  • 11. Data: 2014-08-05 17:11:21
    Temat: Re: Upadek Platformy -- ale nie OT
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Mam zupełnie inne zdanie - uważam ze wielu to głupcy.

    Czy znasz moje powiedzenia?:

    mijani przez nas ludzie są zwiercidłami naszej duszy?
    apriorycznie widzimy siebie w innych ludziach?

    Czy znasz powiedzenia typu?:

    patrzymy na świat przez pryzmat nas samych?
    patrzymy na świat przez pryzmat naszych doświadczeń?

    A teraz zastanuw siem nat tym, co można powiedzieć o znafcy,
    ktury pisze:

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > 2GB ram, 8ROM... no i dual sim... :)
    > Ciekawe co bedzie lepsze...

    8Paryż. ;) i 8Cygan.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Romowie

    Czym jest ROM komputerowy także wie Wikipedia.

    Czy ten ktoś jest mondry czy głópi?

    -=-

    ROM to inaczej readonly memory. Nierzadko są to jakieś
    pamięci wielokrotnego zapisu (EPROMy/PROMy chociażby) ale
    pisanie w nich nie jest tak proste jak pisanie w RAMach,
    które są random access memory.

    W PeCetach RAM funkcjonowal obok ROMu.
    W tabletach jest nadal RAM, jest ROM,
    ale to, co Ty nazywasz ROMem, nie jest ROMem.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pamięć_tylko_do_odczytu ROM
    http://pl.wikipedia.org/wiki/RAM

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-08-05 21:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

> [...]
    >
    > Czy znasz powiedzenia typu?:
    >
    > patrzymy na świat przez pryzmat nas samych?
    > patrzymy na świat przez pryzmat naszych doświadczeń?

    Chcesz traktować te zdania wprost?
    Prosze bardzo...
    Ogólnie widzę, że nasze nie zgadzanie się ze sobą przechodzi w argumenty ad
    personam.
    Nie zniżę się, wiec pewnie niedługo powiemy sobie dobranoc.

> [...]
    >
    > 8Paryż. ;) i 8Cygan.
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Romowie
    >
    > Czym jest ROM komputerowy także wie Wikipedia.

    To zalezy czy chcesz sie czepiac słówek czy interesuje Cię fukcja
    komunikacyjna języka.
    Innymi słowy - kto chciał to zrozumiał.
    Jeżeli nie zrozumiałes - mogę pomóc i wyjaśnic co miałem na mysli.

> [...]
    >
    > W PeCetach RAM funkcjonowal obok ROMu.
    > W tabletach jest nadal RAM, jest ROM,
    > ale to, co Ty nazywasz ROMem, nie jest ROMem.

    Oczywiscie literalnie masz rację.
    Ale w czym problem? wiesz o jakich 8GB mówiłem czy nie wiesz?
    Zwrócenie uwagi - nie ma sprawy. Wyciąganie wniosków typu "mondry i głópi"
    - to imo conajmniej małostkowość.

  • 13. Data: 2014-08-06 01:19:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Ogólnie widzę, że nasze nie zgadzanie się ze sobą przechodzi w argumenty ad
    personam.

    niezgadzanie

    > To zalezy czy chcesz sie czepiac słówek czy interesuje Cię fukcja komunikacyjna
    języka.

    Funkcja czy fikcja? -- oba słowa od biedy pasują.

    > - to imo conajmniej małostkowość.

    co najmniej

    -=-

    Odświeżę pamięć:

    -- ja uważam ludzi za mądrych
    -- Ty masz nieco inne zdanie

    Nie czepiam się (w ROMie) literówek -- żyrafo nie
    jest samolotem, choć jest centkowana jak tygrys. ;)
    (aby było jasne -- tygrys ma prążki, nie centki; centkowane są gepardy)

    -=-

    Zarzucasz mi niemerytoryczność?

