  • 1. Data: 2005-12-14 16:07:44
    Temat: Umowa kredytu GE Money BankMieszkaniowy
    Od: "MMG" <m...@w...pl>

    Witam,

    Mam pytanko. Przeraziła mnie w umowie taka kwestia:
    "Kredytobiorca zobowiązuje się, że w czasie obowiązywania umowy:
    niezwłocznie złoży w Banku na każde żądanie wszelkie informacje i dokumenty
    niezbędne do dokonania przez bank oceny zdolności kredytowej kredytobiorcy,
    przy czym wszelkie dokumenty skladane w Banku będąskładane w oryginale lub
    potwierdzonej notarialnie lub przez pracownika Banku kopii"

    I teraz sie troche przestraszylam bo moze byc taka sytuacja ze mąż moze
    tylko będzie pracował przez jakiś czas a ja pojde na wychowawcze lub moge
    przeciez nie miec przez jakis czas pracy i wtedy bank ni stąd ni z owąd
    zechce zebysmy przedstawili swoja zdolność i co wtedy - na bruk...:((( ????

    pozdrawiam
    MMG

  • 2. Data: 2005-12-14 18:09:17
    Temat: Re: Umowa kredytu GE Money BankMieszkaniowy
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dnpg92$qo0$1@news.task.gda.pl,
    niejaki(a): MMG z adresu <m...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > lub moge przeciez nie miec przez jakis czas pracy i wtedy bank ni
    > stąd ni z owąd zechce zebysmy przedstawili swoja zdolność i co wtedy

    no właśnie po to jest ten zapis, aby bank w porę zdążył zażądać spłaty
    kredytu :(
    a dodatkowo co roku w grudniu trzeba składać oświadczenie, że sytuacja
    majątkowa się nie pogorszyła

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 3. Data: 2005-12-14 18:36:27
    Od: "MMG" <m...@w...pl>

> [...]
    > kredytu :(
    > a dodatkowo co roku w grudniu trzeba składać oświadczenie, że sytuacja

    Czy wszystkie banki sobie tak zastrzegają w umowie czy tylko ten GE Money??

    pozdawiam
    MMG

  • 4. Data: 2005-12-14 18:58:26
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 14 Dec 2005 19:09:17 +0100, "plusz"
    <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> wrote:

    >no właśnie po to jest ten zapis, aby bank w porę zdążył zażądać spłaty
    >kredytu :(
    >a dodatkowo co roku w grudniu trzeba składać oświadczenie, że sytuacja
    >majątkowa się nie pogorszyła

    e tam w grudniu. ja składam w maju :) (w rocznicę uruchomienia
    kredytu). żaden problem wypełnić samemu druczek i wysłać faksem. wiele
    banków każe sobie co roku składać zaświadczenia o dochodach.
    a odnośnie tego zapisu to bank się zabezpiecza, ale nie korzysta z
    tego, jak nie musi, bo i po co ma sobie dodawać pracy. jak spłacasz na
    bieżąco to na pewno nie będzie się czepiał.

    PG

  • 5. Data: 2005-12-14 19:07:45
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    gdybys komuś pozyczyła kase na kilkanaście lat to chciałabyś co roku
    wiedziec czy nie popada w tarapaty finansowe - banki nie mają w zwyczaju
    żądać spłaty kredytu jezeli ktos spłaca na bierząco raty etc - mozna
    powiedzieć ze mają cie wtedy na oku ;)

    ... nie martw się - jak bedziesz miała kase na raty to nie masz się czym
    martwić ;)

    --
    www.kredyt.org.pl - domena na sprzedaż:

  • 6. Data: 2005-12-15 09:18:24
    Od: amico_pl <amico_pl@-USUN_TO-gazeta.pl>

> [...]
    > zechce zebysmy przedstawili swoja zdolność i co wtedy - na bruk...:((( ????

