  • 11. Data: 2011-11-20 20:16:11
    Temat: Re: Unijne ryby ....
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    news:1jjcji8ln9ia$.bp7bf1tr3ds0.dlg@40tude.net...
    > Na kij nam przepisy o spamie czy stalkingu, jak dziennie dostaję kilo
    > gazetek do skrzynki i kilka smsów obiecujących gruszki na wierzbie.

    Albo przesadzasz albo namiętnie wysyłasz "konkursowe" smsy.
    Na dwa posiadane numery nie otrzymuję smieci częsciej niż raz na tydzień.

    --
    marfi

  • 12. Data: 2011-11-20 20:44:05
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > czyli ryby łowi się tyko w morzu
    > gratulacje

    skoro mając dostęp tylko do bałtyku można łowić na atlantyku
    to chyba można tam tez łowić w ogóle bez dostępu do morza.

  • 13. Data: 2011-11-20 21:02:56
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > skoro mając dostęp tylko do bałtyku można łowić na atlantyku
    > to chyba można tam tez łowić w ogóle bez dostępu do morza.

    czyli ogólnie

    1) rybi się łowi tylko w morzu
    2) państwa bez dostępu do morza nie mogą łowić na morzu

    proste jak cep

    :)))))

  • 14. Data: 2011-11-20 21:12:56
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 20 Nov 2011 16:49:49 +0000 (UTC), " kc"
    <k...@W...gazeta.pl> wrote:

    >"A na koniec największy nonsens. Ponad 100 mln zł dotacji do rybołóstwa
    >dostały kraje, które nie mają dostępu do morza &#8211; podała ostatnio Oceania,
    >organizacja zajmująca się ochroną środowiska."
    >
    >To jest nonsens? To jak nazwać to:
    >
    >http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/eu
    /8897662/EU-bans-claim-
    >that-water-can-prevent-dehydration.html

    Ja bym to nazwał "w Moskwie na Placu Czerwonym rozdają samochody".
    Dwóch ziutków oficjalnie zadało jajcarskie pytanie, czy można
    z butelkowanej wody zrobić leczniczy suplement diety. EFSA powiedziała
    "no to spróbujcie". No to spróbowali. Parę lat wysyłali se notki w tę
    i nazad, w końcu EFSA się znudziła i podjęła decyzję o zachowaniu
    status quo.
    The horror.

    >Krzywizna banana niech się schowa :)

    A to bardzo dobre porównanie. Słynna "krzywizna banana" to w dużej
    mierze urban legend. Coś jak "640 kB should be enough for anybody".

    --
    Maciej Bójko

  • 15. Data: 2011-11-20 21:22:23
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Maciej Bojko <m...@g...com> napisał(a):

    > A to bardzo dobre porównanie. Słynna "krzywizna banana" to w dużej
    > mierze urban legend. Coś jak "640 kB should be enough for anybody".

    A słynna już ryba winniczek to też urban legend?

    kc

  • 16. Data: 2011-11-20 21:41:39
    Od: root <s...@k...com>

    Dnia Sun, 20 Nov 2011 21:16:11 +0100, marfi napisał(a):

    > Albo przesadzasz albo namiętnie wysyłasz "konkursowe" smsy.
    > Na dwa posiadane numery nie otrzymuję smieci częsciej niż raz na tydzień.

    jeszcze w lecie to bym przesadzil. teraz to przesadzam niewiele: codziennie
    a nawet 2 razy dziennie. To samo moja zona. Zaczelo to juz mnie niepokoic i
    powaznie sie zastanawiam nad wyslanie zawiadomienia do prokuratury.
    Oczywiscie pewnie sie skonczy na tym ze zmienie numer. Ale tym bardziej
    bedzie mnie to wnerwiac.
    I nie sa to loterie, tylko jakies wiadomosci w stylu: "sory ale nie bylo
    mnie w kraju i nie moglem sie skontaktowac, zadzwon an numer...."
    Za kazdym razem to inny tekst, zupelnie "naturalny". Pewnie wielu ludzi sie
    nabiera.

  • 17. Data: 2011-11-21 07:09:13
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > czyli ogólnie
    >
    > 1) rybi się łowi tylko w morzu
    > 2) państwa bez dostępu do morza nie mogą łowić na morzu
    >
    > proste jak cep

    ale dlaczego nie moga?
    nie moge mieć czeskiego statku w polskim porcie?

  • 18. Data: 2011-11-21 07:27:58
    Temat: Re: Unijne ryby .... [Z dyskryminacją łunijnych ryb śródlądowych (ślimaków) PRECZ! :-) ]
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "skippy" <s...@o...eu> pisze:
> [...]
    >

    > czyli ogólnie
    >
    > 1) rybi się łowi tylko w morzu
    > 2) państwa bez dostępu do morza nie mogą łowić na morzu

    Na Unię Europejskawą cep jest narzędziem o wiele zbyt prostym :-)

    http://www.fakt.pl/slimaki-to-ryby-Euroabsurd-,artyk
    uly,64487,1.html
    18.02.2010
    Ślimak rybą jest i basta! Tak postanowili sobie eurourzędnicy i od
    początku lutego słowo stało się ciałem, a raczej mięczak rybą.

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Przyzwyczajenie jest koniem pociągowym człowieka.

  • 19. Data: 2011-11-21 09:27:36
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ale dlaczego nie moga?
    > nie moge mieć czeskiego statku w polskim porcie?

    ja kpiłem, pytanie jest do ojca założyciela wątku

  • 20. Data: 2011-11-21 09:37:48
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > ja kpiłem, pytanie jest do ojca założyciela wątku

    Niech se te ryby łowią nawet Mongołowie z Ułan Bator (jak ino Mongolia
    wstapi do UE) byle by nie dostawiali za te ryby dotacji 70 razy więcej niż
    ich złowili ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/