    Polacy od lat są ,,kształceni'' na carklinerów? Niezupełnie, gdyż będą czyścić
    w niemieckim języku. ;) W tym kierunku od lat (albo raczej od dziesięcioleci)
    podąża polska edukacja. Nie są potrzebni wykształceni Polacy, ale silni
    fizycznie -- do sprzątania niemieckich samochodów. DTusk dba o interesy
    rzekomej inteligencji -- nierzadko niemal analfabetycznej. :) Dlaczego
    nie lokuje ani w inteligencję prawdziwą, ani w umysłowych plebejuszy? -- ci
    ostatni to tak zwany obciach, zaś tych pierwszych nie można nawinąć na
    palce jak gotowany makaron na widelec...

    Polak chory na cukrzycę jest zawadą -- cukrzyca niszczy organizm,
    leczenie którego jest kosztowne. Opłaca się zatem ucinanie nóg:

    -- pseudolekarz zarobi na ,,pomaganiu'' choremu
    (amputując kończynę) więc poprze rządy DTuska
    -- co piąty okaleczeniec umrze w ciągu roku, zatem
    i nie obciąży budżetu państwa zbyt mocno, i odda
    potomnym swój dobytek, aby potomni mogli spokojnie
    (i niemal za darmo) czyścić niemieckie samochody...

    Amputacje nóg w RP są częste (Google podpowie, jak częste?)
    i nie są efektem złej woli cukrzyków, ale są efektem złej woli
    państwa polskiego, zbierającego siłą/przymusem opłaty za
    także ,,leczenie'' cukrzyków.

    Wspomniana przeze mnie Januwia jest lekiem dobrym, ale drogim i nie
    jest refundowana przez NFZ, choć mogłaby uchronić niejedną nogę.

    Wyrwałeś mnie do tablicy zarzutem niemerytoryczności
    (wyrwałeś się tym zarzutem jak filip z konopii) więc
    wyjaśniam:

    -- amputacje nóg są opłacalnym procederem

    Obecnie od SZ w RP można oczekiwać jedynie ,,indukcji poronień'' -- tylko
    taka ,,pomoc'' tejże SZ jest udzielana na czas (w czasie rzeczywistym?)
    i pod czujną kontrolą władz państwa polskiego.

    -=-

    Afera Chazana miała na celowniku niemiłą Kościołowi HGronkiewiczW,
    nie aborcję, sumienie czy Chazana. Cel został osiągnięty, HGW
    połknęła haczyk z niesmaczną przynętą, Chazanowi udzielono pomocy...

    IMO Kościół walczy o życie nieuczciwie -- ale IMO naprawdę polska SZ
    potrafi jedynie selektywnie mordować ludzi niepotrzebnych, nie zaś leczyć.

    -=-

    http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/89577,eksperc
    i-od-aborcji.html <-- dziecko w próbówce ;)

    [ciekawe, czego próbuje]

    -=-

    Pierwszy lepszy link o opłacalności ,,operacyjnego leczenia skutków cukrzycy'':

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-najlatwiej-nog
    e-obciac-bijemy-europejskie-rekordy,nId,1447987#utm_
    medium=frame&utm_campaign=wyrzucenie_z_ramki&utm_sou
    rce=www.mpolska24.pl

    Najłatwiej nogę... obciąć. Bijemy europejskie rekordy
    Środa, 25 czerwca (05:45)

    W polskich szpitalach co kilkadziesiąt minut wykonuje się
    zabieg amputacji nogi. Bijemy pod tym względem europejskie
    rekordy, bo system zachęca do nadużywania takich
    operacji - pisze "Rzeczpospolita".

    (zdj. ilustracyjne) /DPA/David Ebener /PAP

    Jak wynika z najnowszych danych, w 2013 r. NFZ zapłacił za 13 227 amputacji.
    Ale zdaniem ekspertów co najmniej drugie tyle pacjenci sfinansowali
    z własnej kieszeni - wylicza gazeta.

