  • 11. Data: 2011-04-13 05:59:11
    Temat: Re: Unijny urzędnik zmieni wszystko
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 07:00:33 +0200, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "root" <m...@y...com> napisał w wiadomości

    > ==================
    >
    > jeśli ma być 10zł, to znaczy że cena jest przeszacowana
    > a zarazem niedoszacowana, takie dwa w jednym
    > czyli co, mimo spadku na 10 trzymałbyś te akcje cały czas?

    Nie wiem co bym zrobil. Trudno sie całkowicie odciąć od stada ;). Zawsze sa
    dwie mysli, ktore przychodza w takich momentach:
    1. Ze spolka jest wszystko OK wiec to tylko efekt owczego pędu (trzymać)
    2. A jeśli czegoś istotnego nie wiem? (sprzedawać)

  • 12. Data: 2011-04-13 06:05:41
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > 1. Ze spolka jest wszystko OK wiec to tylko efekt owczego pędu (trzymać)
    > 2. A jeśli czegoś istotnego nie wiem? (sprzedawać)

    poczytaj darvasa zamiast o tych guzikach dających przy 40 cene 200 a spada
    na 20

  • 13. Data: 2011-04-13 06:10:43
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Metal" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dopuszczalnej ilości radioaktywności w pożywieniu /(EU) Nr. 297/2011) /,
    > nagle podwyższając tą granicę .... aż 25-krotnie !
    >
    > Poprzednia granica była ustalona na 600 bekereli na kilogram pożywienia i
    > była już podwyższona, ze względu na przepisy unijne, nakazujące
    > napromieniowywać każdą transportowaną żywność (w oparciu o niby
    > nieobowiązkowy Codex Alimenatrius). Nowa "bezpieczna granica" to ... 12500
    > bekereli na każdy kilogram pożywienia !!!
    >
    > Tym razem nie ma przypadku ! Rozporządzenie już w tytule informuje, że
    > podwyższenie normy związane jest z katastrofą w Fukushimie."

    i=OJ:L:2011:080:0005:0008:DE:PDF

    chce wiedzieć. jasne

    dałeś link po niemiecku, tu jest polski odpowiednik:
    http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?ur
    i=OJ:L:2011:080:0005:0008:PL:PDF

    gdzie tu mowa o tym, co piszesz
    "Rozporządzenie już w tytule informuje, że podwyższenie normy związane jest
    z katastrofą w Fukushimie."

    ja widzę:
    "wprowadzające specjalne warunki regulujące przywóz paszy i żywności
    pochodzących lub wysyłanych z Japonii w następstwie wypadku w elektrowni
    jądrowej Fukushima "

    gdzie tu jest o aktualnym podwyższeniu norm?

  • 14. Data: 2011-04-13 06:54:42
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 08:05:41 +0200, skippy napisał(a):

    > poczytaj darvasa zamiast o tych guzikach dających przy 40 cene 200 a spada
    > na 20

    Moze przeczytam do poduszki.

  • 15. Data: 2011-04-13 07:13:54
    Od: Metal <m...@o...pl>

> [...]
    lub wysyłanych z Japonii w następstwie wypadku w elektrowni jądrowej Fukushima "

    no przeciez jest napisane, ze wprowadza specjalne warunki na przywoz zywnosci z
    japonii w zwiazku z wypadkiem...
    skladnia zdania ci nie odpowiada?
    specjalne warunki, czyli teraz mozna przywozic bardziej napromieniowane i to bedzie
    zgodnie z prawem, czyli zdrowo
    wczoraj takie napromieniowanie bylo szkodliwe, ale zdarzyl sie wypadek i juz jest
    nieszkodliwe - wiec w sumie powinnismy podziekowac japoncom bo dzieki nim nasze
    organizmy moga wiecej zniesc

    > gdzie tu jest o aktualnym podwyższeniu norm?

    nie bede cytowal, tu masz szczegoly:
    http://www.globalnaswiadomosc.com/wyjasnieniedoart31
    311.htm

  • 16. Data: 2011-04-13 07:25:41
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > juz jest nieszkodliwe - wiec w sumie powinnismy podziekowac japoncom bo
    > dzieki nim nasze organizmy moga wiecej zniesc

    zacytuj ze źródła, dlaczego nie możesz?
    bo nie ma tego w źródle?

  • 17. Data: 2011-04-13 07:35:36
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > zacytuj ze źródła, dlaczego nie możesz?
    > bo nie ma tego w źródle?

    Dlaczego podane w linku źródła są nieodpowiednie?

    --
    marfi

  • 18. Data: 2011-04-13 08:21:56
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > Dlaczego podane w linku źródła są nieodpowiednie?
    >
    > --
    > marfi

    poddaje sie, nie mam sily dzis analizowac tych krzyzowych powiazan

  • 19. Data: 2011-04-13 23:00:43
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > No i OFE a w szczególności w kółko powtarzane zdanie: "tam nie ma moich
    > pieniędzy".

    Oczywiście, że nie ma ;) Poczytaj sobie wyciąg, który otrzymujesz co roku z OFE.
    "Ilość jednostek na rachunku" , "wartość jednej jednostki", "Łączna wartość
    jednostek rozrachunkowych"
    Masz tam rejestr o zmiennej wartości jednostki rozrachunkowej;)))

    To już taki ZUS przesyła co roku zestawienie o "zebranych składkach na
    ubezpieczenie społeczne" i o "zwaloryzowanym kapitale początkowym" ...

  • 20. Data: 2011-04-13 23:21:05
    Od: Metal <m...@o...pl>

    > poddaje sie, nie mam sily dzis analizowac tych krzyzowych powiazan

    i o to chodzi