały. A wystarczy trochę
    > poczytać w internecie jak działa BTE i można mieć już wtedy obawy.

    Mnie to nie przeszkadza, bo i czemu ma przeszkadzac ?

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-05-11 09:20:30
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > tego zrezygnowały. A wystarczy trochę poczytać w internecie jak działa BTE

    A co za różnica czy jest to 100tys czy 500tys ?

    Tomek

  • 9. Data: 2007-05-13 10:08:28
    Od: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Znacznik" <z...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3 lata od wypowiedzenia umowy. Nie przeszkadzają wam takie "kruczki" w
    > umowie? Rozumiem że bank musi się ubezpieczać, ale ja też mam prawo dbać o

    Zaskakujące, że ktoś może chwalić Citi. Równie dobrze mógłbyś powiesić swoje
    dane osobowe i saldo konta na przystanku autobusowym.

    Maciek
    -----------
    Najwięcej wiedzy o e-biznesie http://skocz.pl/drxn

  • 10. Data: 2007-05-13 10:27:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2007 12:08:28 +0200,
    osoba podpisana: Maciej Laskowski <m...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > Zaskakujące, że ktoś może chwalić Citi. Równie dobrze mógłbyś powiesić swoje
    > dane osobowe i saldo konta na przystanku autobusowym.

    Możesz rozwinąć ?
    KJ

    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.