    Nogi obcina się głównie cukrzykom z tzw. stopą cukrzycową i chorym
    z niedokrwieniem wywołanym miażdżycą. Więcej amputacji - tylko
    na Bliskim Wschodzie

    Polska jest europejskim liderem pod względem liczby takich
    amputacji - osiem zabiegów przypada na 100 tys. mieszkańców,
    a to cztery razy więcej niż w Danii i osiem razy więcej niż
    w Hiszpanii. Więcej niż u nas wykonuje się ich tylko na
    objętym wojną Bliskim Wschodzie.

    -->Ale też nigdzie ten zabieg nie jest tak opłacalny dla szpitala - zauważa
    dziennik, wyliczając, że średni jego koszt to ok. 6 tys. zł i może go
    wykonać nawet początkujący lekarz.

    A do tego dochodzi długa hospitalizacja i rehabilitacja, więc dla wielu
    szpitali to czysty zysk. Mimo że w ciągu roku od amputacji co piąty
    pacjent umiera, zaś tym, co przeżyją, renty płaci ZUS, a nie obciąża
    to budżetu NFZ - podkreśla "Rzeczpospolita".

    (mal)
    Artykuł pochodzi z kategorii: Polska
    Przejdź na początek artykułu

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-najlatwiej-nog
    e-obciac-bijemy-europejskie-rekordy,nId,1447987#.mpo
    lska24.plutm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campa
    ign=other

    Dobrze opłacany przez Fiskusa ,,lekarz'' (obrzynacz) jest potrzebny DTuskowi.
    Schorowany Polak zaś jest niepotrzebny, gdyż zajmuje miejsce, które można by
    przekazać zdrowemu robolowi...

    Weryfikacją wykształcenia Polaków zajmują się ,,brytyjskie zmywaki''.

    -=-

    Nie czepiam się literówek -- ani nawet poważnych błędów
    ortograficznych, w które obfituje Twoja twórczość.

    -=-

    Mam ponad 47 lat. Jednym z masy moich marzeń było budowanie
    ośrodków komputerowych nauczających pisania algorytmów. Nie
    budowałbym ich za pieniądze podatników, ale za pieniądze
    zarabianych przeze mnie. :) Nie dane mi jednak było
    ziszczenie mych marzeń...

    Uważam ludzi za mądrych -- jako człowiek wierzący muszę tak uważać,
    aby nie narazić się Bogu, któremu ludzie zawdzięczają swoje istnienie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-08-06 03:21:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lrq9vq$bli$...@n...news.atman.pl

    > "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Tak -- te 180 tysięcy to głównie ludzie tacy jak Wojnar
    > i Rudziński, czyli opiekunowie ludzi niepełnosprawnych.

    > A ci lekko chorzy ludzie to na przykład moja matka:

    > -- uszkodzenia, zwyrodnienia i wady kręgosłupa

    A te uszkodzenia kręgosłupa to wypukliny (chyba 3) dysków
    i złamania (chyba w 2) kręgach. Jak pojmuję -- złamania
    nie zrosną się.

    > -- kolano po operacji (po urazie)
    > -- biodro do operacji

    To są lżej upośledzeni. IMO zdecydowanie lżej
    upośledzeni umysłowo niż Wojnar czy Rudziński.

    Rudziński stwierdził, że dr Halina Kajka mówi głupoty -- tym
    samym porównał siebie do mego adwersarza, czyli do Budzika?

    Co jakiś czas wracam do słów wypowiedzianych przez tego
    człowieka (Rudzińskiego) i zapytuję sam siebie, czy ów
    człowiek wie, jak wygląda kręgosłup, gdyż niektóre
    fragmenty jego wypowiedzi zdradzają pewne... Hm... ;)
    Problemy... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-08-06 03:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > niezgadzanie

    Sam widzisz...

    > Funkcja czy fikcja? -- oba słowa od biedy pasują.

    Jak chcesz. Jak Ci się nie podoba co napisałem, to zmien sobie na cokolwiek
    innego. Byle Ci było dobrze.

    > co najmniej

    CBDU.

