  • 21. Data: 2010-01-28 20:12:19
    Temat: Re: Universal
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > no to bylo butelke z benzyna wziac i atakowac ten Komitet Centralny.
    > Chyba ze wtedy jeszcze pociagales z butelki z mlekiem to zrozumiem twoja
    > frustracje

    A jeszcze z braku argumentów jestem oszołomem albo (i) moherem i to kończy
    dyskusję

    kc

  • 22. Data: 2010-01-28 22:03:28
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:

    > A jeszcze z braku argumentów jestem oszołomem albo (i) moherem i to kończy
    > dyskusję
    >
    > kc

    nie obrazaj sie nieznany kolego.
    Ja po prostu mam bardziej historyczne wejrzenie na te sprawy.
    Ty mowisz o wyzwoleniu zwierzecych instynktow a ja o glupocie Rumunow
    co sie strzelali, wojskowi z ubecja(securitate), zginelo tysiac ludzi z
    hakiem i w koncu
    niejaki Iliescu co cala ruchawke zaaranzowal zostal prezydentem i
    rzadzil tam przez 12 lat.
    Jakos mysle, ze Magdalenka byla lepsza i bardziej dojrzala.

  • 23. Data: 2010-01-29 00:05:38
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > nie obrazaj sie nieznany kolego.

    nie obrazam się, ale ty powinieneś chyba obrazić się na tego gościa:

    http://www.tinyurl.pl?EeqidCL6

    kc