    mam u nich kredyt mieszkaniowy juz 3.5 roku i tylko raz mnie sie
    zapytali. Ale tak praktycznie, to moj przyjaciel zaciagnal kredyt i za
    chwile stracil prace, nie mial jej przez 2 lata. Od razu poszedl do
    banku powiedzial jak jest i ze bedzie dalej splacal, co robil, i bank
    sie nie czepial. Dla nich postawienie kredytu do natychmiastowej splaty
    to desperacja.
    Zapis wiec ma ich zabezpieczac, ale znajac dotychczas GE widze ze sa
    bardzo elastyczni i dopoki nie masz opoznien to nie interesuje ich jak
    zdobywasz kase.

    pozdrowionka,

  • 7. Data: 2005-12-15 15:36:20
    Od: "MMG" <m...@w...pl>

    Użytkownik "amico_pl" <amico_pl@-USUN_TO-gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zapis wiec ma ich zabezpieczac, ale znajac dotychczas GE widze ze sa
    > bardzo elastyczni i dopoki nie masz opoznien to nie interesuje ich jak

    Najgorzej chodzi mi o to że będziemy oboje z mężem pracowac jak pracujemy
    ale za 7 miesięcy pojawią sie u nas bliźniaki i te nasze dochody ędą mysiały
    się dzielić na 4. a robiąc symulacje na stronach banku to wychodzi ze nie
    mamy zdolności ale bedzie nas stac jeszcze na splate kredytu. Nie wiem jak
    wtedy bedzie co zrobia z nami?

  • 8. Data: 2005-12-15 18:45:42
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    MMG wrote:

> [...]
    > mamy zdolności ale bedzie nas stac jeszcze na splate kredytu. Nie wiem jak

    Nie panikuj, jak bedziecie regularnie splacac raty to nic wam nie
    zrobia. A swoja droga zdajesz sobie sprawe jakie was wydatki czekaja na
    blizniaki? Jestes pewna ze wystarczy kasy?

    Jarek

  • 9. Data: 2005-12-15 19:39:54
    Od: "MMG" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Dukat" <n...@f...news> napisał w wiadomości

    > Nie panikuj, jak bedziecie regularnie splacac raty to nic wam nie
    > zrobia. A swoja droga zdajesz sobie sprawe jakie was wydatki czekaja na
    > blizniaki? Jestes pewna ze wystarczy kasy?
    >
    > Jarek

    Wiesz jak tak będe parzeć to nigdy nie kupimy mieszkania i w ogole. W pracy
    mamy o tyle dobrze ze jest dodatkowa kasa w postaci premii a do kredytu
    podajesz tylko tą wartość z umowy. Po za tym pracujemy z mezem w dobrze
    prosperującej firmie i mysle ze jakos damy rade. Po za tym mamy też studia
    wyższe takze mam nadzieje ze bedzie dobrze. Prosze cie lepiej nas nie
    zalamuj w takiej chwili....

    MMG

  • 10. Data: 2005-12-16 08:53:58
    Od: Maciej Montewski <maciej@WYTNIJ_TOmontewski.net>

    MMG napisał(a):

> [...]
    > prosperującej firmie i mysle ze jakos damy rade. Po za tym mamy też studia
    > wyższe takze mam nadzieje ze bedzie dobrze. Prosze cie lepiej nas nie

    Na wstepie gratuluje blizniakow :) Raczej tu Cie nikt nie chce
    zalamywac, a wprost przeciwnie - raczej pomoc w ocenie sytuacji, to raz.
    Dwa: tak jak pisali poprzednicy - jesli placisz raty i niczego ukrywasz
    jesli trzeba bedzie oswiadczen co roku, banku tak na prawde nie obchodzi
    czy masz prace, czy nie, ich interesuje wywiazywanie sie z umowy a fakt
    postawienia kredytu w stan wymagalnosci to ostatecznosc i niekoniecznie
    chce im sie przechodzic ta cala procedure przejecia czyjegos mieszkania.
    Bedzie dobrze ;] Co do umow: to tylko jeden taki 'fikusny' punkt w
    umowie z GE, nie ma wiecej? W mojej (BOŚ) np. jest, ze pracownik banku
    do momentu splacenia kredytu moze w _kazdej_ chwili dokonywac inspekcji
    mieszkania, czyli mieszkac u mnie przez 30 lat :D

    M.