  • 261. Data: 2009-01-02 22:09:26
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    wiadomości news:dll2jb14ri4e.dlg@oldfield.org.pl...

    > Żadnej nie ponosi. W tym problem.

    Powiedział znawca Adaś P.

  • 262. Data: 2009-01-02 22:12:06
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Sty, 22:50, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Żadnej nie ponosi. W tym problem.
    > --
    >      ___________ (R)
    >     /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    >   ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    >  _______/ /_     GG: 3524356
    > ___________/    Wywoływanie slajdówhttp://trzypion.pl/

    Adaś, lubię Twoje posty, ale tym razem piszesz bzdury. W tej chwili co
    najmniej dwóch notariuszy siedzi w areszcie sledczym, ponieważ mimo
    woli wzięli udział w jakimś przekręcie, o którym nie mieli pojęcia i
    prorocy przyklepali im PZ. O sprawch o odszkodowanie nie będę pisał,
    bo byłaby to litania....Notariusz ponosi odpowiedzialność i to jak
    cholera. Kontraktową i deliktową. Czynność w formie aktu musi być
    zgodna z prawem (najkrócej rzecz ujmując). Jeśli jest wadliwa -
    płacisz. Do tego masz dyscyplinarkę.

  • 263. Data: 2009-01-02 22:14:44
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > A po co standaryzacja egzaminu? Komu potrzebna?

    Nie da się inaczej przeprowadzić ogólnopolskiego egzaminu bez standaryzacji.
    Po prostu nauczyciel nie wiedziałby czego nauczać, a uczeń co winien umieć.

    > Niepotrzebnie. Po cholerę program, skoro wystarczy ustandaryzować egzamin?

    Egzamin już jest przeprowadzany w oparciu o standardy. Ale program jest
    częścią nieco szerszą. Jak podzbiór i zbiór. Każdy standard jest w
    programie, ale nie wszystkie treści programowe są w standardach
    egzaminacyjnych.

    > Przyjrzałem się - nowa matura wymaga w zasadzie opanowania pamięciowego i
    > szczątkowej zdolności myślenia.

    Nic podobnego. Właśnie "wykorzystanie wiedzy w praktyce" to istotna część
    egzaminu już po SP. Jeszcze raz przejrzyj. Może jakiś klucz odpowiedzi -
    będzie łatwiej niz "gołe" standardy.

    > Ludzie którzy mają wyższe wykształcenie i zaliczyli statystykę nie widzą
    > różnicy między średnią, medianą, o średniej ważonej już nie wspominając.
    > Wybacz, to poziom poniżej mojej szkoły średniej,

    Możliwe. Aczkolwiek w przypadku egzaminów ważniejsza jest skala staninowa
    oraz EWD. Średnią sobie dzieci w dolnych klasach SP liczą, mediana nie jest
    im obca, bo to wartość z egzaminów, którą się prezentuje także rodzicom,
    średnia ważona jest w WSO i PSO najczęściej. Zatem widzisz jakie mamy
    społeczeństwo.

    > Ok, jak widzę, logika to nie jest to, co widziałeś choćby z daleka.

    Pewnie masz rację.

    > Arytmetyka to część matematyki. Ergo - arytmetyka nei jest matematyką,
    > jest
    > podzbiorem.

    Koncepcja ciekawa... znaczy w matematyce można zupełnie pominąć dodawania
    czy mnożenie, bo to taka... matematyka... nie-matematyka.
    Hmm... To ile jest cukru w cukrze panie Płaszczyca? :-)))

    A ja pisałem o podstawowej _matematyce_ - czyli tej do
    > początków matematyki wyższej.

    Czyli może spróbuj jeszcze raz się wysłowić i napisać co konkretnie miałeś
    na myśli. Uściślij, bo posługujesz się nomenklaturą trochę Ci jednak obcą i
    stąd problemy.

    > Bardzo dobry, bo dalsze Twoje tezy zbudowane zostały na fałszywym
    > twierdzeniu, a gdybyś znał podstawy logiki, to bys wiedział, że z fałszu
    > prawda nei wynika...

    A w którym momencie podałem nieprawdę? Jak na razie to jeden z nas bazuje na
    dokumentach, a drugi postuluje wprowadzenie tez rodem z Unii Polityki
    Realnej. Nomen omen zabawna nazwa, bo ostatni jej człon w kontekście
    programu zawsze wzbudzał uśmiech.

  • 264. Data: 2009-01-02 22:24:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 02 Jan 2009 16:09:25 -0600, witek napisał(a):

    > BZDURA. Ponosi odpowiedzialność, finansową również.
    > Coraz bardziej sie ośmieszasz swoimi postami.

    Wobec państwa, nie wobec klienta, Nie odpowiada na przykłąd za sfałszowane
    dokumenty.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 265. Data: 2009-01-02 22:26:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 02 Jan 2009 16:07:07 -0600, witek napisał(a):

    > po to zeby klucz nr 10 pasował do śruby nr 10.
    > zadajsze głupie pytania.

