  • 1. Data: 2005-11-10 07:30:43
    Temat: Umowa kredytu hipotecznego (PKOSA)
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Czy następujące zapisy są dozwolone?

    1. Strony ustalają, że w przypadku:
    1) doręczania przesyłek listami poleconymi, jako równoznaczne z
    doręczeniem traktowane jest pismo dwukrotnie awizowane a nieodebrane,
    wysłane do Kredytobiorcy na znany Bankowi adres jego miejsca
    zamieszkania lub podany Bankowi adres do korespondencji; w przypadku
    niepowiadomienia Banku o zmianie imienia, nazwiska lub adresu pismo
    zwrócone przez pocztę do Banku pozostawia się w aktach ze skutkiem
    doręczenia,
    2) doręczania przesyłek listami zwykłymi, przesyłkę uznaje się za
    doręczoną po upływie pięciu dni roboczych od daty jej nadania w urzędzie
    pocztowym.

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 2. Data: 2005-11-11 12:51:21
    Temat: Re: Umowa kredytu hipotecznego (PKOSA)
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 10 Nov 2005 08:30:43 +0100, Bogusz napisał(a):

> [...]
    > 2) doręczania przesyłek listami zwykłymi, przesyłkę uznaje się za
    > doręczoną po upływie pięciu dni roboczych od daty jej nadania w urzędzie

    Heh, fajne to - ja bym podpisał, wyraził zgodę na przetarzanie danych w
    celach marketnigowych. Potem zwykłym listem (który bym zapomniał wysłać)
    zabronił. A potem robił aferę co każdą ulotkę w liście. Ciekawe który
    głupek to im pisał?.

    --
    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2005-11-14 13:00:13
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > celach marketnigowych. Potem zwykłym listem (który bym zapomniał wysłać)
    > zabronił. A potem robił aferę co każdą ulotkę w liście. Ciekawe który

    A kto powiedział że to Ciebie obowiązują takie zasady? Wiadomo że tylko
    bank może tak wysyłać listy.

    --
    pozdrawiam
    P.