  • 1. Data: 2004-08-31 09:11:02
    Temat: Umowy dot. kart płatniczych
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    Od pewnego czasu z różnych źródeł dowiaduję się, że zgodne z ustawą o
    elektronicznych instrumentach płatniczych z października 2003 r. muszę
    podpisać z moim bankiem umowę dot. używania karty płatniczej. W mBanku taką
    umowę podpisywałem, ale w Inteligo nawet konsultanci nic nie wiedzą.
    Podobnie jest z BOŚiem. Może ktoś posiada jakieś informacje odnośnie dwóch
    ostatnich banków?

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-09-01 05:10:10
    Temat: Re: Umowy dot. kart płatniczych
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Krzysztof Zientara napisał:
> [...]
    > nic nie wiedzą. Podobnie jest z BOŚiem. Może ktoś posiada jakieś
    > informacje odnośnie dwóch ostatnich banków?

    W mBanku przysłali mi do wypełnienia świstek - odesłałem i potem
    przysłali mi nową kartę (stara traciła ważność), a w BOŚ to chyba
    skasują opłatę za wydanie nowej po zastrzeżeniu :-/ Chyba, że
    przejdziesz się do oddziału i spytasz o papierek umowy kart płatniczych.
    Ja coś takiego u nich pospisywałem kiedy bylem w banku i robiłem aneks
    do umowy. Bez wizyty w oddziale raczej się nie obejdzie.

    K.