  • 1. Data: 2010-02-28 15:31:53
    Temat: Uprasza się o nie karmienie trolla :)
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    Jako, że grupową maskotkę obdarowałem "killerem" w hamsterze, więc nie widzę
    jego twórczości ale po waszych postach widzę, że znowu się uaktywnij i gada
    od rzeczy, przy okazji psując wam nerwy.

    Przypominam zatem apel, który co jakiś czas pojawia się na różnych grupach -
    Uprasza się o nie karmienie trolla! :]

    Pozdrawiam ciepło.

  • 2. Data: 2010-02-28 16:09:11
    Temat: Re: Uprasza się o nie karmienie trolla :)
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > od rzeczy, przy okazji psując wam nerwy.
    >
    > Przypominam zatem apel, który co jakiś czas pojawia się na różnych grupach -

    Ale który to?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 3. Data: 2010-02-28 16:10:39
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Zygmunt M. Zarzecki" news:hme2qh$7lg$1@news.interia.pl

    > Ale który to?

    plumbum czy jakoś tak?

  • 4. Data: 2010-02-28 16:11:57
    Od: "karol" <k...@b...com>

    chodzi o koline

    jk

  • 5. Data: 2010-02-28 16:12:57
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > plumbum czy jakoś tak?

    Mój oczny grep z opcją -v nawet nie zauważył.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 6. Data: 2010-02-28 16:15:31
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Ale który to?

    pewnie pmlb ?

  • 7. Data: 2010-02-28 16:18:53
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "wromek" news:hme503$5aj$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > pewnie pmlb ?

    oooo o to to :)

  • 8. Data: 2010-02-28 16:23:58
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > oooo o to to :)

    heh, dopiero przed chwilą zakumalem o co kaman, jak odpisywalem na kolejnego
    idiotycznego posta...