  • 31. Data: 2011-11-21 20:30:16
    Temat: Re: Unijne ryby ....
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    kc <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > ZAŁĄCZNIK I, II.JAKOŚĆ
    >
    > "wolne od zniekształceń lub nieprawidłowej krzywizny paluszków"
    >
    > Z tym,że jest to zapis znowelizowany w 1994,poprzedni definiował
    > prawdopodobnie promień krzywizny,trudno znależć pierwowzór.Jeżeli tak
    > było,mielibyśmy zabawę:),ale i tak "nieprawidłowa krzywizna"to jest to.
    >
    > kc

    :( Przepis już nie obowiązuje:

    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/245
    3204/Bent-banana-and-
    curved-cucumber-rules-dropped-by-EU.html

    Ale pięć lat obowiązywał, krzywe banany i ogórki szły na śmietnik.

    kc
    kc

  • 32. Data: 2011-11-21 20:59:30
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 21 Nov 2011 20:18:30 +0000 (UTC), kc napisał(a):

> [...]
    > prawdopodobnie promień krzywizny,trudno znależć pierwowzór.Jeżeli tak
    > było,mielibyśmy zabawę:),ale i tak "nieprawidłowa krzywizna"to jest to.

    Nie no, ja wierzę. Było coś takiego a później to niby znowelizowali. Myślę,
    ze to tak ja ze wszystkim. Ktoś zapłacił, żeby takie coś wprowadzono i
    tyle. Bowiem nikt nie męczyłby się żeby napisać te parę stron bez
    przyczyny. A tą przyczyna z pewnością nie jest moje dobre samopoczucie
    podczas spożywania tego owocu.

    Podobnie:
    Gdyby rząd chciał ochronić nas przed śmiercią na drogach z winy
    młodocianych idiotów pędzących 100km/h po mieście, już dawno by to zrobił.
    Dlaczego więc ciągle jest jak jest? Bo nie ma "przyczyny" (a raczej -
    motywacji ;)

  • 33. Data: 2011-11-21 23:01:30
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?a=
    0&uri=CELEX:31994R2257:PL:HTML

    > a gdzie jest to słynne info o promieniu bo nie widzę.

    W wątku mowa była m.in. o krzywiznie banana.
    Nie jestem psychiczny, żeby aż tak zagłębiać się w te brednie.
    Tam są odwołania do innych aktów.
    W linku, który podałem jest m.in.
    "- wolne od zniekształceń lub nieprawidłowej krzywizny paluszków,"

    To sobie poszukaj Szanowny Internauto w tonie unijnych bredni definicję
    prawidłowej krzywizny bananów.

  • 34. Data: 2011-11-22 22:40:42
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    Maciej Bojko <m...@g...com> napisał(a):

    =0&uri=CELEX:31994R2257:PL:
    > HTML
    >
    > Nie ma natomiast legendarnej normy krzywizny banana, co wiedziałbyś,
    > gdybyś choćby przeczytał dokument, do którego linkujesz.

    Dyskusja iście PO-PISowa

    Skoro w dokumencie jest zawarte:
    "II. JAKOŚĆ
    Niniejsza norma określa wymagania jakościowe, jakie powinny spełniać
    niedojrzałe banany zielone po przygotowaniu i zapakowaniu.

    A. Wymagania minimalne
    We wszystkich klasach, z zastrzeżeniem przepisów szczególnych dotyczących
    każdej z klas oraz dopuszczalnej tolerancji, banany powinny być:
    (...)
    - wolne od zniekształceń lub nieprawidłowej krzywizny paluszków
    ^^^^^^^^^^^

    to logicznym się wydaje, że w tym przepisie, jego załączniku lub innym akcie
    zależnym jest ZDEFINIOWANA PRAWIDŁOWA KRZYWIZNA albo chociaż jest
    telefon/email do Wielkiego Komisarza UE odpowiedzialnego za każdorazowe
    ustalanie stanu faktycznego paluszków banana ;)))))))

  • 35. Data: 2011-11-23 13:23:39
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 22 Nov 2011 22:40:42 +0000 (UTC), " "
    <n...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >- wolne od zniekształceń lub nieprawidłowej krzywizny paluszków
    >
    >to logicznym się wydaje, że w tym przepisie, jego załączniku lub innym akcie
    >zależnym jest ZDEFINIOWANA PRAWIDŁOWA KRZYWIZNA

    To pokaż.

    --
    Maciej Bójko