    > Odświeżę pamięć:
    >
    > -- ja uważam ludzi za mądrych
    > -- Ty masz nieco inne zdanie

    Przekręcasz. Celowo? Pisałem, że głupcy się zdarzają.

    > Nie czepiam się (w ROMie) literówek -- żyrafo nie
    > jest samolotem, choć jest centkowana jak tygrys. ;)
    > (aby było jasne -- tygrys ma prążki, nie centki; centkowane są
    > gepardy)

    Alez ja nie twierdze ze czepiasz sie literówek.
    Twierdze, ze wiesz o jaka pamięć chodzi a mimo to udajesz ze nie rozumiesz.
    Ale proponowałem juz pomoc. Potrzebna? Nadal nie wiesz?

    > Zarzucasz mi niemerytoryczność?

    Zarzucam ci ględzenie, marudzenie, ogólnie to, czego nienawidze czyli
    wszechobecne "narzekactwo"...

> [...]
    > inteligencję prawdziwą, ani w umysłowych plebejuszy? -- ci ostatni
    > to tak zwany obciach, zaś tych pierwszych nie można nawinąć na palce

    I masz gotowy przykład ględzenia...

    > Polak chory na cukrzycę jest zawadą -- cukrzyca niszczy organizm,
    > leczenie którego jest kosztowne. Opłaca się zatem ucinanie nóg:

    Bzdura.
    Widzisz teorie spiskową która wymagałaby sporej organizacji ktorej w
    służbie zdrowia zdecydowanie brakuje.

> [...]
    > potomnym swój dobytek, aby potomni mogli spokojnie
    > (i niemal za darmo) czyścić niemieckie samochody...

    Skoro umrze, to zabierze dochód lekarzom diabetykom.
    Ciekawe, ze im nie zalezy na kasie.

    Ale pisałem, wiec powtorze - kasa to jedno ale brakuje wiedzy, informacji,
    swiadomości. Taka diagnoza tez była dla mnie zaskoczenie, bo wszedzie
    słyszałem tylko drogie leki, drogie leki. A jednak specjaliści widzą pole
    do poprawy sytuacji nie tylko w dawaniu wiekszej kasy.
    http://www.nazdrowie.pl/news/stopa-cukrzycowa-jak-zm
    niejszyc-liczbe-
    amputacji

    Dwie trzecie? Masakra!

> [...]
    > (wyrwałeś się tym zarzutem jak filip z konopii) więc
    > wyjaśniam:
    >
    > -- amputacje nóg są opłacalnym procederem

    A leczenie cukrzyków nie?
    Bez jaj...
    Prezesi Bioton czy Novonordisk spadli własnie z krzeseł.

    > Obecnie od SZ w RP można oczekiwać jedynie ,,indukcji poronień'' --
    > tylko taka ,,pomoc'' tejże SZ jest udzielana na czas (w czasie
    > rzeczywistym?) i pod czujną kontrolą władz państwa polskiego.

    Jeszcze raz przytoczysz ten temat i rzygnę...

> [...]

    > co piąty pacjent umiera, zaś tym, co przeżyją, renty płaci ZUS, a
    > nie obciąża to budżetu NFZ - podkreśla "Rzeczpospolita".

    Hmm, dotychczas słyszałem, ze hospitalizacja nie jest dobrym interesem, ze
    najbardziej opłacają się procedury zabiegowe ktore długiej hospitalizacji
    nie wymagają.
    Cos sie zmieniło?
    Moze wysoki koszt operacji uwzględnia własnie długą hospitalizację?
    Nie znam tematu, mógłbyś się do tego odnieśc?

    > Nie czepiam się literówek -- ani nawet poważnych błędów
    > ortograficznych, w które obfituje Twoja twórczość.

    Wiadomo, każdy bład ortograficzny jest powazny, trzeba to podkreślic! Jak
    to brzmi! :)
    Ale naprawde jest ich tak wiele?
    Bo mam wrażenie, że strasznie przyłozyłes sie, żeby je znaleźć a
    pokazałes... jeden?
    Staram się, ale jak widac czasami pośpiech robi swoje (ostatnio napisałem
    wrzechswiat chociaz wtedy błąd zauwazyłem od razu), niestety nie pisze z
    czytnika ktory sprawdza pisownie...