    Zadaje pytania, na które Ty nie znajdujesz odpowiedzi.
    Komu potrzebna jest standaryzacja? Bo jak dla mnie, to nikomu.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 266. Data: 2009-01-02 22:29:20
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    wiadomości news:4hj24yne89gx$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Wobec państwa, nie wobec klienta, Nie odpowiada na przykłąd za sfałszowane
    > dokumenty.

    Wobec państwa (odpowiedzialność karna) i wobec klienta (odpowiedzialność
    cywilna).

    No ciężko, żeby za sfałszowane dokumenty odpowiadał ktoś inny niż ich
    wystawca.

  • 267. Data: 2009-01-02 22:33:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 23:14:44 +0100, Szymon napisał(a):

    > Nie da się inaczej przeprowadzić ogólnopolskiego egzaminu bez standaryzacji.
    > Po prostu nauczyciel nie wiedziałby czego nauczać, a uczeń co winien umieć.

    Ach, nie wiedziałby. Powiedz mi, kto mówi producentowi co i w jakiej ilości
    ma produkować? Toż on sam nie może wiedzieć.
    Uczeń ma potrafić (nie wiedzieć) to, co mu będzie potrzebne na dalszym
    etapie kariery. Tak samo jak klient w sklepie wie, co chce kupić. Powiedz,
    kto określa standardy tego, co się w sklepie ma znajdować?

> [...]
    > częścią nieco szerszą. Jak podzbiór i zbiór. Każdy standard jest w
    > programie, ale nie wszystkie treści programowe są w standardach

    No i? Po co program jeden dla wszystkich?

    > Nic podobnego. Właśnie "wykorzystanie wiedzy w praktyce" to istotna część
    > egzaminu już po SP. Jeszcze raz przejrzyj. Może jakiś klucz odpowiedzi -
    > będzie łatwiej niz "gołe" standardy.

    LOL. Klucz odpowiedzi, który premiuje napisanie tego, co ma się myśleć i
    zeruje myślenie pozakluczowe. Wybacz, ja przeglądam corocznie i sie dziwie,
    że ludzie jeszcze pisać potrafią.

> [...]
    > im obca, bo to wartość z egzaminów, którą się prezentuje także rodzicom,
    > średnia ważona jest w WSO i PSO najczęściej. Zatem widzisz jakie mamy

    Widze - takie, jak szkołę i cały system, który jest do bani, gdyż jest
    urzędniczo-państwowy.
    Szkoła prywatna musi nauczyć dzieci tego, co jest potrzebne. Nie tego, co
    urzednik wymyśli, że jest potrzebne, a tego, co jest realnie potrzebne.

    > Koncepcja ciekawa... znaczy w matematyce można zupełnie pominąć dodawania
    > czy mnożenie, bo to taka... matematyka... nie-matematyka.
    > Hmm... To ile jest cukru w cukrze panie Płaszczyca? :-)))

    Jak już wspomniałem, z logiką i matematyką (tutaj: zbiory) jesteś na
    bakier. Jeśli A jest podzbiorem B, to A nie jest B. To tak, jakbyś
    powiedział, że koło jest samochodem, bo przecież jest częscią samochodu.

    > Czyli może spróbuj jeszcze raz się wysłowić i napisać co konkretnie miałeś
    > na myśli. Uściślij, bo posługujesz się nomenklaturą trochę Ci jednak obcą i
    > stąd problemy.

    Raczej - posługuje się pojęciami z dziedziny Ci obcej (matematyka) i stąd
    problemy.

    > A w którym momencie podałem nieprawdę?

    W momencie stwierdzenia, że arytmetyka jest matematyką.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 268. Data: 2009-01-02 22:39:55
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 22:02:03 +0100, Szymon napisał(a):

    > Też nie do końca, bo za zdradę stanu są dość surowe kary (niedawno włącznie
    > z karą śmierci). Gdybyś dawał dostęp do broni, tajnych materiałów
    > strategicznych, kodów sterujących elektrowniami atomowymi czy bronią jądrową
    Wiekszosc EJ jest projektowanych, budowanych i eksploatowanych przez firmy
    prywatne. O jakich kodach w tym wypadku mowisz?

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 269. Data: 2009-01-02 22:53:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Wobec państwa, nie wobec klienta, Nie odpowiada na przykłąd za sfałszowane
    > dokumenty.

    juz ci inni napisali, ze się ośmieszasz.

  • 270. Data: 2009-01-02 22:53:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Zadaje pytania, na które Ty nie znajdujesz odpowiedzi.
    > Komu potrzebna jest standaryzacja? Bo jak dla mnie, to nikomu.

    chyba wszystkim z wyjątkiem ciebie.