  • 11. Data: 2007-05-15 16:22:07
    Temat: Re: Umowa KK Citi
    Od: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>

    news:slrnf4dq0g.6hk.kjonca@bambus.kjonca...
    > Dnia Sun, 13 May 2007 12:08:28 +0200,
    > osoba podpisana: Maciej Laskowski <m...@o...pl>
    > napisała:
    > [...]
    >>
    > Możesz rozwinąć ?
    > KJ

    Na przykład. Znajomi agenci od ubezpieczeń na życie (oficjalnie nawet nie
    jest to citi tylko outsourcing, ale citi ma tam kontrolę i wywiera naciski
    żeby robili jak największą "cyfrę") jak mieli dane potencjalnego klienta, to
    dawali swojemu szefowi i ten sprawdzał czy klient ma konto w citi i ile tam
    ma, żeby wycenić możliwości "ofiary". Z tego co wiem to tam typowa praktyka.
    Albo np informatycy z citi będący pod wrażeniem urodziwych agentek
    szpanowali pokazując im ile mają na koncie różni znani ludzie. Jakiś czas
    temu była też afera w Łodzi, że agenci ubezpieczeniowi sprzedawali dane
    klientów konkurencji.
    Generalnie jest to firma, która traktuje swoich naganiaczy (czyt. doradców
    :-) jak śmieci, więc lojalność pracowników też jest baaardzo niska.

    Maciek
    -----------
    Najwięcej wiedzy o e-biznesie http://skocz.pl/drxn

  • 12. Data: 2007-05-15 16:37:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2007 18:22:07 +0200,
    osoba podpisana: Maciej Laskowski <m...@o...pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > Generalnie jest to firma, która traktuje swoich naganiaczy (czyt. doradców
    >:-) jak śmieci, więc lojalność pracowników też jest baaardzo niska.

    Ale to można powiedzieć również o paru innych bankach.

    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.