  • 1. Data: 2010-07-31 20:38:30
    Temat: Umowy o dzieło a kredyt na mieszkanie
    Od: Michał <m...@o...pl>

    Witam

    Czy mając umowy o dzieło za pół roku wstecz za średnio 1800 pln do ręki
    miesięcznie, umowy mają koszty uzyskania przychodu 50% mam szanse na
    kredyt na jakąś nieruchomość w cenie 60 000 - 70 000 pln?

    Kwestia tylko że do niedawna studiowałem i mimo braku wydatków
    specjalnych czesne i dojazdy zmiejszały tą kwotę realnie do
    zagospodarowania na 1300 pln i wiadomo że prawie nic nie zostawało...

    Teraz dochody lekko wzrosły i miesięcznie mimo że wynajmuje pokój
    powinno zostać 1000 pln - logicznie więc biorąc mam jakąś tam zdolność.

    Umowy o dzieło są z powtarzającymi się klientami.

    Czy mam w ogóle jakiekolwiek szanse na kredyt na takie mieszkanie za tak
    małą kasę? Kawalerka poza dużym miastem...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-31 21:53:05
    Temat: Re: Umowy o dzieło a kredyt na mieszkanie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michał <m...@o...pl> writes:

    > Czy mając umowy o dzieło za pół roku wstecz za średnio 1800 pln do
    > ręki miesięcznie, umowy mają koszty uzyskania przychodu 50% mam szanse
    > na kredyt na jakąś nieruchomość w cenie 60 000 - 70 000 pln?

    Nie wiem czy banki w ogole daja kredyty hipoteczne na takie kwoty.
    Natomiast inne rodzaje kredytow sa duzo drozsze.

    > Teraz dochody lekko wzrosły i miesięcznie mimo że wynajmuje pokój
    > powinno zostać 1000 pln - logicznie więc biorąc mam jakąś tam
    > zdolność.

    Z tym, ze banki tego raczej nie oceniaja zbyt dobrze.

    > Czy mam w ogóle jakiekolwiek szanse na kredyt na takie mieszkanie za
    > tak małą kasę? Kawalerka poza dużym miastem...

    Nie chcialbym byc pesymista, ale znam ludzi, ktorzy podobne problemy
    rozwiazuja w taki sposob, ze przyjezdzaja jednak do tego duzego miasta,
    zarabiaja tam np. 3000 zl na starcie, i albo wynajmuja na stale jakies
    mieszkanie, albo biora kredyt (byc moze po jakims czasie).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 3. Data: 2010-07-31 22:09:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Teraz dochody lekko wzrosły i miesięcznie mimo że wynajmuje pokój powinno
    > zostać 1000 pln - logicznie więc biorąc mam jakąś tam zdolność.

    ... do przezycia - tak :)
    A jak Ci sie noga powinie (doslownie) i bedziesz musial zabulic kilka-
    (-nascie), (-dziesiat) tysiecy za leczenie szpitalne (wszak ubezpieczenia
    zdrowotnego nie posiadasz), to kto bedzie splacal ten kredyt?
    Bank bierze pod uwage rozne warianty.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-08-01 09:06:27
    Temat: Re: Umowy o dzie?o a kredyt na mieszkanie
    Od: Michał <m...@o...pl>

> [...]
    > (-nascie), (-dziesiat) tysiecy za leczenie szpitalne (wszak ubezpieczenia
    > zdrowotnego nie posiadasz), to kto bedzie splacal ten kredyt?

    Tak łatwo się z tej mafii w Polsce wywinąć nie idzie niestety... póki co
    ubezpieczanie mam.