-
11. Data: 2006-01-09 06:58:23
Temat: Re: Umowa w Intelligo
Od: "Zephyr" <z...@T...pl>
Użytkownik "Mentos" <s...@p...nom.pl> napisał w wiadomości
news:dps9d6$dv7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Zephyr napisał(a):
>> heh, no ciekawe właśnie, też otwieram Inteligo, i myślałem że bedzie to
>> trwało szybciej niż te 10 dni, w pn dzwonił konsultant, dziś mija 5
>> dzień, a kuriera niet... chyba zdąży w te 10 dni?
> Pewnie mają duzo wniosków o zamknięcie i nie wyrabiają. Sam w zeszłym
> miesiącu zlikwidowałem u nich 2 konta. Albo znowu jakaś "konserwacja
> systemu" ;-)
hehe o tym systemie to już niedługo będą legendy krążyły, moze wreszcie się
wezmą za siebie, dzięki temu...
--
Zephyr
z...@T...pl