> [...]
    > budowałbym ich za pieniądze podatników, ale za pieniądze
    > zarabianych przeze mnie. :) Nie dane mi jednak było

    Pisz blog, pamietniki...
    Bo w tym wątku to nie wiem a propos czego to napisałes...
    Ględzenie?

    > Uważam ludzi za mądrych -- jako człowiek wierzący muszę tak uważać,
    > aby nie narazić się Bogu, któremu ludzie zawdzięczają swoje
    > istnienie...

    Cóż, skoro religia az tak Cię ogranicza...
    Ja oceny dokonuje sam.

  • 16. Data: 2014-08-06 10:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > A te uszkodzenia kręgosłupa to wypukliny (chyba 3) dysków
    > i złamania (chyba w 2) kręgach. Jak pojmuję -- złamania

    Dyskutujesz ze sobią...?

  • 17. Data: 2014-08-06 16:54:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Twierdze, ze wiesz o jaka pamięć chodzi a mimo to udajesz ze nie rozumiesz.
    > Ale proponowałem juz pomoc. Potrzebna? Nadal nie wiesz?

    -- Chciałem skórzane kierownice.
    -- Jest skórzana... To znaczy plastykowa, ale obciągnięta skórą...
    -- A to?
    -- To fotele, kanapa...
    -- Ale wiedziałeś o jaka kierownice chodziło...

    -- Sufity miały być białe.
    -- Wszystkie są białe.
    -- A pionowe?
    -- Pionowe są ściany.
    -- Wiedziałeś o jakie sufity chodzi.

    Twój język to bełkot zmierzający do tego, aby:

    -- dziś mówić
    -- jutro dawać wykładnię
    -- pojutrze prostować
    -- aż w końcu wyjaśniać.

    To, co nazywasz ROMem przypomina swą funkcją
    dysk i daje się zapisywać wielokrotnie jak RAM...
    Zajdź do sklepu i poproś ROM, dodają -- 128 GB, 2.5 cala...

    -=-

    Później idziesz do pracy i mówisz szefowi -- 'musi być system RAM'.
    Szef idzie do swego syna i mówi mu, jakiego systemu potrzebuje do
    profesjonalnej pracy. Ponieważ syn ma wątpliwości -- uznajesz go
    za głupca, dodając, że głupoty zdarzają się.

    A cała masa ludzi zachodzi w głowę -- dlaczego ta firma nie daje zysku...

    Tacy jak Ty bredzą o ROMach, RAMach, czasie rzeczywistym...
    Kupują w drugiej dekadzie XXI stacje dyskietek, masę
    nagrywarek DVDRW, szukają rzeczy nadzwyczajnych, aż
    w końcu ogrzewają ,,garażową'' elektronikę domowymi
    żarówkami -- nie mieli pojęcia o tym, że domowe
    komputery nie pracują w ujemnych temperaturach...

    -- Dzień dobry, panie prezydencie Truskolaski i panie arcybiskupie Ozorowski.

    Mnie nazywacie debilem, kretynem trollem...
    Marnujecie pieniądze podatników, bredzicie
    i macie na swoje usprawiedliwienie jedynie
    pieniądze zabierane siłą/przemocą w postaci
    podatków oraz brednie o pomaganiu najbiedniejszym,
    którym kupujecie ,,profesjonalne'' komputery z Windows!!!

    -=-

    Jak długo na stanowiskach kierowniczych będą: Wojnarzy, Rudzińscy,
    Budzikowie, Kaweccy -- tak długo będzie tu partnerska ;) nędza.

