  • 171. Data: 2009-01-02 00:14:43
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 17:57:10 -0600, witek napisał(a):

    > No to właśnie tak się dzieje.
    > Jak w szkole twoje dziecko nie będzie miało języka obcego lub matematyki
    > bo nie ma nauczyciela to zrozumiesz dlaczego to nie jest dobre.

    No ja rozumiem dlaczego to nie jest dobre i dlaczego państwo bierze kasę
    ode mnie za to, żeby dziecko miało naukę, a nauki dziecko nie ma.
    Stąd prosty wniosek, żeby państwo nie brało ode mnie pieniędzy i nie
    uszczęśliwiało mnie kiepskimi usługami - moje dzieci nauczy dobry anglista
    którego zatrudnię.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 172. Data: 2009-01-02 00:14:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:

    > O to się raczej nie musisz martwić,

    Bezpłodny?

    > Wakacje, ferie zimowe, długie weekendy. To ile to jest ?

    no patrz inni nie mają długich weekendów. Chodzą do pracy.
    Znowu zapomniałeś wspomnieć, że inni mają urlopy, których nauczyciel nie
    ma. Ma za to wakacje.

    > Tym gorzej, bo to jeszcze mniej pracy.

    widać argumenty ci się kończą

    > Każdy kto nie pracuje łopatą musi się dokształcać.

    słusznie.

    > Zwłaszcza, że niektórzy nauczyciele robią jedna klasówkę na semestr.
    > Wow, pewnie muszą to sprawdzać tygodniami.

    A niektórzy robią bardzo często.

    > Skoro nazywasz fakty bredniami to nie jest to moim problemem.

    Fakty? Chyba w twojej głowie.

  • 173. Data: 2009-01-02 00:17:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:

    > Moim zdaniem większość czynności jakich dokonuje notariusz powinna być
    > prowadzona przez państwowy urząd, a pobierane opłaty powinny być
    > symboliczne lub niewielkie.

    To ja już wolę, żeby rząd do tego interesu nie dopłacał i niech to
    zostanie tam gdzie jest.

    Kancelaria notarialna to nie jest tylko przybicie pieczątki.
    Te dokumenty się tam przechowuje i na to też trzeba kasy i to ogromnej.

  • 174. Data: 2009-01-02 00:17:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Przykłady mam w wielu krajach.

    No i? Żadnych wniosków, że to nie działa.

  • 175. Data: 2009-01-02 00:24:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Cholera, naprawdę? Ciekawe skąd zatem tylu moich kolegów ze szkoły
    > średniej, którzy mieszkali w internacie?

    > Tak? Ciekawe. Bo wiesz, 20 lat temu obowiązek szkolny działał tak samo.
    > Może po prostu nie kłam?

    Przejdż się do kuratorim i poproś o statystyki. w GUS też takie
    powinienes znaleźć. W zasadzie potem powinieneś przyjść i przeprosić.
    Szkołe podstawową kończyło się w wieku lat 15. Obowiązek szkolny od 16
    roku życia przejmuje gmina. Jak ktoś nie poszedł do żadnej szkoły, to
    przez rok w żadnej szkole go nie było. A rejonizacji po za szkoła
    podstwową nie było. Gmina się o tym dowiadywała po roku gdy przejmowała
    sprawdzanie obowiązku. Nawet jak wymusiła pójscie delikwenta do szkoły,
    to po roku, półtora mając 18 mogli mu już nagwizdać i taki delikwent
    szkoły nigdy nie skończył.
    W tej praktycznie po za rodzinami patologicznymi wszyscy mają okończone
    cokolwiek ponad podstawówkę.

  • 176. Data: 2009-01-02 00:29:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 18:17:01 -0600, witek napisał(a):

    > Kancelaria notarialna to nie jest tylko przybicie pieczątki.
    > Te dokumenty się tam przechowuje i na to też trzeba kasy i to ogromnej.

    LOL. ROTFL.

    Może nie wypowiadaj się na tematy o których nei masz pojęcia?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 177. Data: 2009-01-02 00:29:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 18:17:44 -0600, witek napisał(a):

    > No i? Żadnych wniosków, że to nie działa.

    Dlaczego miałbym miec takie wnioski, skoro przykłady są, że to działa?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 178. Data: 2009-01-02 00:30:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

> [...]
    > Stąd prosty wniosek, żeby państwo nie brało ode mnie pieniędzy i nie
    > uszczęśliwiało mnie kiepskimi usługami - moje dzieci nauczy dobry anglista

    Bo gdyby państwo od ciebie kasy nie brało, to miałbyś armię
    niewykształconych bezrobotnych, żebyś tej kasy dla anglisty nawet nie
    zdążył donieść. Zresztą też byś jej nie miał, bo bezrobotni twoich usług
    by nie potrzebowali i sam byś do nich dołączył.

    Poligon doświadczalny masz w krajach nierozwiniętych, gdzie się w naukę
    nie inwestuje.
    W Polsce też. Brak inwestycji w naukę powoduje, że jakość wykształcenia
    idzie na łeb na szyję.

  • 179. Data: 2009-01-02 00:31:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 18:24:57 -0600, witek napisał(a):

> [...]
    > Szkołe podstawową kończyło się w wieku lat 15. Obowiązek szkolny od 16
    > roku życia przejmuje gmina. Jak ktoś nie poszedł do żadnej szkoły, to

    Ty podajesz tezę, Ty dawaj dane. Na mój gust mogłęś wziąć dane o
    wykształceniu mieszkańców wsi - i tam istotnie 20 lat temu mogło być więcej
    osób bez wykształcenia podstawowego z racji II wojny światowej.

    > W tej praktycznie po za rodzinami patologicznymi wszyscy mają okończone
    > cokolwiek ponad podstawówkę.

    Podstawówka, zawodówka, dziecko, zasiłek.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 180. Data: 2009-01-02 00:32:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie? Ciekawe, co na to szkoły prywatne.

    Szkoły prywatne nie zagwarantują ci rozwoju społeczeństwa jako takiego.
    To to już nawet w starożytnej Grecji wiedzieli.

    > Naprawdę? Dobrze, że moi znajomi o tym nei wiedzą.

    Albo zgrywasz wariata, albo nim jesteś.
    Przejedź sie po wsiach to się przekonasz.