    Im szybciej polska służba zdrowia wyrwie się z ,,bezpłatnośc'',
    czyli szponów pośredników wykształconych jak: Wojnar, Rudziński,
    Budzik czy Kawecki -- tym szybciej cukrzyk będzie leczony, nie
    zaś zabijany,

    Im szybciej polskie szkolnictwo wyrwie się ze szponów ludzi
    takich jak Kopania -- tym szybciej Polacy będą w szkołach
    (podstawowych, średnich czy wyższych) uczeni/nauczani, nie
    zaś spychani do miana babć klozetowych zachodniej Europy...

    -=-

    Przypomnę -- gdy firma mojej matki dobrze stała na nogach,
    mogła dać pracę absolwentkom prawa (pracowałyby jako Doradcy
    Podatkowi) lub ekonomii. W zamian poprosiłem o swoją własność,
    czyli mój etat na uczelni.

    Moja matka nie potzrbowała carklinerek, ale bystrych dziewcząt,
    które by w gąszczu zawiłych i kłujących praw czułyby się jak
    ryby w wodzie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2014-08-06 17:02:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Dyskutujesz ze sobią...?

    Uzupełniam swoją wypowiedź. Dla jednego uszkodzeniem jest
    zadrapanie paznokcia, dla innego zaś złamanie kości...

    Kobieta ze złamaniami w kręgach i wypuklinami, z kolanem
    po operacji i biodrem ,,zdatnym w RP do operowania'' nie
    ma prawa do karty postojowej wg polskiego ,,prawa'', które
    daje takie karty ,,zbawcom ludzkości'' typu Wojnar czy
    Rudziński, aby zbawcy ci poparli ,,prawo Donalda Tuska''
    jako ludzie wykształceni.

    Im szybciej przebudzicie się -- tym mniej stracicie,
    gdyż Tusk prowadzi wojnę przeciwko narodowi polskiemu.

    Im szybciej przebudujecie polską służbę zdrowia, tym szybciej będziecie leczeni.
    Na razie specjalistyczna pomoc medyczna w Polsce ma charakter reklamowy. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-08-06 18:39:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > -- A to?
    > -- To fotele, kanapa...
    > -- Ale wiedziałeś o jaka kierownice chodziło...

    - Wejdz na ten statek.
    - Mamo, to nie statek, to okret.
    - Ok, okret. Ale wiesz gdzie masz wejsc czy nie?

    > -- Sufity miały być białe.
    > -- Wszystkie są białe.
    > -- A pionowe?
    > -- Pionowe są ściany.
    > -- Wiedziałeś o jakie sufity chodzi.

    Pierwsze miejsce jest juz niestety zajete, ale drugie miejsce za najgorsze
    porównanie masz murowane.

    > Twój język to bełkot zmierzający do tego, aby:
    >
    > -- dziś mówić
    > -- jutro dawać wykładnię
    > -- pojutrze prostować
    > -- aż w końcu wyjaśniać.

    Nie, Sprawa była jasna.
    Do tego stopnia jasna, ze nawet w sklepach internetowych ta pamiec pojawia
    sie z opisem ROM. A Ty sie czepiasz...

    > To, co nazywasz ROMem przypomina swą funkcją
    > dysk i daje się zapisywać wielokrotnie jak RAM...
    > Zajdź do sklepu i poproś ROM, dodają -- 128 GB, 2.5 cala...

    Nie tłumacz mi bo kazdy wie o co chodzi.
> [...]
    > profesjonalnej pracy. Ponieważ syn ma wątpliwości -- uznajesz go
    > za głupca, dodając, że głupoty zdarzają się.

    Bzdury,tutaj sprawa była całkowicie jasna.

    > A cała masa ludzi zachodzi w głowę -- dlaczego ta firma nie daje
    > zysku...

    Tak, jasne...

> [...]
    > żarówkami -- nie mieli pojęcia o tym, że domowe
    > komputery nie pracują w ujemnych temperaturach...

    Tacy jak Ty... Piekne!

> [...]
    > podatków oraz brednie o pomaganiu najbiedniejszym,
    > którym kupujecie ,,profesjonalne'' komputery z Windows!!!

    Popłynąłes...

  • 20. Data: 2014-08-06 19:21:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > - Wejdz na ten statek.
    > - Mamo, to nie statek, to okret.
    > - Ok, okret. Ale wiesz gdzie masz wejsc czy nie?

    Tu widać rolę nauczycielska matki.

    -- Zosiu, jaka ładna sarenka, zobacz!
    -- Toż to antylopa!

    Ponoć kilkuletnie dziecko wiedziało lepiej, że ma do
    czynienia nie z sarną, ale z antylopą, ochoć dorosła
    ciocia nie wiedziała.

    Statek z okrętem pomylono na programie TV o zestrzeleniu
    samolotu pasażerskiego przez okręt USA. Tam też użyto
    określenia 'statek' zamiast 'okręt'.

    Program ów oglądałem ze dwa dni temu w polskiej TV. Nie wiem,
    czy zawinił tłumacz, czy expierd tłumaczył laikom ;) źle.

    > Nie, Sprawa była jasna.
    > Do tego stopnia jasna, ze nawet w sklepach internetowych ta pamiec pojawia
    > sie z opisem ROM. A Ty sie czepiasz...

    I już widać, jakiej pomocy technicznej można oczekiwać po tych sklepach.
    Żarówki LED, czasami nawet żarówki halogenowe LED. ;)

    > Nie tłumacz mi bo kazdy wie o co chodzi.

    Każdy? -- na pewno nie każdy.

    W wielu sklepach po prostu pisza 'pamięć' lub 'storage', albo
    wręcz 'miejsce na aplikacje'.

    Podobnie sprawa ma się z 'no frost'. Omal nie zrezygnowałem
    z zakupu lodówki, bo nie miała 'no frost'. Znafcy (tacy jak ty)
    tłumaczą, co to 'no frost' -- wprowadzając w błąd. Później w te
    pomyje ludzie uczciwi próbują wlać uczciwe informacje -- jak widać
    czasami niezupełne skutecznie.

    Nie miałem czasu zbyt wiele, było po 19 godzinie, byłem w mieszkaniu,
    sklep (Auchan) był czynny do 22, ale ja nie miałem aż tak dużo
    czasu -- na szczęście podjąłem dobrą decyzję. Na lodówkę miłym
    okiem spoglądałem i ja, i inni ludzie. Ci inni nie dostali
    kredytu, więc ja kupiłem -- zapłaciłem karta kredytową. :)

    [swoja drogą rzadko zdarza się tak, że do jednej startuje dwóch...]

    Niewiele brakowało, a zrezygnowałbym z tej, co w efekcie
    dałoby także lodówkę 'no frost', ale gorszą. Na 'no frost'
    nie stać mnie.

    I jeszcze raz, aby nie było nieporozumień -- w sklepie
    (w Auchan) wytłumaczono mi dobrze, czym jest 'no frost'.

    > Bzdury,tutaj sprawa była całkowicie jasna.

    Bardzo jasna -- tym synek jestem ja.
    IMO nie ma tu niejasności.

    > Tacy jak Ty... Piekne!

    OK, źle powiedziane. Nalkeży napisac inaczej.

    ++ Tacy jak Budzik bredzą o ROMach, RAMach, czasie rzeczywistym...

    > Popłynąłes...

    Nie -- mam całkiem chłodno. :)

    Miasto Białystok miało wydać (zapewne wydało) miliony złotych
    na komputery dla ubogich. Obok tego jest Aero2 dla socjalnych
    i są HotSpoty ,,bezpłatne''... Są także ,,bezpłatne'' rowery...

    -=-

    DO J.F. -- IMO JKaczyński jest prawicowcem, zatem nie jest komunistą.
    Ponadto chce prawa nie zaś parodii prawa -- IMO poprze reformę służby
    zdrowia bez oporów, gdyż dopiero po likwidacji milionów ludzi
    pośredniczących w dystrybucji dóbr medycyna może trafić pod strzechy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'